• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Stoney

KillerBee Honey onder 15 x 1212

Recommended Posts

Nieuwe ronde begonnen met wat KillerBee Honey van nomercy.

En het begint alweer lekker.... omdat de potjes met zaden nogal snel uitdroogde had ik plastic zakjes over de potjes gedaan. Toen ik net keek vond ik er 1 zo bij

20181206_170347.thumb.jpg.cd0bf66032e8796e0f85753227c3f36d.jpg

20181206_170403.thumb.jpg.cfd831f3d67b082059dbc542342a667f.jpg

Ook leek t alsof ik een beestje weg zag lopen maar die kon ik niet meer vinden met de microscoop. Dus nu is t de vraag of dit spint is (let's hope not) of gewoon schimmel?

Spint zou nogal snel zijn en uit zaad vind ik het maar raar....tenzij je een spintplaag hebt gehad.

• Like 1

Nee zover ik weet heb ik dat nog niet gehad, wou het ook graag zo houden! Trips gaf al genoeg ellende! 

Maar gelukkig, liever dit dan spint! Heb maar wat nieuwe zaden ontkiemt want het is regulier dus zullen vast wat mannen bij zitten

Nou het geluk houdt niet op hoor! Van het weekend toch maar zaadjes ontkiemt omdat 4 reg toch wel weinig is (was er nog 1 niet helemaal goed uitgekomen) Dus ik er nog 5 ontkiemt, in de potjes gedaan en toen wilde ik de potjes goed zetten (stonden allemaal mooi op zo'n water opvang schotel) en vielen ze om en de bovenste aarde laag viel er zo er uit in de aardebak. Nog wel geprobeerd ze te vinden.... 1 wel terug gevonden maar de rest niet.... nu maar hopen dat ik ze vd week ineens ergens omhoog zie komen! 

Nog 1 zaadje vd 1e ontkiemronde had moeite om zn schilletje af te doen. Die gister wat geholpen maar. Bleek denet dat de lobblaadjes toch nog een soort van vast zaten, die nu ook wel los gemaakt maar ze heeft wel gelijk een flinke achterstand of misschien dat ze dadelijk alsnog de geest eraan geeft....

We zien het wel! 

Ja dat zijn die hoge potjes van Cees denk ik he wat je gebruikt? Als je die op je schaal zet met strook schilderstape rondom 4 of 5 potjes kunnen ze je niet omkiepen @Stoney

En die helmpies tja die moet je gewoon met rust laten, of gewoon regelmatig nat nevelen met plantenspuitje dan komt dat hoesje er wel vanzelf af.

• Like 1

Ja goeie @Test@ment daar had ik eerder aan moeten denken!! Zijn idd die bakjes van Cees.

Maar dat helmpje met rust laten? Voor hoe lang? Want die lobblaadjes krijgen dan zowat geen licht. Dus daarom dat ik na 2 dagen het toch maar los heb gepeuterd. Regelmatig nat nevelen is wel lastig... maar nevelen doe ik wel maar max 2 x per dag

1 zaadje heeft zn koppie laten zien in de grote aarde, die heb ik maar ff verpot naar een klein bakje :) Dat helmpje had ik met rust moeten laten, 1 lobblaadje was toch beschadigd ofzo en nu doet ze niet veel meer. Maar ze had al zo'n achterstand... der zusjes/broertjes zijn laten nu al hun 2e sprong zien, of 3e als je lobblad mee rekent. Nouja, shit happens :)

Nou dat was geen succes om een zaailing over te plaatsen. Vandaag hing ze er slap bij dus denk niet dat ze t gaat redden....