• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
DeVos

smartpot buiten vraagje...

Recommended Posts

goede middag

De werking van smartpot is me bekend.

Maar de vraag is als je hem buiten zet op  los gemaakte grond zet...groeien dan de wortels door de smartpot de grond in?

of maken jullie gaten in de smart pot?

grote speciekuipen wil ik in dit geval niet gebruiken..

wie heeft ervaring hiermee?

Ik heb smartpots gehad die op de grond stonden en de wortels zijn idd door de pot gegroeid.

Enkel waren dit kleinere wortels.....had het maar gemerkt als ik de potten weg heb gehaald en ze aan de grond bleven "kleven".

Je kan in gewone potten ook "grote" gaten snijden voor je ze in de grond zet.....dan groeien die er ook door.

• Like 1

oke bedankt voor de snelle reacties.......

het idee is om er last minute  een paar grote smartpots op guerrilla te zetten op een natte plek.....

zal er dan voor de zekerheid een paar gaten in maken...

gr

devos

nu nog planten buiten gaan zetten? die ga je nooit meer goed kunnen afbloeien, misschien een leuk idee voor volgend jaar , maar dit jaar zou ik ze gewoon binnen afbloeien als je de mogelijheid er voor hebt 

• Like 1

14 hours ago, karel kweker said:

nu nog planten buiten gaan zetten? die ga je nooit meer goed kunnen afbloeien, misschien een leuk idee voor volgend jaar , maar dit jaar zou ik ze gewoon binnen afbloeien als je de mogelijheid er voor hebt 

hoi Karel

ja ik snap de verwarring:D ik was niet duidelijk genoeg.....tis een ideetjes van me voor een speciaal  plekje voor 2019....

• Like 1