• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Volgende week 7 aug. moet ik om 9 uur s'morgens, i.v.m. een ontnemingszaak, voor de rechtbank te Leeuwarden- Wilhelmina plein 1- verschijnen. Ze beweren dat ik met 5,5 oogst 200kg heb gefabriceerd in 1 jaar tijd, Dit alles zonder lampen. Ik ben een wonder, ik overschreidt hier de natuurwetten. Planten met 1500 topjes. 

Ze hebben bij mij hooguit 3kg. wiet gevonden. Hier wordt in eerste instantie (politierapport) 41 kg van gemaakt. Twee maanden nadat ik met Nederwiet - De Moevie op de t.v. was geweest werd dit 200kg en kregen wij, een paar dagen voor de kerst (een vorm van psychologische oorlogvoering) een conservatoir beslag op ons huis, waar wij al 48 jaar wonen. Verschrikkelijk! 

Kortom ik heb hier te maken met een platvloerse wraakneming van het O.M. Ze proberen mij/ons finaal kapot te maken.

Komt allen mij te steunen! 

We moeten een statement maken. Het is genoeg geweest. Wilhelmina plein 1 te Leeuwarden op 7 aug. om 9 uur s'morgens.

Het heeft er alle schijn dat het met opzet op zo'n vroeg tijdstip is gepland, omdat er dan minder publiek zal zijn. Laten wij hen loochenstraffen.

• Like 5

Kweek je 1 van de meest geneeskrachtige planten op aarde dan ben je een crimineel die alles kwijt raakt.
Lieg je een hele rechtszaak bij elkaar werk je bij de woningbouw, OM of politie.

Ondanks het onrecht wat je word aangedaan hoop ik dat je je niet klein laat krijgen, want dat is precies wat ze willen.
Gun ze dat niet aub en blijf vooral genieten, zoveel als je kan.

Ik wens je het beste.
Bij leugens kan de rechter in civiel of bestuursrecht de vordering in zijn geheel afwijzen.
Artikel 21 rechtsvordering en een rechter kan zelf bepalen welke consequenties die bind aan leugens, heeft hier veel vrijheid in.
Is anders dan strafrecht en zou me hier flink op richten, maar dat weet je vast zelf ook wel. ;)

Dit motiveert mij wel weer om te kweken zoveel onrecht roept een hoop weerstand bij me op.

• Like 2

Ik begrijp iets niet.

als er 3kg in de woning is aangetroffen, het door de politie als 41 kg gezien wirdt, dan moeten ze hier om het gerechtelijk hard te kunnen maken bewijs voor aan kunnen leveren. Dit is smullen voor elke advocaat. Vooral. Als het ineens 200 kg is.

heb je een goede advocaat? Zo nee, investeer hier in. Als jou verhaal zoals het hier beschreven staat klopt loop je met een schadevergoeding de rechtbsnk uit, als je n goede advocaat hebt iig..

Ik heb  m.i. de beste advocaat van Nederland, nl. Tjalling van der Goot van Anker en Anker. Daar komt nog bij dat ik goed met hem kan opschieten. Wij zijn een team.

Bij het vorige strafproces kreeg ik art. 9a oftewel wel schuldig,omdat je planten hebt, maar geen straf omdat ze mijn handelswijze niet strafwaardig vonden. Ook werd terecht gesteld dat ik geen grote commerciële winsten heb gehad en dat ik er niet rijk van ben geworden. En dat moet toch wel zo zijn, wil je een grote som geld kunnnen gaan eisen.

Ook werd gesteld dat het aannemelijk is dat de wiet van mij beter is dan de wiet die in de coffeeshops wordt verkocht.

Het ziet er dus gunstig uit, temeer daar ik dezelfde rechters krijg. Maar het is toch altijd afwachten en reken maar dat het O.M. mij wil neerhalen.  Zie bv. hoe ze Johan van Laarhoven het Thaise martelmoeras in hebben gemmanipuleerd.

Komt allen. Het is morgen  te Leeuwarden -Wilhelmina Plein nr.1 - om 9 uur dus nog lekker cool.

• Like 1

de enige criminele organisatie in dit verhaal zijn het OM en de fiscus!

Pfffff wat een land! Nooit gedacht dat we zo zouden gaan achter lopen op de VS enzo

GEFELICITEERD DOEDE !!! :wub:

Dat heb je góéd gedaan/gezegt .....

Baas in eigen brein !!

♡♥♡

(Ik heb alles afgezocht naar mijn wachtwoord om hier nu te kunnen reageren.)

;)

Wat zijn ze hier toch lekker bezig dat OM , ze denken zeker dat alle mensen gek zijn .

Ze moeten weer eens met de billen bloot , ik vind het kei klote voor die man , vele maanden in de shit

gezeten , van wat zal dat worden , ben ik mijn boerderij kwijt .

Natuurlijk een zeer goeie uitspraak .

Jaren.....De rechter zou nog veel verder moeten gaan in het voordeel van Doede, als je de eis tegen de uitspraak legt. Het is gewoon je reinste intimidatie en bovenal een ongekende vorm van stupiditeit van het OM en ik vind het totaal onbegrijpelijk dat  een dergelijke eis mag neergelegd worden. De rechter zou het OM mijns inziens hier bovenop nog een extra tik moeten geven, want als de rest van je leven afhangt van deze idiotie, dat gaat je toch niet in de koude kleren zitten.

Chapeau @Doede