• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

...je zou samenwerken met een ander forumlid?

E5E954D8-3173-47C2-8E22-0F0D17141F54.thumb.jpeg.a371234ac58e3f3e815b51d2be0a5440.jpeg

Onder het motto "vele handen maken licht werk" hebben wij (@Bazterd & @Jay Green) besloten om wat spots samen te ondernemen dit seizoen, en om daarvan in dit topic wat info te droppen als naslag.

2A433F40-3EA4-4B83-824A-D4392EA26F1F.thumb.jpeg.5d16592c34ca90f48c709479d8ffe7f1.jpeg

Het idee: 

investering/werk/opbrengt, alles door 2, dus 50/50.

Najaar/winter2018 nieuwe spots&kuilen klaarmaken.

Knallen in 2019!

En een boel werk gaat erin zitten.

Momenteel, in dit schijtweer van januari, zijn we net zoals in December keihard bezig met het graven van de nieuwe kuilen en wat niet, voor dit project in 2019. 

BEE00767-7657-4DE0-9C6A-F0A46A0290C5.thumb.jpeg.dfd3b20d55bc809a0e3add849cbc24f0.jpeg

Op sommige prachtige locaties is de spotgrond helaas wel ruk, dus daar hebben we zelf maar een mix gemaakt. 

Wij zijn stiekem heel benieuwd naar wat jullie vinden van een kuil bestaande uit: 

30l van de toplaag van verderop uit een loofbos, 

40 kilo's (!) natte rivierklei

Heel fout 20l potgrond.

10l spotgrond (a.k.a; klapzand..)

Kopje N-korrels

10 kopjes farmershouse 

Dat is per kuil. Mooi gemixt ook!

En omdat we veelste lekker aan het scheppen waren, moet er nog eens 30 liter bij om de kuil terug opgevuld te hebben.

F71E5941-1F9E-4CE2-B459-8198CCCB0AFB.thumb.jpeg.0f2bbc9ae33a7388542c8334017410ff.jpeg

Het idee, dat na die constatering tevoorschijn gesmoked werdt is, om die bovenste 30 liter te maken met nog n zak van 20l potgrond met 10l spotgrond (zandzand)...

(Dat die eerste laag niet te rijk is, want daarna knallen ze er toch rap doorheen, soort van zaai&stek-grond zeg maar)

...Kan dit problemen opleveren wat eventueel nu nog te verhelpen is? 

Dat betreft een mooie spot verder, relatief goed te beheren (geen oerbos) waait mooi door, een boel lichturen etc etc, maarrr met 10 van zulke kuilen dus. 

Is er iets dat wij over het hoofd zien met deze kuilen? 

7340EAFD-57D2-463C-94BC-8F2077547A3A.thumb.jpeg.bf951921d15e2a8822fed9f7c9077992.jpeg

Uiteraard blijft het niet bij 1 spot, maar welke spots we hier gaan vastleggen is nog niet rond, dat gaan we meemaken al doende.

Verder hebben we ons zelf op wat nieuwe zaden getrakteerd van her en der. @OutdoorKing had het ook nog over een mooie envelop, @wiet61 was goed te spreken over de Green Poison van Sweetseeds dus die moest Jay ook hebben en Bazterd kon zich ook niet inhouden toen Jay over Cheese en AMS begon te lullen dus kwam al aanzetten met Danceworld en Green Gelato en we hadden zelf nog wat liggen en en..

Daarnaast heeft @Buitenlucht nog iets opgestuurd en zou het kunnen zijn dat @Elmo na 2 jaar+ (sorry again bro) weer iets van mij gehoord te hebben, ook nog n verassing voor ons heeft. Misschien heeft Wiet61 ook wel iets wat cool is dat we mogen zetten, dan zou buitenlucht het adres en uitleg daarbij persoonlijk kunnen overhandigen (mits binnen februari gefixt..🙈)

We kunnen dus nog wat kuilen graven voor we eruit zijn, maar het beloofd wel wat. 

En ik heb nog zoveel te vertellen over van alles en nog wat, maar daarover meer verderop in de tijd. Hiermee trap ik em af, so wees welkom, voel je vrij, gooi aub je feedback, pak je favoriete buzz erbij want dit kon nog wel eens een laaaaaange rit worden..

Hold tight!

:koffiekrant:

Love

• Like 1

Heerlijk om te lezen dit jay! Vorig jaar was je de motivatie effe kwijt en dat vond ik jammer om te zien. Jij hebt op je eigen manier toch al wel aardig wat jaartjes meegedraaid in de G sector. Nu lekker samenwerken en elkaar gemotiveerd houden. Dat werkt super! 

