• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Schajik

Stekkerdoos plaatsen in kweekast

Recommended Posts

graag wil ik een stekkerdoos in mijn zelfbouw kweekkast hangen. Nou lijkt het me handig om die binnen in de kast te hangen omdat ik er nog een clipfan en fan controller wil hangen. Die dingen kun je niet los maken. Hoe ga ik dit doen? Gaatje boren........??:mellow:

Welkom!

Ik hoop dat je met "in de kweekkast" niet bedoeld in de kweekruimte....LV kan maar zo eens hoog oplopen......vocht en elektra is niet de meest gunstige combi..

GRTZ KAYA 

• Like 1

Had voorbeelden gezien die gewoon een stekkerdoos in hun kweekruimte plaatsen. In dit geval komt het contactdoos buiten de werkruimte dus volgens mij maakt het dan niet zoveel uit. Bedankt.voor de reacties

buiten de ruimte is handiger heb ik gezien. 

Ik zag mensen gisteren de rivier inspri.... nee slecht voorbeeld, want het is heerlijk warm weer :P

Punt is wel, dat anderen het doen maakt het niet gelijk verstandig. Ik heb mensen gezien die het rustig op de vloer neerleggen, waar dus je voedingswater ook nog eens komt. 

Buiten je hok en boven aan is het veiligst. 

• Like 1

Ik heb er ook 1 in mijn hokje hangen.

Wat ik wel gedaan heb is heel mijn hokje ( echt alles) over een eigen 13a zekering lopen.

En natuurlijk alles geaard.

Andere optie was er eigenlijk niet voor me. 

Overigens draait er maar zeer weinig op dat stopcontact