• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Head Honcho

Lemon Haze onder Fluence LED (new grow)

Recommended Posts

Wel weer tijd voor een update!

Dag 28 op 12/12:

Beestjes zijn eindelijke onder controle ik heb met BAC Vitality Plus gespoten en volgende dag was 98% dood. Lopen nog enkele rond maar heb nieuwe rovers gekregen van de leverancier omdat ze allemaal dood waren bij aankomst. Die zet ik van de week uit. Dan moeten ze allemaal wel weg zijn. Planten gaan wel lekker ondanks dat ik niet kan scroggen en dieven. 

EDC42C1E-9747-4F31-AECA-6A197ECCABE5.png

• Like 1

Blijven inzetten want die f*ckers zijn lastig om er vanaf te geraken.

Het is wel tijd voor een update inderdaad! Druk geweest. Het gaat best goed na de omstandigheden met thrips. Gaat zeker geen kilo knaller worden maar 1 op 1 moet er wel inzitten deze ronde. Helaas gister wel twee toppen moeten afknippen ivm rot. Kan er ook nog wel bij deze ronde haha.

De dames zitten nu in de 8ste week dus moeten eigenlijk nog twee weken. Hopen dat ik niet meer rot tegen kom anders moeten ze al om. 

Volgende ronde ga ik trouwens upgraden... Ik ga door met een 240x120 tentje, de Fluence blijft natuurlijk samen met de Ray44. Aan de andere kant komt een HLG 550 V2 R-Spec replica te hangen. Deze is gewoon 1 op 1 dus met de top bin Samsung LM301B diodes en meanwell driver 480 watt. Gelijk nieuwe filter besteld weer Phresh ruik nog steeds niets na 4 rondes maar dat wil ik graag zou houden. Het blijven wel 5 planten alleen nu in 60 liter smartpots i.p.v. 30 liter containers. 

D0B7190B-7430-4E01-ACD1-9214F387948B.png

Zien er mooi uit HH.

De aankomende upgrade is een toffe. Ik ga ook naar quantum boards overgaan.

Ik blijf volgen.

• Thanks 1

Vorige week toch maar om gehaald gezien er meer rot in kwam. Uiteindelijk viel het nog mee tijdens het knippen maar goed kon het risico niet nemen. 

Het is ook al droog, uiteindelijk toch nog 633 gram droog afgehaald. Toch nog 1.26 gram per watt met een thrips plaag, rot, geen scrogg en niet dieven plus nog twee weken te vroeg geoogst. Waren wel weer mega toppen sommige zo groot als mijn arm. Jammer dat ze niet volledig konden uitharden...

Binnenkort een nieuw verslag met de nieuwe setup! 

0A0074BC-D9C8-444A-B9AB-717F82165E1D.jpeg

Dat is toch niet verkeerd H.H. ik teken er voor 😁😁 wel jammer natuurlijk van het rot en te vroeg moeten oogsten, maar ja het had een stuk minder kunnen zijn😐

• Like 1