Heb je van die toplaag uit het loofbos al een ph test gedaan? Lijkt me wel verstandig. 

En waarom 40 kilo natte zee klei? 

En waarom is 20l potgrond “fout”?

green poison ga je geen spijt van krijgen, daar ga je nog van schrikken rond eind september. 

Gooi je er nog iets van Heribei of een Heribei kruising bij? Of ierdbei? Die paarse ierdbei is echt een super bijzonder soortje kwa geur en smaak. 

Succes dit seizoen! Ik kijk lekker met jullie mee!

• Thanks 2

Woop Woop een nieuw Tag-team. Team Jay-Bazterd ! Go Go Go

Succes heren voor het nieuwe jaar, aan de voorbereiding gaat het niet liggen...die ziet er al top uit.

• Thanks 2

:lol:..mooie plannen weer voor 2019...leuke spot waar jullie nu al kunnen werken blijkbaar...

die kuil mix lijkt me perfect..kwa structuur als binnen kweek aarde.....mooi dat jullie dat allemaal zo dichtbij konden vinden....en weer netjes stealth afgedekt uiteraard...

klei voor buffering van water en voeding

zand voor luchtigheid

potgrond voor waterbuffer 

humus voor waterbuffer en grondleven

en bio bemesting ala Dame Blanche die een paar maanden de tijd geven voor grondleven om er een lekker grondje van te maken..

en het zijn meteen plantgaten voor meerdere jaren...

hebben jullie nog een ph testje gedaan van de spotgrond voor je begon te graven? dus van die zandgrond? 

de kippen mest werkt ph neutraal  ( de kalk geeft een ph+ en de mest geeft een ph- )

hoever zijn de plantgaten uit elkaar?

heeeel veel succes mannen !! jullie hebben nu al een top oogst verdient!

• Like 2
  • Thanks 2

3 hours ago, boswandeling said:

Heerlijk om te lezen dit jay! Vorig jaar was je de motivatie effe kwijt en dat vond ik jammer om te zien. Jij hebt op je eigen manier toch al wel aardig wat jaartjes meegedraaid in de G sector. Nu lekker samenwerken en elkaar gemotiveerd houden. Dat werkt super! 

Heb je van die toplaag uit het loofbos al een ph test gedaan? Lijkt me wel verstandig. 

En waarom 40 kilo natte zee klei? 

En waarom is 20l potgrond “fout”?

green poison ga je geen spijt van krijgen, daar ga je nog van schrikken rond eind september. 

Gooi je er nog iets van Heribei of een Heribei kruising bij? Of ierdbei? Die paarse ierdbei is echt een super bijzonder soortje kwa geur en smaak. 

Succes dit seizoen! Ik kijk lekker met jullie mee!

Thanks @boswandeling , fijn te horen van je! 

Tja ik heb door de jaren heen wel eens hier en daar 1 plekje gehad met anderen, maar ècht samenwerken, das andere koek.

Bazterd weet van aanpakken, graaft gewoon door in weer en wind en is t minst bang om echt z’n handen vies te maken. Dàt opzich, is minstens zo bijzonder als het hele bestaan van echte guerrillagrowers...vind ik. Blij dat het kan iig.

We hebben al wel een boel zakjes rondslingeren met allerlei samples van diverse grondsoorten, van elke spot. De toplaag ook. Wij (vooral ik haha) vermoeden op uiterlijk/tast/geur dat deze onze potgrond zou kunnen vervangen, maar dan beter (rijker). Het komt allemaal van kilometers uit elkaar gelegen gebieden.

Bazterd wilde het eigenlijk ook eerst testen, maar ik wil over the top dit jaar, dan maar nog een testspot of wat.🙈

Maar daarom dènk ik ook vaak dat het zonde is potgrond te kopen, in veel opzichten (it’s in my name..).

RIVIERklei - dat spreekt mij aan om zoveel redenen dat het een topic zou vullen, maar ik denk dat het er kort door de bocht op neer komt dat ik het te duur vind om te kopen en het toch het liefst rechtstreeks uit de natuur zelf delf daar dat hier een optie is. Het is een apart iets dat klei. Bazterd en ik hebben er een best aantal dagen tijd ingestopt aan (veld)onderzoeken.

Maar wij hebben ook de waarheid niet in pacht..

