• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Stoney

Lucky Queen onder 15 x 1212 Citizen

Recommended Posts

Grtz Stoney , 

Nooit wiet tussen krantenpapier steken , inkt geeft geur en smaak af .

Krantenpapier is enkel goed om wormen tussen te kweken maar voor je wie zal het niet 

veel goeds doen 

Nou eindelijk de vuilniszak vol fluf en klein spul van de takken gestroopt.... moet nog ff kijken of ik er wat rookbare toppen uit kan halen. Was wel bijna 300gr, dus als t wel allemaal goed was gegaan had ik 1op1 gedraaid met goede toppen...

Zo direct op 12/12 zien ze er gelijk een stuk beter uit :)

ze zien er opzich best klaar uit alleen zie ik dat niet terug in de trichomen. Maar zo te zien is er wel een 2e bloei begonnen

15461755057764372664455911006241.jpg

15461755585321107047853389201791.jpg

15461756008001513231779748393077.jpg

• Like 1

Dat 12/12 systeem is idd zo verkeerd nog niet 😊 Enige nadeel is dat je meteen met zoveel planten zit om een metertje mooi vol te krijgen.

Grote planten hebben hun charmes maar hoe langer een kweek duurt hoe groter de kans op problemen.

• Like 1

Ja dat is een nadeel.... maarja risico loop je altijd wel met binnenkweek. Dan de rechter maar overtuigen dat het aantal planten voor de opbrengst niet uit maakt :D

On 28-11-2018 at 13:54, Stoney said:

Welkom @SpeesCees

Ik zie mezelf niet zo snel er 196 opkweken :D  Maar ze kregen zo wel lekkere lange wortels 

De bedoeling was om aan te geven dat de 7 x 7 x 18 cm. potjes plaats geven voor de ontwikkeling van een goede penwortel.

En ook om aan te geven hoe weinig ruimte ze nodig hebben.

Mvg,  Cees

• Like 1

Blijf t wel lastig vinden om ze goed eruit te krijgen..... maar dat ligt aan mij. blijkbaar is de aarde telkens toch te los of te droog. Of misschien moet ik ze nog wat langer laten staan om ze beter door te laten wortelen...

Ik zag toevallig van de week een tip voorbijkomen die misschien aansluit.

Ik heb het zelf nog niet eerder geprobeerd, maar zal even letterlijk de tekst hier plaatsen. Tip kwam van Xaim....

Tip 1: als de zaailingen op gekomen zijn, water ze van onderaf, zodat de wortels ook mooi onderin komen.
Zo valt de kluit minder snel uit elkaar als je ze gaat overpotten.

• Like 1

Oops... staan nu al 11 weken. Ondanks dat ik weinig amber zie zijn ze nu denk ik toch wel klaar... De herfst is goed ingeslagen :)15467088985123143185366272279132.thumb.jpg.7ec5b487b729e230d6d1b657cf86e5c5.jpg

• Like 2