• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Jacqie18

Even voorstellen...

Recommended Posts

Hallo allemaal,

mijn naam is jacqueline en ik ben bijna toe aan het oogsten van mijn eerste buiten wietplant (lemon Kush).

ik gebruik het om wietolie te maken tegen chronische pijn. Ik hoop hier veel tips te kunnen krijgen!

fijne dag

@Jacqie18 je hebt wel een erg laat soortje gekozen. Heb je dit soortje bewust gekozen om medische redenen? 

Voor volgend jaar misschien even goed rond kijken naar vroegere soortjes die aan je medische wensen voldoen!

• Like 1

Deze werd genoemd door werner bruning, dus ik dacht zal wel goed zijn. Voor wietolie maakt het volgens mij niet heel veel uit welke wiet, dus mocht je tips hebben voor een vroegere soort....

Probeer anders een wat kweekverslagen te vinden van de fast versions van Sweet seeds. Green poison fast version bijvoorbeeld. 

Dat is alsnog een redelijk laat soortje maar voor een feminised soort nog redelijk vroeg. 

De outdoorking heeft ook speciale cbd soortjes, en sowieso een assortiment van alleen maar vroege soorten.

Verder welkom en succes, je hebt stinkend veel geluk met deze hele mooie nazomer :D