Ik hoop stiekem dat @wiet61 iets van die soortjes die je noemt wilt doneren als die ze nog heeft..dacht dat ie er wat kruisingen van heeft gemaakt. Dat zou super fijn zijn!😊

Love

• Like 2
  • Thanks 1

2 hours ago, Tune said:

Woop Woop een nieuw Tag-team. Team Jay-Bazterd ! Go Go Go

Succes heren voor het nieuwe jaar, aan de voorbereiding gaat het niet liggen...die ziet er al top uit.

Thanks @Tune !

Wij mogen hier ook graag zijn.^_^

Stick around,

Love

• Like 1
  • Thanks 1

Toch fijn dat er zo vroeg in het jaar al buitenspeel topics worden geopend! Veel plezier van het jaar & ik kom zeker spieken!

• Thanks 2

8 hours ago, DeVos said:

:lol:..mooie plannen weer voor 2019...leuke spot waar jullie nu al kunnen werken blijkbaar...

die kuil mix lijkt me perfect..kwa structuur als binnen kweek aarde.....mooi dat jullie dat allemaal zo dichtbij konden vinden....en weer netjes stealth afgedekt uiteraard...

klei voor buffering van water en voeding

zand voor luchtigheid

potgrond voor waterbuffer 

humus voor waterbuffer en grondleven

en bio bemesting ala Dame Blanche die een paar maanden de tijd geven voor grondleven om er een lekker grondje van te maken..

en het zijn meteen plantgaten voor meerdere jaren...

hebben jullie nog een ph testje gedaan van de spotgrond voor je begon te graven? dus van die zandgrond? 

de kippen mest werkt ph neutraal  ( de kalk geen een ph+ en de mest geeft een ph- )

hoever zijn de plantgaten uit elkaar?

heeeel veel succes mannen !! jullie hebben nu al een top oogst verdient!

Thanks @DeVos !

Boel punten haal je aan,

ik zal proberen ze toe te lichten voor je.

Bij de spots komen

is zeer verschillend. Maar desbetreffende was tamelijk goed te doen, zelfs overdag...maar ja, het blijft ook dan oppassen ..en realiseren dat we geluk hebben dat dit daar wel kan, want ook zat spots waar je als grower alleen in de nacht/ochtend wil zijn en andere spots juist enkel overdag..betreft beschutting dan.

Dus was prima werken. Na de gekke dansjes ernaartoe weliswaar..🤪

Ik ben heel blij te horen dat je de kuilmix perfect noemt! Want ik begrijp dat je je daarin ook verdiept. Het is 1 van de probeersels van ideeën die we hadden. Zo hebben we ook verschillende èn “identieke” kuilen  verspreid in plaats, en waarschijnlijk ook in tijd betreft soortjes/oogsttijden straks.

Je omschrijft ook bijna exact wat we hopen dat onze kuilmix doet haha!🤞

Meerjarige kuilen..

..Mijn zelfonderzoek naar meerjarige kuilen is niet volledig te noemen, maar ik heb zoiets helaas minder positief bestempeld in het verleden. In de jaren erna kwam er dan toch steeds meer en sneller shit als voedingsissues enzo, dus op dat gebied heb ik nog een boel te leren helaas, anders had ik het geflikt. Bazterd en ik mogen graag experimenteren gelukkig.

Die ph van de spotgrond,

die hebben we (volgens mij🙈 @Bazterd?) nog niet getest.

Wel al in huis òm te testen iig.

Kiek moar:

C445417A-0C1A-46CF-9747-7131E54B1835.thumb.jpeg.2b14db06f876aaf78aa6358e4b82f7c2.jpeg

3zakjes van die ene locatie bijv..

Maar gezien optionele spots hier opzich al zeer zeldzaam zijn voor zo’n 10/20 plantjes, pakken we gewoon alles wat mogenlijk LIJKT, al is de ph dan een factor, beter geschoten en missen..

Hebben beiden een tamelijk druk bestaan en maar weinig tijd voor nieuwe geintjes...èn we kunnen het niet laten, dit is het gevolg.

:lol:

Kan echt heel goed zijn dat we (daarmee) een boel verprutsen hoor, maar dan hebben we altijd nog onze meerjarige spots (alleen die gaan we (hier) waarschijnlijk NIET posten).

Afstanden van de planten is eveneens vet verschillend hier. Natuurlijk geen 10cm van elkaar fzo, maar omdat we veel vegetatie gewoon zo veel mogelijk laten voor wat het is heb je daar rekening mee te houden dus zie ik een gemiddelde ergens tussen 1 tot 5 meter ish. Veel zal ook meerdere planten op 1 kuil zijn, die dan eventueel later een andere kant op getraind kunnen worden.

