• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Romsel

De Ultieme Microkweek

Recommended Posts

IMG_20190130_173808.thumb.jpg.e79dd95d048a1852ab35874fad8ec961.jpg

Uitstekende waardes in de bucket. Vrijdag nieuwe update, we gaan wel lekker. Duurt niet lang voordat we in de definitieve pot gaan. 

Geinig project tot zover. De charme van growen zonder teveel tijd investeren. In mijn situatie ideaal.

Dag veertien, week twee na ontkiemen. Het gaat niet slecht en de freak doet het ook best goed. Die gaan we gewoon houden.

Bovenkant:

IMG_20190201_120158.thumb.jpg.da7601810446ea4455bde94253c464da.jpg

Zijkant:

IMG_20190201_115622.thumb.jpg.0a738ece32bed5e0af4aa2a41941fac0.jpg

In de bucket:

IMG_20190201_120057.thumb.jpg.4295f289b31fff03f1a9c921e03560b1.jpg

Het plan is nog steeds 4-way LST. Ik denk eraan om de 2e en 3e node te behouden, de 1e en de 4e weg te snoeien. Dan houden we vier vertakkingen over, die wordt getopt en vervolgens weer getopt. Dan zouden we 16 toppen moeten krijgen. Na het weekend gaan de plantjes in de definitieve pot en gaat een plantje richting mijn maat zijn bucket. 

• Like 2

Dit is dus de Spacebucket van mijn maat. Dikke unit geworden.

IMG_20190203_160550.thumb.jpg.74b3bedcee6cfad245d86128196583b7.jpg

We gaan de planten een dezer dagen overzetten in 10L potten.

• Like 2

Mooie space bucket Romsel, Maar van de ene bouwer naar de andere, waarom heb je de binnenkant

niet bekleed met bijvoorbeeld zwart/wit plastic of mylar, krijg je een veel betere licht verdeling/reflectie.

hoef je waarschijnlijk ook geen extra licht toe te voegen (mag natuurlijk altijd)

Verder zou ik (maar dat is persoonlijk) aan dat pijpje waar je ventilator in zit een bochtje naar beneden maken,

vanwege lichtinval omdat je met foto's aan de gang gaat toch? verder sjapoo.

Blijf je met belangstelling volgen Romsel, omdat ik dadelijk ook zelf een kweekje ga doen in een space bucked.👍

On 3-2-2019 at 22:14, Test@ment said:

Ken je het soortjeeen beetje? niet alle strains vinden 3 of 4 keer toppen leuk.

Bedankt voor je tip, even rondgekeken en het moet geen probleem zijn.

On 4-2-2019 at 09:36, Mr. Green said:

Mooie space bucket Romsel, Maar van de ene bouwer naar de andere, waarom heb je de binnenkant

niet bekleed met bijvoorbeeld zwart/wit plastic of mylar, krijg je een veel betere licht verdeling/reflectie.

hoef je waarschijnlijk ook geen extra licht toe te voegen (mag natuurlijk altijd)

Verder zou ik (maar dat is persoonlijk) aan dat pijpje waar je ventilator in zit een bochtje naar beneden maken,

vanwege lichtinval omdat je met foto's aan de gang gaat toch? verder sjapoo.

Blijf je met belangstelling volgen Romsel, omdat ik dadelijk ook zelf een kweekje ga doen in een space bucked.👍

Mijn bucket is van binnen zilver gespoten, die andere wit. Op zich moet dat wel voldoende reflecteren of zit ik er dan toch naast?

Mijn bucket komt op een donkere plek te staan, en er is sowieso weinig lichtinval ivm de zwarte filters voor de fans. Pijpje is dan niet nodig. 

• Like 1

Mijn bucket is van binnen zilver gespoten, die andere wit. Op zich moet dat wel voldoende reflecteren of zit ik er dan toch naast?

Romsel, ik persoonlijk heb het niet zo op verf vanwege eventuele dampen die er kunnen ontstaan, maar dat ten zijde ik denk

dat verf toch een mindere reflectie heeft dan een speciaal voor dit doel gemaakte folie, die mylar die ik gebruikt hebt die reflecteerd

naar mijn mening een stuk beter als welke verf dan ook, maar het is leuk om eens te kijken hoe het uitpakt op het eind van je teelt.

Ik start binnenkort met mijn teelt, wel een ander soort maar kunnen we een beetje vergelijken qua licht reflectie lijk me leuk.

Dag 28, week 4.

Vorige week getopt, twee en derde node behouden. Nu dus vier vertakkingen. Straks nog vier keer toppen en dan gaan we voor 8 toppen totaal.

Al met al groeit ze wel redelijk goed denk ik. 

IMG-20190215-WA0006.thumb.jpg.c9509aa4e1fdfd022ab4f4930fd8628c.jpg

IMG-20190215-WA0008.thumb.jpg.8dc7a47aa3799b1e330bd3c31553cd05.jpg

IMG-20190215-WA0007.thumb.jpg.9056a1458a1bedee4c6d65412f0897d6.jpg

• Like 1