• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
tax71ass

Bladeren Buiten wiet worden wat gelig van kleur

Recommended Posts

Ik heb een aantal buiten planten staan die dit jaar wat last hebben van gelige bladeren. Dit is het eerste jaar dat de bladeren er niet zo fris groen uit zien als andere jaren. ik geef ze voeding staan in de goed gemeste grond en krijgen water uit de sloot. PH waarde is rond de 6,7. Ik geef ze al speciale voeding van PK-13-14 1 Liter Plagron en 

Bio Supermix bodemverbeteraar 1 liter Plagron dat schijnt niet echt te helpen. de eerste vier fotos zijn van de planten nu en de laatste is van verleden jaar dus je ziet het verschil. Weet iemand wat ik fout doe? of komt het door de extreme warmte dit jaar? Help

IMG_1721.JPG

IMG_1720.JPG

IMG_1722.JPG

IMG_1723.JPG

IMG_1502.JPG

Edited by Tune
Even voorstellen

Ja ze zien er idd wat bleekjes uit.

Tweede foto toont aan dat ze last heeft van heat stress. Bladranden krullen omhoog

Ik denk dat ze redelijk snel groot geworden zijn en dat er een stikstof tekort is in je planten.

• Like 2

Idd, lijkt me een tekort aan stikstof icm hitte stress.

Die supermix van plagron zou ik aan het begin mengen met de grond en voeden wanneer nodig met goede volwaardige

meststoffen.

Waarom eigenlijk nu al pk 13-14?

nee sorry die PK 13-14 is voor later als ze gaan bloeien. verkeerd uitgelegd. De laatste weken gaan ze weer een stuk beter al heb ik verder niks veranderd aan de voeding of water geven. waarschijnlijk toch de droogte en hitte waar ze wat last van hadden. Vandaag staan ze er zo bij....

IMG_1742.JPG

IMG_1743.JPG

• Like 2

Die hebben een Stikstof tekort door de vele groei.

Ik zou ze wat bijgeven.

• Like 1

On ‎30‎-‎7‎-‎2018 at 14:23, Tune said:

Die hebben een Stikstof tekort door de vele groei.

Ik zou ze wat bijgeven.

Juist :weed-4:

• Like 1

Kijk eens aan wat een mooie plant en toppen zeg.

Blij dat ze bijgetrokken is. Hopelijk een mooie oogst.

Laat eens weten wat je eraf hebt gehaald.

• Like 2

De eerste plant is geoogst. Totaal 118 gram eraf en denk dat dat een mooie oogst is van 1 plant. De anderen beginnen nu ook te bloeien en over een maand denk ik gaan die ook op zijn kop in een donkere schuur te drogen. Als die net zoveel geven ben ik super blij:) Heb al wat gerookt en wordt er lekker relaxed stoned van. 

IMG_1764.JPG

IMG_1763.JPG

• Like 2

Die anderen staan dan al een week of 2-3 te bloeien ?
4 weken zou nogal snel zijn.
Maar mooi man, 118 per plant, daar zou ik voor tekenen.
Hoe smaakt en ruikt ze ?

nee de anderen bloeien nu 2 weken. Dus dat zou 6 weken zijn. De plant die ik gedroogt had was al eind juli aan het bloeien:) Ze smaakt eb geurt wat zoetig en niet scherp in de keel. Als die andere planten net zoveel oogst geven dan kan ik het komende jaar goed vooruit.

• Like 1

Zo de laatste knip is gedaan van 7 planten. Wow wat een werk is dat maar wat een geweldige oogst dit jaar. Maar liefst 814 gram in totaal. 4 potten van 3 liter bijna vol.

IMG_1770.JPG

IMG_1769.JPG

• Like 1
  • Thanks 1