• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Crasn

Is hij in bloe

Recommended Posts

Dat ziet er nog een jong plantje uit.

Dus zeker nog geen bloei waar te nemen voor nu.

Klopt @Tune, ook zeker nog geen bloeihaartjes te zien.

Als ze begint te bloeien, zie je in de oksels van die witte haartjes verschijnen.

Dan weet je dat ze bezig is met lekkers maken :D 

Succes!

Grtz Eagle

Is nu ongeveer  in week 5 er was eerst een kleine vertraging en mijn zaailing kreegde plots een groei sceut zie foto de rechter  week 3

IMG_20181217_133756.jpg

Dan loop je dus al een paar weken achter, en dan speelt ook nog hoeveel licht staat erop en je luchtvochtigheid.

want stress (en zeker bij auto flowers) is niet goed. Te weinig licht geeft groei vertraging en kans op hermies

en dat wil je niet. Een auto flower gaat gaat zijn eigen gang dus moet zo min

mogelijk geremd worden, de meesten zijn in drie maanden klaar.

Er hangt nu een led er boven van 120w  en daar voor hat ik de eerste weken gedaan met een spaarlamp maar zag dat die niet goed genoeg was heb dan over geschakeld naar een lamp van 6500k en toen was het beter en nu deze led nu ik weet het te veel veranderen van licht is ook niet goed voor de plant Screenshot_20190103-115643.thumb.jpg.6c763b1f7ad20ed84644745899ed7540.jpg

Ik ben een beetje sceptisch tegenover de prestaties van de lamp. Ik zou dan ook graag het eindresultaat zien van de grow.

De strek is dan te verklaren door de eerdere lampen die je gebruikt hebt. Deze is dan al een verbetering.

Blijf updates maken, ik ben echt benieuwd ernaar.

Ziet er uit als te veel water, heb je een vocht meter? aan het gewicht van je pot kun je het ook voelen

als hij erg zwaar aanvoelt dan is hij te nat, als je wilt weten waar neer het weer tijd word voor water,

wacht tot de eerste paar cm is opgedroogd dus als je, je vinger in de grond steekt tot het tweede kootje

en hij komt er droog uit (zonder aanhangend grond) dan word het tijd voor water.

dan heb je een beetje een richtlijn.

Ik heb er al mijn vinger in gestoken en er plakte niets van aarde er aan dus heb hem nu ongeveer 100ml water gegeven op te kijken hoe hij reageert er op  en zal vanavond nog eens kijken hoe hij dan staat 

• Like 1