Beste kuilen gegraven met die Bazterd hoor haha!

Ook denk ik niet dat ik dit seizoen nog andere topics zal maken over bijv. m’n basisritten e.d (waar de kuilen al gauw tientallen kilometers van elkaar af liggen🙃)

Love

• Thanks 1

6 hours ago, Buitenlucht said:

Kijk eens aan !! :ph34r:
Hier wordt groots uitgepakt dit jaar !B)

Goed bezig mannen en ik schuif zoals jullie weten heel graag aan :D Tof dat jullie er een dik topic van gaan bouwen.

Het wordt een hele lijst met soorten begrijp ik :P 1 dezer dagen komt een envelopje jullie kant op ;) Misschien een soortje of 8? van mijn kant :P 
Vooral op 'iets later' wilden jullie ook wat inzetten begreep ik? Zat soortjes voor de september/ oktober periode.

Grondmengsel lijkt goed :)  en mooi dat er ook getest wordt en dergelijke. Goed opschrijven want je bent het zo kwijt hoe en wat en waar hahah :P 
Persoonlijk zou ik in plaats van N korrels de groene (10-4-6) NPK pakken van Culterra.
En droge rivierklei is wel een stuk lichter als natte.
En i.p.v potgrond zou ik de all mix/ van de G.shop gebruiken. Mooi in 50 liter zakken.. op elke schouder 1. Gaat ook lekker snel met vervoeren ;) 
Maar wie ben ik :P 

TOP mannen! 'Heb er (en krijg er door jullie nog veel meer) zin in :D 

Gr en alle succes!

Thanks @Buitenlucht !

Stoeltje staat klaar voor jou.

Formaat valt echt wel mee hoor,

gewoon op een boel plekken tegelijk ff, eens wat anders dan we van mij gewend waren met hier n daar een plantje over tig kilometers. Het mag net genoeg zijn voor 2, en mocht het wat extra zijn, zijn we ook niet vies van -_-

Topic gaat vermoedelijk wel gek worden, dankzij jullie volgers ervan natuurlijk, maar voor ons zelf is dat dus puur wat wij als naslag willen zien, ennn natuurlijk wat we testen, dat ook, in de eerste instantie..

Hierover zei Bazterd me dat we het er nog wel over moesten hebben dus ik wil er niet te ver op vooruit lopen...en roep ik dus tot dus ver dat er niet veel (eerder 2 of 3) spots hier behandeld zullen worden. Maar wie weet, ik doe nog wel eens zo’n gekke actie, wil het gewoon niet beloven.

Over de kuilmix,

die NPK van culturra wil ik best testen ook, goeie! Wij hadden gewoon nog wat restjes bij elkaar liggen aan voeding e.d, en samen maakte dat genoeg voor een paar spots, scheelt weer wat euro’s toch. 

Het was natte rivierklei, of helemaal geen rivierklei, tot aan de zomer.. Die droge klei hebben we ook wel gedaan hoor, maar das gestoord duur! We hebben sommige kuilen gevuld met beide, sommige nat/droog en/of zonder.

Dit was van de week bijv. een mix van ons: 

3D45F23D-4283-4CCE-9D14-49AAFEE7008F.thumb.jpeg.d80cbf4036ad80e958e63c690e6f52f7.jpeg

Natte, naast droge klei. Wit is die droge.

DD48D8A8-5C89-4B5E-B2FE-704F6F7502CB.thumb.jpeg.9b0d70224bd57577c285c1efae61c9bf.jpeg

Beetje voeding nzo d’r bie..

Krijg je behalve spierballen, dit van: 8A68685A-9DA9-4703-8D3C-504D45F7FF1E.thumb.jpeg.31eb69150cbee16eaa2c691cae38819a.jpeg

Hoe ziet dat eruit?😏

Potgrond/ allmix, soep kan ook kant en klaar uut n pakkie, ik wil t leren, dat grondjes roeren met kutweer en blaren en teken in de bilnaad alles haha!🤪

We gaan het zien. Super cool dat je wat stuurt, we zijn heel benieuwd!

Love

• Like 2
  • Thanks 1

6 hours ago, Sebas said:

Toch fijn dat er zo vroeg in het jaar al buitenspeel topics worden geopend! Veel plezier van het jaar & ik kom zeker spieken!

