• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
AlleenMaarHaze

5 x g4 in de scrog

Recommended Posts

Grtz AMH ;

Mischien licht autistisch van mij , maar die lamp hangt niet echt in het midden of 

zie ik dat verkeerd ?

De plant in het midden krijgt normaal de meeste warmte te verwerken maar heeft de 

kleinste pot , geen schrik dat ze rapper droog komt te staan dan de andere vier die beduidend

meer medium hebben ? Kleinere potten zijn ook rapper ontregeld qua PH en er is maar weinig plek 

voor de afvalstoffen die een plant afzet...

Ook het ademend vermogen van die smartpots is veel groter dan bij die kleine pot die enkel bovenaan

en onderaan kan ademen ...

Popz

• Like 2

Ziet er netjes uit! K zou idd die middelste pot ook ff up-graden. 

Is er nog een plekje vooraan? Kom dr ff bij zitten:P

GRTZ KAYA 

Ja  jullie hebben gelijk beter vervangen denk dat het resultaat dan ook beter word...

De gedachte was dat oneven aantal klote werkt dacht dat vier wel genoeg was om het vol te laten komen en had er 1 reserve dus heb ik die er tussen gegooid

Die lamp was ff verhangen ivm plaatsen van scrognet potjes zijn 40 liter trouwens ik had ze liever iets groter gezien maar moet net genoeg zijn

Grtz AMH ;

Mocht je nog n smartpot hebben, kun je die tussen de andere duwen .

Zijn flexibel genoeg om de overgebleven plek op te vullen en je steekt hem

ertussen en dan vul je af met aarde  . Past altijd al zal het meer een vierkant lijken 

dan een cirkel , het gaat er gewoon om dat alle planten evenveel medium hebben .

Zo kun je sneller probs dedecteren  mochten  er zich voordoen .

Vier kan ook natuurlijk , scheelt enkel n paar dagen langer voorgroeien .

Ik deed vroeger een scrog per pot , zo kon ik ze er nog steeds uithalen om aan te werken .

Waren wel maar 20 liter potten , gaat moeilijker met die slappe pots die jij gebruikt ...

Popz

Inderdaad dat potje in he midden is beetje vreemd. Kan je zomaar meer last van hebben dan dat het oplevert. Met vier plantjes ga je het ook wel dicht krijgen. En dus beter zelfs omdat die in het midden niet in de weg zit. 

Er wordt je aangeraden om die vijfde dan ook een smartpot te zetten, alleen zie je nu al dat het kleine potje tegen de smartpots aandrukt. En als ik mij niet vergis, werkt een smartpot beter als die kan 'ademen'. Er mag dan dus niets tegen aan staan. Ik zeg; lekker met vier verder gaan :)!

Dat is een mooie cross van genen. Van welke grower?

Over het potje is alles al gezegd denk ik.

Succes kerel.

On 12-12-2018 at 15:35, AlleenMaarHaze said:

Zijn stekken man

En wie heeft die cross gemaakt?

On 12-12-2018 at 16:04, DeVos said:

deftig lampie !!...ik kwijl even mee...:rolleyes:

op welke stand staat hij nu?...wat is je setup?

Op 720 w man

750 m3 afzuiger dacht ik met 600 filter

Tentje is 1,20 bij 1,20

• Like 1

Het is gewoon een afweging wat je moet maken.. 

Als ik net een nieuwe lamp had gekocht, zou ik ook wel ff gaan rekenen voor ik zelf verder zou gaan kijken... 

Is een hoop geld, misschien als je blub moet vervangen dat je nog eens gaat kijken ;) 

5 hours ago, AlleenMaarHaze said:

Led is beter en wil ook overstappen maarja heb deze lampjes nog niet zo lang

welke led lamp heb je op het oog als vervanging van deze dimlux?