• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Eagle vision

2x White Widow, 1x Jack Herer, en 1x Bubblegum op een lightmix onder 195W

Recommended Posts

Geen varenrouwmug meer te bespeuren, en dus is het tijd voor de volgende ronde :D

Voor deze ronde ga ik een lightmix gebruiken die goed is voor de eerste 2 weken. (Light mix ga ik gebruiken voor de uiteindelijke 12L potten)

Nu voorlopig zitten ze nog in een 0.5L potje met zaai/stekgrond.

Als de wortels zich beneden laten zien, verhuizen ze naar 1.5L potjes met zaai/stekgrond, en een klein beetje lightmix door.

In de uiteindelijke 12L potten zal ik ook myco voorzien in het plantgat.

Deze ronde ga ik ook eens lavameel proberen. (Ik ben benieuwd) :D 

Nu verder over de soortjes:

Ik heb 4 dagen geleden 2x White widow, 1x Jack Herer, en 1x Bubblegum ingezaaid.

Gisteren zijn er al 2 mooi bovengekomen, en vandaag de andere 2 (die zijn nog bezig met de zonnepaneeltjes open te vouwen :lol: )

Momenteel zijn er 2 van de 3 lampen ingeschakeld voor de groei. (65W/stuk dus momenteel 130W)

In de bloeifase zullen alle 3 de lampen ingeschakeld worden.

Ik heb tensiometers aangeschaft voor deze ronde om het water geven ook wat te vergemakkelijken.

Hierbij de eerste foto's (voor deze keer wel met de lampjes aan :rolleyes:)

Grtz Eagle

DSCN0869.JPG

DSCN0871.JPG

DSCN0872.JPG

DSCN0873.JPG

DSCN0874.JPG

DSCN0875.JPG

DSCN0876.JPG

DSCN0877.JPG

• Like 1

De plantjes hebben vandaag nieuwe potjes gekregen :D 

Ze zijn verhuisd naar 1.2L potten, en binnen een weekje ongeveer naar de 12L potten.

De grond in de 1.2L potten (45% DCM groenten en kruiden/45% zaai en stekgrond/10% wormenmest) zijn voorzien van myco's, en ingewaterd met bacto.

20g lavameel is door de grond gemengd, en een paar dagen weg gezet om het bodemleven op te starten.

(Thanks @greentjeonatrip voor alle info :D

Als ze groot genoeg zijn, verhuizen ze naar de 12L potten.

Deze gaat dan samengesteld zijn uit 90% Biobizz lightmix/10% wormenmest, en ook weer lavameel erbij.

Heb ze ook nog even besproeid voor het slapen gaan.

DSCN0880.JPG

DSCN0881.JPG

DSCN0879.JPG

DSCN0878.JPG

DSCN0887.JPG

DSCN0888.JPG

DSCN0889.JPG

DSCN0890.JPG

• Like 1