• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Test@ment

Jock horror mishandelt

Recommended Posts

Was vandaag in een gemene bui en ik dacht wie gaat vandaag de pineut zijn! Toen viel men oog op de jock in haar kleine potje ?

20180702_194326.jpg

Paar minuten later was dit voor de kliko.

20180702_194924.jpg

En dit rest er om in de tuin in volle grond af te bloeien. Deze 2 nodes gaan links en rechts wegeleid worden tegen de omheining aan om zo niet te erg in het oog te springen.

20180702_194934.jpg

To be continued 

Test@

• Like 4

Leuk! Ik hou deze in de gaten. Ik denk dat ik zelf wat meer stealth op de moestuin zou willen en ik ben leerbaar ?

• Like 1

Met wat verbeelding kan je er de gekste dingen mee uithalen zonder dat iemand die enorme struiken ziet staan.

• Like 1

Ohhh....helemaal kaal geplukt. Haar zo mishandelen  :D

Een soort van mainline in de tuin....cool. Succes.

• Like 1

Echt een leuk idee, ik ga daar ook eens mee spelen, de zaadjes zitten net in de koffiefilters (ben een beetje laat), dus over een paar weken zal ik posten of ik de zelfde truc heb uitgehaald!

En het gaat nog verder natuurlijk ??

Wondjes gedicht, hier gaan we weer.

Wat hebben we nodig vandaag?

De desbetreffende plant.

Tyraps.

Lollystokjes (tipjes).

En vaseline met zout.

20180704_183727.jpg

Eventueel wat tape.

Lader mobiel ( bijna leeg??)

Kon het natuurlijk ook niet laten om ze in de vlucht nog ff te toppen .

20180704_191219.jpg

Maar goed, het serieuze werk nu!

We nemen de plant en het goed ontsmette keukenmes van moeder de vrouw en we steken dit dwars door het midden van de stam heen.

20180704_184313.jpg

Natuurlijk zetten we eerst boven en beneden een tyrap zodat we dadelijk geen 2 planten hebben. ???????

Voorzichtig duw ik het mes door de stam naan beneden tot ik er wat tussen kan duwen.

Topjes van de waterijsjes zorgt ervoor dat de stamhelften ook gescheiden blijven en niet terug vastgroeien.

20180704_184453.jpg

Afdekken met gezouten vaseline en vershoud folie ?

Vervolgens de tuin in.

Grasmaaier ff over het te bewerken stukje gehaald en de buurman zijn enorme brandnetels gesnoeid. Vervolgens het stukje waar de dame komt te staan flink ingewaterd, stukje bruin karton op het oppervlak en daar komt ze bovenop, juist bovenop en niet in de grond.

20180704_191233.jpg

20180704_191344.jpg

Aanvullen met goeie luchtige aarde en natzetten die zooi.

20180704_191554.jpg

Morgen wat grote stenen erom heen dat deze niet wegspoelt maar voor nu tijd voor een flinke :weed-4:

Groetjes

Test@

• Like 2

Neen pietje, de reden hierachter is dat ik het aanwezige bodemleven niet wil verstoren. Gaat nu ook steeds meer karton over de rest en dood droog zaadloos plantmateriaal wat voor een perfecte beschermlaag zorgt tegen uitdrogen van de grond en daaronder heb je dan meteen een perfecte bodem om in te groeien. 

• Like 1

Dit is wel een mooie om in dit draadje te delen, mss wel interesant voor de guerilla growers ?

Arbeids intensief om eerste keer aan te leggen maar dan heb je ook een perfecte spot voor 20 jaar als alles goed gaat.

Nooit voeden, nooit watergeven , nooit spitten en altijd perfecte bedden waar je enkel de toplaag steeds moet bijvullen en ong 30cm dik houden.

• Like 1

Dametje heeft het heel ff best zwaar gehad ? sorry

maar ze komt er zeker bovenop 

20180708_205813.jpg

Haar blaadjes worden stilaan donkerder en ja hoor.

20180708_205830.jpg

20180708_205841.jpg

verse takjes komen eraan.

Als beloning voor het snelle herstel krijg ze vandaag flinke geut water en netelgier, zal der deugd doen en heeft ze zeker wel verdiend nu ?

groetjes

Test@ment 

• Like 6

43 minutes ago, Silas said:

Ziet er goed uit ik schuif ook aan...waarom klief je nu al Test@ment?

Heb vorig jaar gemerkt dat vroeg klieven een joekel van een plant oplevert, vorig jaar had de gekloven dame de dubbele omvang van haar ongeschonden zusje.

21 minutes ago, Outdoor Rebel said:

Gaaf! :)

Echter, hoe zit het met de opbrengst aan het einde van de rit?

Ja uiteraard vertaald die omvang zich in gewicht op het einde van de rit.

• Like 2

Ja hallo.....die dame zo mishandelen en op het einde van de rit je nog belonen met een mooie oogst.  ;)

• Like 1

Ben benieuwd naar nieuwe plaatjes? Voor mij handig als naslagwerk voor volgend jaar :rolleyes: