• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Baseman

Ff voorstellen

Recommended Posts

46 minutes ago, Test@ment said:

Wat voor voeding geef je de plantjes?

Cocos van plagron a en b las ik ergens in het begin. 

Ze krijgen beide 3.5 ml/liter cocos A en 3.5 ml/liter cocos B van Plagron en 0.5 ml/l Calmag en staan uiteraard in cocos. Ph is dan ca. 5.8

Nog wat foto's voor Edjuhhh :)

Zal niet lang meer duren nu.

Ik had al wat meer vergeelde bladeren verwacht, alles is nog mooi groen.

IMG_20190530_223739.jpg

IMG_20190530_223817.jpg

IMG_20190530_223730.jpg

Ziet er erg bossig uit. Ook zie ik veel blaadjes met drie vingerig blad.

Maar misschien is dat normaal voor af.

Thnx voor de foto's!

Ik heb drie dezelfde zaadjes besteld en er drie verschillende planten uit gekregen. Ze ruiken elk anders, ze groeien en bloeien verschillend maar omdat het ook een "leer" project is maakt het me niet zoveel uit. De MCP bevalt me nog steeds prima. Een verbetering zou kunnen zijn dat de heatsink vierkant is zodat het lichtbeeld ook vierkant is maar zou er ook twee naast elkaar kunnen hangen natuurlijk ?

• Like 1

Ik kan het helaas niet wegen maar heb nu 2 weckpotten van 1.8 liter voor ruim 3/4 vol. Het effect hiervan valt me echter tegen. De trichomen waren zeker melkachtig en nauwelijks amber en als ik het gebruik in de vaporiser merk ik nauwelijks iets. Ik experimenteer nog maar even wat door.

Zou zeker het curen nog ff afwachten, heb wel vaker dat weedjes in het begin wat tegen vallen qua sterkte. Voor slaapweedjes laat je gewoon een deel blootgesteld aan licht en lucht ergens liggen.  De THC wordt afgebroken en wordt CBN en dan krijg je een heerlijk slaapmiddel. 

• Like 1

Nog even een fotootje van mijn nieuwe setup. 

Een grote defecte horeca koelkast op de kop getikt en omgebouwd. 

MCP 12 en een Amnesia Haze auto er in. 

IMG_20200405_002604.jpg

• Like 1
  • Haha 1