• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Als ik me even voor mag stellen, OGDread:

Een paar honderd jaar terug begonnen met Meneer Ed Rosenthal en wat buitenplantjes, met wissend success. Daarna ergens deze eeuw overgestapt op binnenkweek. Ook daar wel tegenslagen gehad, je kent ze: meeldauw, toprot en spint. Toch uiteraard veel beter dan buiten. Bescheiden hoogte dwingt me tot wat meer dan 4 planten, maar meer dan 1 a 2 m2 zal het nooit worden. 16 planten ofzo. Het moet leuk blijven. Na een aantal jaren stil gezeten te hebben begint het toch weer te jeuken. Maar wel weer beter.

Dit keer 100% aandacht voor lucht. Dus goede afvoer, filter op INVOER (voor de insecten druk). Dehumidifier en temp control fan. Dit alles in een gorilla tent van 1.2 x 1.2 x 1.7h (Als dat ding ten minste nog ooit leverbaar wordˆ&$#ˆ%%$#! )

Ik ben dus in de plan/opbouw momenteel.

Altijd bio, op aarde geweekt, vanwege het gemak. Biobizz 100% Met een schuin oog op hydro, de jaren tellen en aarde slepen is nu een ding aan het worden.

peace, OGDread

Welkom op het forum kerel.

Het kweekvirus blijft toch altijd in het bloed zitten!  :)

Hey thanks allemaal! De Wilma is een mooi systeem, maar kost me iets te veel vertikaal. Ik ben vertikaal-handicapped tot 1.70 ongv :)