• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
DeVos

Guerrilla koopjes div winkels...post ze hier...

Recommended Posts

HTB107blaPzuK1RjSsppq6xz0XXam.jpg

deze zag ik voor 2.80 euro......geen geld....anti daas, wesp bij. en anti muggen.......( staat bij outdoor fishing )

• Like 1
  • Thanks 1

On 15-8-2019 at 23:16, DeVos said:

HTB107blaPzuK1RjSsppq6xz0XXam.jpg

deze zag ik voor 2.80 euro......geen geld....anti daas, wesp bij. en anti muggen.......( staat bij outdoor fishing )

En kijk... is ook nog anti-rimpel, zal er een voor mn vriendin kopen! Haha:lol:

• Like 1
  • Haha 1

On 15-8-2019 at 15:48, wiet61 said:

Jay ,ik zie je al lopen in je panty samen met je makker , als 

hij maar niet op andere gedachte komt zo hahahahahah:drool-smiley:;)

Haha als ze je dan zien is het wel het perfecte alibi!:lol:

• Like 1

Iemand ervaring met de webwinkel greentrading XXL?

Ben zomaar ineens opzoek naar een tumble trimmer :lol:

of slimmer om die cash ergens te gaan kopen en niet te bestellen?

12 hours ago, boswandeling said:

Iemand ervaring met de webwinkel greentrading XXL?

Ben zomaar ineens opzoek naar een tumble trimmer :lol:

of slimmer om die cash ergens te gaan kopen en niet te bestellen?

Nope.. heb een vriend hem laten bestellen bij ibought.. €199

@Bazterd wel een originele dan? Verder zie ik ze allemaal rond de 300 euro, das best een verschilletje. 

Edit: ik zie het al, dat is die met die doorzichtige kap. Das geen originele volgens mij. Ben jij wel tevreden over de werking?

@boswandeling

We moeten de werking nog gaan meemaken.. hebben tot nu toe alles nog met de hand gedaan aangezien de af's dat toe lieten.

Het ding geïnspecteerd en het ziet en voelt wel aan als een degelijke kwaliteit, plus de onderdelen zijn naar mijn inziens makkelijk te vervangen, draait vrij soepel  en ja... we zullen het inderdaad pas weten als die getest is..

• Like 2

On 1-9-2019 at 19:56, Bazterd said:

@boswandeling

We moeten de werking nog gaan meemaken.. hebben tot nu toe alles nog met de hand gedaan aangezien de af's dat toe lieten.

Het ding geïnspecteerd en het ziet en voelt wel aan als een degelijke kwaliteit, plus de onderdelen zijn naar mijn inziens makkelijk te vervangen, draait vrij soepel  en ja... we zullen het inderdaad pas weten als die getest is..

neem maar flink wat reserve pennen.....ze zijn op voor je het weet.......:wacko:

• Thanks 1

Iemand ervaring met direct bestellen op de site van dinafem?

op bijna elke site zie ik green poison fast version voor rond de 7,50 per zaadje. Nu vind ik op de site van dinafem 25 zaden voor 100 eu? Scheelt een hoop geld. Klopt dit wel?

ps: vergeet allemaal niet dat het bijna black friday is!! (29 NOVEMBER) veel dikke kortingen op zaden.

• Thanks 2

100 zaden bij sweet seeds voor 350 euro , de 29ste gaat daar meer dan 30% af , dan kosten ze nog maar 250 euro 

Dus 2,50 per zaadje , en dat is niet duur , waarom nioet meteen 100 kopen , ze blijven echt wel jaren goed .

• Like 1

59 minutes ago, wiet61 said:

100 zaden bij sweet seeds voor 350 euro , de 29ste gaat daar meer dan 30% af , dan kosten ze nog maar 250 euro 

Dus 2,50 per zaadje , en dat is niet duur , waarom nioet meteen 100 kopen , ze blijven echt wel jaren goed .

ja maar alleen van fast serie..... crystal candy, green poison,  sweet skunk, en sweet cheese hebben ze die 100 stuks....( en 25 )

die sweet skunk is wel vroeg zeggen ze....iemand ervaring ermee?...of internationaal op een forum gelezen?

je zou toch bijna denken dat waar ze er 100 van aanbieden...dat dat de hard lopers zijn bij hun?..:huh:

• Like 1

On 12-6-2019 at 01:24, DeVos said:

het enigste wat  m.i. werkt is slakkenkorrels....wel wel met de werkzame stof methaldehyde 4% of liever 6%...deze zijn regen bestendig....!!

.

Alvast in volle voorbereiding voor aankomend jaar. Wie kan mij helpen aan een link oid, waar ik deze kan bestellen? Dank.

exact....cocos is om vooral om lucht te brengen in de grond.....dat heb je op zand zeker niet nodig......cocos wel goed mengen met de klei......anders heb je nog een gat met cocos waar regenwater in blijft staan...

en cocos is bio...dus niet schadelijk.......perliet zou ook kunnen...mja...daar zijn beheerders vast niet blij mee....al is het volgens mij niet schadelijk...

of compost met klei....en kalk...

• Like 1

3 hours ago, DeVos said:

exact....cocos is om vooral om lucht te brengen in de grond.....dat heb je op zand zeker niet nodig......cocos wel goed mengen met de klei......anders heb je nog een gat met cocos waar regenwater in blijft staan...

en cocos is bio...dus niet schadelijk.......perliet zou ook kunnen...mja...daar zijn beheerders vast niet blij mee....al is het volgens mij niet schadelijk...

of compost met klei....en kalk...

Beheerders zijn nooit blij als ze een spotje vinden. :P

• Haha 1