• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sebas

Kweekverslag Sebas: 4x Blueberry, 1x California Orange

Recommended Posts

Afgelopen dagen heb ik de kast een mooi kleurtje gegeven en de boel gereed gemaakt voor een nieuwe ronde. De zaadjes zoals in de titel genoemd liggen in het water. Voor de setup verwijs ik naar mijn vorige en eerste kweek. Mocht je willen kijken hoe mijn kast tot stand is gekomen: Bouwverslag

IMG_2927.JPG

• Like 1

Thanks @Tune!

Nu zijn we 2 weken verder en zijn er 4 zaden uitgekomen. Aangezien mijn ontkiemmethode niet fijlloos is, weet ik nog niet welke. Ik vermoed dat het allemaal Blueberry vrouwtjes worden, maar dat gaan we zien. Ben niet ontevreden tot nu toe, hoewel de luchtvochtigheid wel wat omhoog mag. Deze is nu max 40%, met allerlei potjes water erbij.

Ik hoop dat ik met een weekje de plantjes kan gaan toppen en daarna mogen ze nog een weekje bijkomen in de babyruimte.... aankomende week ga ik de grote schoenen eens schoonmaken 👌

IMG_2994.JPG

• Like 1

Tijd voor een foto. Zojuist de meiden overgezet naar het grote-meiden-hok. De lamp voor nu ff gedimd naar 400w zodat ze een dagje kunnen wennen aan het andere licht. Morgen gaan ze naar de 600w. Ik hoop dat ik nog een week of 1,5 geduld kan opbrengen voor de groeifase. 

Ik moet bekennen dat ik de eerste weken nalatig ben geweest met het geven van voeding. Dat is nu opgepakt en ze beginnen weer wat op te knappen..... Mocht je iets raars lezen, zien, etc.: shoot! De witte buis die je ziet is een verwarmingselement om de nachten door te komen..

IMG_3194.JPG

Gelukkig doet een weekje bijvoederen wonderen. Ik geef op het moment regenwater, Plagron-lijn met Ph van 5.8 en Ec van 1.5. Nachttemperatuur 20 graden en met licht 29.8. Gisteravond begonnen met lst....

Kan iemand mij vanaf een plaatje vertellen hoe lang ik nog kan voorgroeien? 

IMG_3238.JPG

• Like 1

Zien er goed uit Sebas, temperatuur niet wat te hoog? (29.8) ik dacht dat een temp. van

zo'n 26 graden beter is. liggen de dag en nacht temp. ook wat dichter bij elkaar, wat meer

wenselijk is in de groeifase lijkt mij.😃of zeg ik iets geks...

Thanks @greentjeonatrip. Denk dat dat een weekje verder wel aan de hand is! Bijna geen medium meer te zien. 28 graden met lampjes aan, 19 lampjes uit. Mijn luchtvochtigheid is erg laag, tussen de 30 en 38... maar goed, de plantjes groeien leuk verder. 

Vandaag dus eerste dag 12/12

IMG_3284.JPG

28°C en 30-35% lv Is echt niet goed voor je verdamping.

Probeer het naar 24°C en LV: 50% te brengen (of toch zo dicht mogelijk)

En snachts als je 19°C en ook de LV tussen de 48-52.5% houden.

Als je in het midden van de effectieve bloei zit (dan zou je al redelijke topjes moeten hebben)

Dan kan je eventueel naar 25°C en 40-45%.

Ik ben er zeker van als je dit op orde krijgt, dat je zelf versteld zal staan hoeveel sneller ze nog de lucht en breedte in kunnen gaan.

Succes!

Grtz Eagle

Thanks voor de feedback @Eagle vision . Ik zal vanavond eens even kijken hoe ik de temp wat lager kan krijgen (raampje open waarschijnlijk) en de luchtvochtigheid omhoog kan krijgen (bakjes water). 

• Like 1