-
Announcements
-
Weedforum Nieuwe Leden. 12/03/2017
weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik... We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie, Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken. Maak er wat leuks van hier op het forum
-
-
Similar Content
-
By helderlicht
Hallo allemaal,
Hierbij wil ik mijn kweek eens blootleggen aan jullie.
Ik hoop hiermee nog meer te leren en ben zeer benieuwd naar nieuw inzicht en eventueel tips.
Sommige dingen die ik doe zijn misschien een beetje ongewoon maar dat komt omdat ik vooral kweek om te experimenteren.
Op 10/1/2020 ben ik dan ook gestart met het ontkiemen van mijn painkiller XL zaadje (gekocht bij Royal queen seeds).
Deze kweek draait er bij mij om dat ik door middel van plant manipulatie, in een 90x90x200 tentje een sea of green voor elkaar krijg met 1 plant.
Ik heb al wat geoefend met meerdere planten maar nog nooit met 1.
Doormiddel van knakken, rekken, scroggen en supercroppen wil ik een boeket van toppen bij elkaar krijgen.
Ik hoop hiermee wat tips op te doen die ik wellicht kan/zal toepassen.
Keep it friendly
-
By Whereyousmoke
Dag buitenkwekers en guerilla strijders,
Na de afgelopen zomer een aantal plantjes in de tuin te hebben gehad, waarvan de toppen uiteindelijk vol met zaad zaten, ga ik het dit jaar nogmaals proberen. Ik denk dat de bevruchting te doen heeft gehad met de vezelhennepvelden (veelal sativa?) en de weinige regenval afgelopen zomer.
Om toch wat lekkere buitenwiet te kunnen oogsten zonder zaad ga ik het ditmaal proberen met autoflowers, om misschien te kunnen oogsten voor de hennepvelden beginnen te stuifen. Ik ben erg benieuwd of dit bij wijze van test gaat lukken, alle guerillafactoren niet meegerekend haha. Vandaar dit verslagje waar ik af en toe wat foto's zal plaatsen, eerst nog even uitzoeken hoe.
De planten staan inmiddels 2 week op de spot.
-
By greentjeonatrip
Goedenavond samen !
Ik heb vorig jaar een hokje gebouwd met daarin een kweekruimte van 60x120 cm om vervolgens een verslagje te doen van mijn allereerste kweekje, op een ander forum.
We springen er hier in met het begin van de tweede ronde en ik ben van plan om voor de eerste keer een scrog te gaan doen met 4x 18L. Ik heb de afgelopen dagen weleens een kijkje genomen hier en ook al wat bekenden voorbij zien komen,leuk !
Ik hoop middels een verslag te gaan bijhouden op nuttige feedback om zodoende mijn prille kweekervaring naar een acceptabel niveau te brengen. Ben benieuwd hoe deze scrog trip en dit forum mij zal bevallen.
Would you like to join me ?
-
-
-
Who's Online 7 Members, 0 Anonymous, 20 Guests (See full list)