Thanks @Sebas, gezellig! 

Hier is spieken gewoon toegestaan he. Jij ook veel plezier van t jaar.

Love

4 hours ago, boswandeling said:

Zou bijna m’n laarzen aan willen trekken om op pad te gaan als ik deze foto’s zo zie!! 

Haha! Dankjewel man!

Maar, bijna? 🥺

Geen topic van jou dit seizoen?

Love

• Like 1

On 30-1-2019 at 11:43, Jay Green said:

Het idee, dat na die constatering tevoorschijn gesmoked werdt is, om die bovenste 30 liter te maken met nog n zak van 20l potgrond met 10l spotgrond (zandzand)...

(Dat die eerste laag niet te rijk is, want daarna knallen ze er toch rap doorheen, soort van zaai&stek-grond zeg maar)

...Kan dit problemen opleveren wat eventueel nu nog te verhelpen is? 

je kan ook nog 3 kopjes kippenkorrels er nu als top dressing boven op doen.....het regent wel in......daar is tijd genoeg voor...

dat hele kleine beetje kunstmest wat in die zgn bemeste potgrond zit is in april er allang uitgespoeld...

• Like 1

On 30-1-2019 at 16:53, DeVos said:

de kippen mest werkt ph neutraal  ( de kalk geeft een ph+ en de mest geeft een ph- )

heeeel veel succes mannen !! jullie hebben nu al een top oogst verdient! door het vele noeste arbeid.

ook zonder ph meting van de omliggende spot grond en de ph van het gat-mix....zou ik wel kalken....want je spot zal toch aan de zuurdere kant zitten...dat denken jullie zelf ook neem ik aan...?

https://www.ecostyle.nl/tuin/producten/az-kalk

gewoon de standaard bekalking kan nooit kwaad...

Dosering
1 tot 2 keer per jaar bekalken, volgens onderstaande dosering.
1 keer per jaar 1 kg per 10m2.
2 keer per jaar pH < 5,5 2kg per 10 m2.
1 keer per jaar pH > 6,5 0,5 kg per 10 m.

---

dus 100 a 200 gram per m2.......kan je ook nog doen als top dressing op en rondom je plantgat...

• Like 1
  • Thanks 1

He Jay!

fijn dat je er weer zin in hebt dit jaar!  Drop me maar een bericht voor wat leuke zaden.

Die eerste spot met gras en naaldbomen zou ik links laten liggen hebben, zeker als je de droogte van vorige zomer in gedachten neemt. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk :)

Tschüss!

• Thanks 1

3 hours ago, La Buena Hierba said:

85486541-relaxed-man-watching-a-movie-in-a-tablet-computer-and-eating-some-popcorn.jpg

Duuuude! Dope dat je meekijkt!

Opknappen hè, en mocht je iets getest willen zien, van jou heel graag man! 

Love

• Thanks 1

3 hours ago, DeVos said:

je kan ook nog 3 kopjes kippenkorrels er nu als top dressing boven op doen.....het regent wel in......daar is tijd genoeg voor...

dat hele kleine beetje kunstmest wat in die zgn bemeste potgrond zit is in april er allang uitgespoeld...

Ja dat klopt helemaal, zal het bespreken met Bazterd, dank voor de reminder DeVos!

Love

• Like 1

3 hours ago, DeVos said:

...wel kalken....want je spot zal toch aan de zuurdere kant zitten...dat denken jullie zelf ook neem ik aan...?

gewoon de standaard bekalking kan nooit kwaad...

Ennnn ja, dit ook.:)

• Like 1

1 hour ago, OutdoorKing said:

He Jay!

fijn dat je er weer zin in hebt dit jaar!  Drop me maar een bericht voor wat leuke zaden.

Die eerste spot met gras en naaldbomen zou ik links laten liggen hebben, zeker als je de droogte van vorige zomer in gedachten neemt. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk :)

Tschüss!

He Outdoorking! 

Lekker eerlijk ben jij elke keer weer haha! Maar das juist wat ik zo waardeer.

Wat je zegt gaat gelijk op met het argument van DeVos (zuur), right? Bazterd zou ook niet meteen voor deze spot gekozen hebben om dezelfde reden...maar toch maar geschoten, IK kon het niet laten.

...en ik drop een bericht naar je, kumpt goud! 

Kan niet wachtennn!😍

Love

1 hour ago, Buitenlucht said:

Ik denk dat er geen guerilla grow meer zonder waterput gedaan wordt :P 

Zie! Ik wist dat ik nog iets vergeten was..🤦‍♂️

Ik ga NU connecten met @Bazterd!😅

Thanks buddy!

