• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Groene rob

Hallo ik ben rob .ben nu paar weken op de forum site

Recommended Posts

Hoi ik ben rob.heb kweken van huis uit mee gehad en uit de familie .maar heb me nooit bezig gehouden met haze .maar nu wil ik Amnesia zetten en heb nooit op gelet bij Amnesia omdat het zo mega lekker ruikt (sterk ) maar ben nu me laatste stekken aan het afronden om verder tegaan  voor Amnesia .dus zal verschillende dingen moeten aanpassen .en voor tips van Amnesia  die zijn dan harte welkom ik wil de Amnesia de ouwe met die mooi kleur en die best lang staat 14 weken .voor tips zijn welkom loop al 25 jaar mee maar ik heb me altijd wijs gemaakt dat Amnesia heel anders is kwa opvoeding . Dus vandaar dat ik me ook aangemeld heb  .wat je niet weet moet je opzoeken zeg ik altijd  .maar een beetje hulp in de rug is dan fijn ik heb 10 weken om het in oorde temaken .dus ik zit al 2weken telezen  over Amnesia .maar zie ook heel veel soorten dat echt niet op Amnesia lijkt .dus waar moet je dan beginnen je zaad weg tehalen .mijn verhaal is weer mooi zo   ik gebruik ligtmix met perliet 60% /cocus grond 30% en 10 % hydrokorrels  .doe aan hergebruik van mijn grond en er kom elke keer dus elke kweek verse aarde er bij op en ik roer het er helemaal doorheen met me handen met een bodem verbeteraar  . .....

Mijn planten worden volledig gebruikt wortel voor zalf met takken voor de resten van thc of cbd of wat er nog meer in zit er uit tehalen .de knip resten (suikerblaadjes ) voor de olie  .met consumptie alcohol kan je de resten nog gebruiken met een canna lator gaat niet alles er uit en ik gebruik een kilo lator die helemaal vol kan en een liter alcohol in past .de resten kan je gebruiken voor een roomboter wiet drap temaken er ging een liter room boter bij en sudderen hoefte niet lang want als het veel is word het toch wel sterk  (maar even de alcohol er even uit sudderen    maar naar mijn gevoel omdat de alcohol er is in getrokken en je het eens met boter komt het veel beter los van de plant, wel gelijk gebruiken. anders komen er teveel plant resten uit het blad . Als er geen takken in zitten en alleen blad en fijn gemaakt kan dat ook nog is gebruikt worden voor een smoothie dan moet het niet in boter of olie hebben gelegen (heel vaak word na 1x gebruik alles weg gegooid maar als je het goed doet kan je het zelfde product nog super veel lekkers mee maken zelfs nog na dat je olie er gemaakt vAn heb  maar het lekkerste is toch een wietje roken .ik hoop op veel lees leervoer en na 25 jaar leer je nog veel dingen  de lessen zijn gezind op Amnesia !! Welke voeding past er beste bij .en welke  Amnesia is de oude en welke zaden breeders .en wat is beste koolstoffilter wat boven Amnesia staat .met vriendelijke groeten groene rob 

DSC_1666.JPG

Welkom ziet er gaaf uit veel plezier!

Zou zo even niet weten welke voeding ik denk gewoon uitkijken met stikstof bij omschakeling naar bloei anders strekken ze wellicht teveel.

Even update van bloei dag 4   ec .heb ik nu op 1.4 en pH op 6.2 .en helaas vanacht al bij gewarmt de lucht uit de gang was tekoud als ik het fris heb hebben zij het ook   zit tedenken en kachel op termostaat dat die er boven de 20graden afslaat .maar aan de andere kant hoef het niet want de Amnesia tent zal in de nacht gaan draaien zo dat de gehele dag het zelfde verbruikt wordt 😎. Ik vind ze er zelf nog niet heel mooi uit zien . Denk door het geschommel had pH meter kapot nu heb ik nieuwe die kan ik niet calibreren ,dus balen maar meer gewoon met de orginele pH tester en met kleurtjes zie ik of mijn pH meter het goed heeft jammer van die -2.0 wat die aangeeft  dus elke keer rekenen  maar gelukkig kan hem terug sturen dus duurd ook 4dagen voor ik hem weer heb jammer genoeg  . 

Hoi Groene rob, 

Leuk dat je hier komt kijken en een verslag bij gaat houden.. 

Volgens mij ga jij Amnees kweeken :lol:.. 

Een kweek verslag kan je het beste bijhouden in onze kweek hoek ;) bijvoorbeeld kweken op aarde , 

Maak er iets leuks van hier :)

• Haha 1

Oh dacht dat die al goed was haha soms even zoeken 😊 maar ik ga wel Ammers kweken maar eerst me laatste restjes afwerken .en veel info leren over Amnesia voor dat ik wat ga zetten en de echte Amnesia gevonden heb .maar had vandaag al een kans .dus mijn hoop is er 

Oh dacht dat die al goed was haha soms even zoeken 😊 maar ik ga wel Ammers kweken maar eerst me laatste restjes afwerken .en veel info leren over Amnesia voor dat ik wat ga zetten en de echte Amnesia gevonden heb .maar had vandaag al een kans .dus mijn hoop is er  .en Karel dat heb ik al gedaan de White rino en ww en Panama red en og en de tent klaar maken voor Amnesia 😊