• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
DeVos

Eifelgold Lavameel op guerilla...wat vinden we hiervan?

Recommended Posts

On 21-2-2020 at 07:13, cengkeh said:

Zie geen gele kruizen of stippen tussen staan.

https://www.hethaagsegroen.nl/groen+werk/1279139.aspx

gevonden...zie link....:D

Hoe werkt zo'n dunning eigenlijk?

Als de gemeente een dunning uitvoert in het bos, worden de bomen gemarkeerd. Zo weet de uitvoerder wat er met de boom moet gebeuren. Hieronder staat de betekenis van deze markering:

Blauwe stip (stamvoet): boom blijft staan en krijgt meer ruimte (toekomstboom).

Gele stip: boom wordt omgezaagd. Het hout wordt afgevoerd.

Geel kruis: boom wordt omgezaagd. De boomstam blijft liggen.

Gele ring: boom wordt ‘geringd’. Er wordt een rand van de schors weg gehaald. Hierdoor sterft de boom langzaam af.

• Like 2
  • Thanks 1

On 24-2-2020 at 08:05, cengkeh said:

Het kruis is wit.Schijnbaar was de gele verf op.20190227_234308.png.92df29d28e952bde5f1421df909be962.png

Speurtocht-markering, van n padvinder 100 jaar geleden hopelijk..:stoned-smiley:

..Numbers game anyway,

t is nooit zeker dat alles op tijd om is.

Love

• Like 1

Als er toevallig bomen in de weg staan kan je die bomen ook even in spuiten dat heb ik zelf al een keer gedaan .

toe was het probleem van zo’n weg nemen meteen opgelost , en blij dat ik was hahaha

• Haha 1

Ik zag tot mijn verrassing dat Actimin nu ook beschikbaar is in kleinverpakking voor de consument.

Ik heb in het verleden in dit topic een webinar gedeeld, waarin Actimin (meeste mineralen) ook aan bod komt.Voortaan ga ik dit mixen met Eifelgold. Ben benieuwd.

• Like 1

Totaal off topic, in m' stonede bui bedenk ik me dat je ook guerilla kan kweken in een vezelhennepveld. Dan valt het nauwelijks op.

Iemand ervaring hiermee?

46 minutes ago, FrostyFingers said:

Totaal off topic, in m' stonede bui bedenk ik me dat je ook guerilla kan kweken in een vezelhennepveld. Dan valt het nauwelijks op.

Iemand ervaring hiermee?

staan vezel hennepvelden niet ook vol met mannetjes?

• Like 1

binnen kwekers in de buurt van een hennep veld....hebben een pollen filter in hun lucht inlaat...:rolleyes:...als ze slim zijn...........

er is met dna aangetoond dat pollen uit het riff gebergte in Marokko ...planten in Spanje bevrucht hebben......:wacko:

ja maar ook daar proberen ze de potentie op te schroeven uiteraard.....

door de grote hoeveelheid groen daar en de mannetjes....kan de pollen met het rode woestijn stof mee liften naar Europa af en toe met de wind en het woestijn stof bereik ook zuidamerika......de Canarische eilanden zijn ook geregeld rood stoffig....in NL 1 a 2 keer per jaar zijn de ramen rood.....en ook de natuur...:wub:..zo kom je ook aan spoorelementen....ook door vulkaanuitbarstingen met as.

daarmee zijn we weer on topic.:rolleyes:

• Haha 2