• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Keer paar zaadjes bij mijn cbd olie gekregen dacht anderhalve week geleden, laat ik is kijken of het wat doet.

Er heeft er maar 1 een wortel geschoten dus die gepot. Geen idee welke strain het is kan me alleen nog herinneren dat het autoflower is.

Nu komt de zon al de hele week niet door in dit schijtland dus naar een goedkoop alternatief gekeken voor nu, krappe maand 😁 en heb een 14w led-lamp met 1100 Lumen, verbaasde mij behoorlijk over het lichtbereik toen ik em aanzette maar voorlopig goed.

Dat ding groeit als een gek en vind het proces wel leuk om te zien maar heb em al 1x dieper gezet vanwege het strekken maar deze week onder de lamp weer flink gegroeid.

Wat nu? Weer wat dieper zetten? Want de steel ziet er niet bepaald stevig uit.

Gr.

20190111_170604.jpg

Je kunt haar tot aan de lobblaadjes ingraven.

Om verdere strek te voorkomen zou ik toch een andere lamp er boven hangen, toch iets of wat meer wattjes zeg maar.

Om het stammetje wat steviger te krijgen zou je gebruik kunnen maken van een klein fannetje, maar zeker niet vol op t plantje.

Hoe is je set up? Gebruik je een lichttschema?

Autoflower kan de hele groei/bloei op 18/6, maar wel zorgen dat die 6 donker ook écht donker is, om eventueel lichtstres te voorkomen.

Vertel eens wat meer, welk medium, wat voor een lamp precies.....

Leuk om ff mee te mogen kijken, succes!

GRTZ KAYA 

Dit is volledig amateuristisch en niet professioneel bedoeld uiteraard.

Misschien Timmer ik een klein kastje in elkaar er voor maar ik ben zeker niet van plan om hoge watt lampen te gebruiken, stroom is al duur genoeg.

Aarde is gewoon uit een goedkope zak potgrond en die was ook nog eens uitgedroogd dus het water zakt pas na een paar seconden 😂

Wil wel nieuwe aarde halen omdat ik wat andere soort planten ga kweken zoals wat pepers en een bonsai maar deze maand is financieel erg tight door ziekenhuis rekeningen en andere shit dus kon nog net de vaste lasten betalen.

De intentie ligt dus helemaal niet om zoveel mogelijk wiet er af te halen, die plannen zijn er ooit in de toekomst en dan pak ik het natuurlijk op de juiste manier aan.

Voor nu geniet ik gewoon van de bloei en probeer ik em in leven te houden als plant.

Dan vrees ik dat het sowieso niets gaat worden Bl4ckb34rd, als het een auto flower is wil je zoveel

mogelijk stress vermijden, en als ik jou zo hoor is dat alles wat zij krijgt. Niet lullig bedoeld hoor,

maar de meeste auto flower zijn in pakweg 12 a 13 weken klaar. Maar te weinig licht minder kwalitatieve

grond en waarschijnlijk dan ook geen voeding is een concept voor mislukking. Als je haar al goed krijgt,

heb je een redelijk grote kans dat het ook nog eens een hermie word. maar niet te min ben ik wel benieuwd

of het wat word succes.

7 hours ago, Mr. Green said:

Dan vrees ik dat het sowieso niets gaat worden Bl4ckb34rd, als het een auto flower is wil je zoveel

mogelijk stress vermijden, en als ik jou zo hoor is dat alles wat zij krijgt. Niet lullig bedoeld hoor,

maar de meeste auto flower zijn in pakweg 12 a 13 weken klaar. Maar te weinig licht minder kwalitatieve

grond en waarschijnlijk dan ook geen voeding is een concept voor mislukking. Als je haar al goed krijgt,

heb je een redelijk grote kans dat het ook nog eens een hermie word. maar niet te min ben ik wel benieuwd

of het wat word succes.

Ik snap em. Ik had uberhaupt niet verwacht dat 1 van die zaden iets zou doen en hoewel een wietplant, de intentie was niet echt om er wiet van af te halen meer kijken wat er gebeurd, het proces en zien wat ik er van leer mocht ik er ooit serieus iets mee doen.

• Like 1

Dan kan je, je hier goed inlezen er zijn genoeg topics van ervaren kwekers, en er is ook over verlichting 

genoeg hier te lezen. Dan hoef je die fouten in ieder geval niet meer te maken. dan ga je de volgende teelt

in ieder geval een stuk positiever in.

ach.. de meesten van ons zijn zo begonnen.

je kan i.d.d nog wat aarde toevoegen totdat de eerste lobblaadjes net niet bedekt zijn,tot hier heb je de stam die bedekt kan worden.

verder kun je een schil van een banaan verknippen,koffiedik toevoegen aan de aarde voor extra voeding.

zet haar in de vensterbank voor extra licht en een autoflower kan wel wat langer dan 18/6 onder het licht.

20/4 kan ook nog wel.

voor het meeste licht, in het donker het licht aan en het zonlicht het meeste benutten(dagen worden weer langer)

gewoon doorzetten,kun je van leren.

• Like 1
  • Thanks 1

lees je eens in op lst lijkt dit me een patient voor....  met paper clips strak tegen de grond pinnen.  paperclip open buigen tot een haakje zegmaar. 

caa44270f45087a4e88e010cf92fd20d.png 

klein fannetje in de buurt dat je de blaadjes net ziet bewegen.  krijg je een wat stevigere stam van,  en die verlichting zit iniedergeval voor nu wel in het goede specturm !  (blaadjes staan actief ect )  mischien nog een 2e bijhangen om de strek beetje tegen te gaan.  of diepper in de buidel tasten en mischien een cree of citizen erboven.

heb je wat meer informatie over de zaden?  mischien toevallig een soort oid. of wat voor cbd olie het is.. 
als dit de zaden zijn die je bij die olie heb gekregen en dat zijn de zelfde zaden als de moeder en vader's die in die olie zijn verwerkt ( ja het klinkt vaag maar ze gebruiken zelfs manelijke planten voor die bladgroen scam shit kan je gewoon extrateren )  

indat geval heb je imo 99.9 % waarschijnlijk hennepvezel zaden... goed voor cbd weinig tot niks aan thc. en zomaar 3 meter lange stengels hoeveel licht je ze ook geeft.... sterker nog hennepvezel meer licht meer lengte weinig tot geen toppen