Love

• Haha 2

Jaaaa Jay; 

we hebben nog veel te doen, dat is zeker^_^

Ik heb hier even 2 fotos van de bemesting die we hebben gebruikt voor de dennenspot.

Bij gebrek aan farmershouse binnen 1 dag levering hebben we bij de bouwmarkt wat gehaald omdat we moesten en zouden gaan graven.

Deze dus;

image.thumb.jpeg.fd9f6aab7a33defc8eea0d80d592dcda.jpeg

De N die we erbij gegooid hebben is deze;

image.thumb.jpeg.2a48a76f2245ac6ebcf1e58bee094149.jpeg

image.thumb.jpeg.621912fd833c74aa818aa711f161b109.jpeg

Kalk is zeker iets wat we nog gaan doen bij de dennenspot, de rivierklie daar houdt hopelijk het vocht een beetje vast mocht het weer sahara-achtig worden zoals afgelopen jaar.

• Thanks 1
  • Confused 1

jullie hebben dus gaten bemest met de standaard mineraal groei kunstmest korrels 12-10-18.......helaas een beetje zonde........die spoelen eruit voor het april is door de regen............wat je nog kan doen is 5 kopjes kippenmest als topdressing op de gaten te verdelen....dat regent wel in....en spoelt niet uit....

die N 19.8%  is ook kunstmest....spoelt ook uit....helaas......

ik lees nog net.....nur bei tatsachlichen bedarf anwenden..:rolleyes:.....( ivm het uitspoelen dus....)

de klei buffert zeker water ...en organische voeding..;)

linkje verschil kunst en organische mest...

https://www.tuinadvies.nl/artikels/verschil_tussen_kunstmest_en_organische_meststof

als je geen kippenmest gaat gebruiken....dan moet je dus op deze gaten kunstmest blijven gebruiken...elke week a 2 weken.......tijdens de groei en bloei.......organisch is veel makkelijker buiten...vind ik.............binnen is mineraal-kunst makkelijker....

aan jullie de keuze....:rolleyes:

• Thanks 2

7 hours ago, Bazterd said:

Bij gebrek aan farmershouse .....................

alle andere kippenmest korrels zijn ook goed hoor....daar was Dame Blanche ook zeer stellig in....

farmershouse heeft zijn korrels in biks vorm.....andere merken gedroogde kippenmest hebben soms granulaat vorm....dat zijn kleinere korreltjes....en laten zich beter mengen.....

doceering: 1 theekopje per 10 liter medium van je plantgat.

• Thanks 2

On 4-2-2019 at 17:04, Bazterd said:

Jaaaa Jay; 

we hebben nog veel te doen, dat is zeker^_^

Ik heb hier even 2 fotos van de bemesting die we hebben gebruikt voor de dennenspot.

Bij gebrek aan farmershouse binnen 1 dag levering hebben we bij de bouwmarkt wat gehaald omdat we moesten en zouden gaan graven.

Deze dus;

image.thumb.jpeg.fd9f6aab7a33defc8eea0d80d592dcda.jpeg

De N die we erbij gegooid hebben is deze;

image.thumb.jpeg.2a48a76f2245ac6ebcf1e58bee094149.jpeg

image.thumb.jpeg.621912fd833c74aa818aa711f161b109.jpeg

Kalk is zeker iets wat we nog gaan doen bij de dennenspot, de rivierklie daar houdt hopelijk het vocht een beetje vast mocht het weer sahara-achtig worden zoals afgelopen jaar.

Thanks bro!

Ik was t alweer kwijt.

Weten we later iig wat de samenstelling alweer was.

Dubbele dosis t.o.v kippenmest ging erin, right? 

Shit man, heb ik toch te snel gegrepen..😔

...anders drop je mij maar daar binnenkort, los ik t op, mik ik er wat kalk door eerst, en dan begin maart maar weer terug met kippenmest (..of culterra)

..idee??

Sorry man, maar met hun laatste 2kg kippenmest toen, voor ik dacht zo’n €8,-.. en nog maar weinig tijd op de klok... wist ik het ook ff niet meer.

Wel hebben we die spot “geclaimd” en voorbereid, en weten we nu dat we in zeer korte tijd met het juiste spul zo’n 10 kuilen hebben met n boel inhoud.

...ik zeg - corrigeren, en doorkallen!

Love:smileys-passing-joint: