• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

On 12-4-2020 at 13:26, DeVos said:

hebben jullie nog een nabeschouwing over de spots wat goed of juist niet goed gegaan is kwa mest of overbemesting?...en opwaarderen van de spot grond...?...

uiteraard ter lering voor iedereen........

want dat zou dit topic nog mooier maken...!!:wub:...want jullie hadden toch heel verschillende grondjes om mee te beginnen....

dus per spot.....hoe het was....wat jullie gedaan hebben.....en wat het...geschatte.... resultaat was...en de evt bijsturing...tijdens de grow....

en natuurlijks wat je/jullie nu anders gaan doen...

Ga ik ff aan werken, zal eerdaags ff achter de pc kruipen om een stukje te typen 😉

• Like 3
  • Thanks 2

Foei! Ik wacht al weeeeken op een bestelling via @azarius, en reageren doen ze ook al niet. Had ermee graag de GD-spot opnieuw gepakt dit jaar om dan hier iig nog iets te laten zien. Nu maar wat reguliertjes enzo te water gelegt..  

Kut corona.  

Love

• Like 1
  • Sad 1

jaja..:D.alles wat fout gaat overal is de schuld van corona....lol

vreeken.nl zet gewoon op de site 4 tot 6 weken levertijd voor de online shop......lol......:lol:

ik belde voor iets....en volgens de site op voorraad......en het was dr niet....was maar goed dat ik belde.....we worden gwoon in de maling genomen...:D

shoot those bullets in the good soil of your battlegound:D

succes!

Net hetzelfde  hier, ik bestelde 4 mei een tentje en wat spullen volgens de site was alles er, er werd vermeld 2-4 dagen vertraging. Na een week eens geinformeerd met heel stroeve communicatie, blijkt toen ik eindelijk antwoord kreeg, dat het tentje er niet is... geen probleem het word een gelijkaardig tentje dan meneer. Dagen weer geen nieuws, dus zelf nog maar eens gecheckt ;bestelde (alternatief)tentje is er dus ook niet :veeljoint: 
Dan maar weer een ander gekozen dat bijna dubbel zo duur is...
Alle begrip voor een " beetje" corona vertraging maar dit is er wel over, 16 dagen later nog steeds niks...
Laatste keer dat ik hier bestel, volgende keer ga ik er wel gewoon zelf om.

Ik ben zo wijs geweest om maar gewoon langs vreeken te rijden:lol: ga geen risicos lopen met leveringen nu!

Ben benieuwd naar je updates jay! Samen met bazterd weer?

• Like 1

On 21-5-2020 at 00:43, boswandeling said:

Ik ben zo wijs geweest om maar gewoon langs vreeken te rijden:lol: ga geen risicos lopen met leveringen nu!

Ben benieuwd naar je updates jay! Samen met bazterd weer?

Geen vreeken in de buurt hier. 

Leuk als @Bazterd zich bedenkt, want was goed samenwerken, maar Bazterd heeft het inmiddels beter voor elkaar en hoeft niet meer afhankelijk van guerrilla te zijn, en dat kan ik respecteren.

Heb net wat nakomelingen van de GD spot in bekertjes met zaai n stek grond gepompt, dus heb het gevoel dat ik ver achter loop. Nog geen bestelling binnen ook. En maar hopen dat die spot vruchtbaar genoeg is voor een 2e rit, want ik heb gewoon geen tijd om het anders te doen helaas. Maar we gaan het zien (in dit topic, ook ivm tijdsgebrek).. :stoned-smiley:

Love

• Thanks 1

Als je wilt schenk ik je wat van mijn soortjes (zowel autoflower als non-autoflower). Moet er niets voor in de plaats hebben, enkel af en toe een foto. Je ziet maar... 

• Like 1
  • Thanks 2

mooi topic en wat een mooie soortjes allemaal,ben er net achter dat mijn S5 kruising ook een S5x herijuana was,lekker wietje met compacte toppen heb deze wel aflaten bloeien in mijn kas deze was eind oktober pas klaar.

gerevegd en nu staan haar kids te pronken in mijn tuin.

wat vond jij van deze kruising?

Ok, heb nu meerder aanboden gekregen.. en dat waardeer ik enorm. Maar aangezien ik zo mega laat ben dit jaar/niet de aandacht eraan geven kan dat ik vind dat het verdiend wanneer iemand dat ervoor over heeft, sla ik dit seizoen over betreft testen voor anderen. 1 en ander is wellicht weer te bespreken voor 2021.

Voor nu, eindelijk die ene bestelling binnen (snap het op zich wel, met die coronafobie overal, kunnen hun ook niet veel aan doen). Heb die zaden natuurlijk meteen in t water gedonderd, maar of het nog wat wordt.. tZal allemaal wel n stukje lager blijven gok ik, volgens mij heb ik het niet eerder zo laat nog “gepoogd” (het wordt iets in de trant van “1 keer neerzetten, 1 keer spieken en dan hopelijk nog 1 keer terug voor eventuele oogst”)..

We gaan het zien.

Btw, iemand hier ervaring met “Moby Dick” (foto, fem) op gg? Die is nieuwe voor mij.

1500gr buiten zegge, zal wel aan mij liggen, maar dat klinkt wat overdreven niet? Toch maar wel proberen, misschien wel leuk voor naast de Green Poison en Thai King-bagseeds straks.:stoned-smiley:

En bij deze, iedereen succes gewenst met de ritten dit seizoen!

On 29-5-2020 at 21:19, fsmidt said:

mooi topic en wat een mooie soortjes allemaal,ben er net achter dat mijn S5 kruising ook een S5x herijuana was,lekker wietje met compacte toppen heb deze wel aflaten bloeien in mijn kas deze was eind oktober pas klaar.

gerevegd en nu staan haar kids te pronken in mijn tuin.

wat vond jij van deze kruising?

Ik vond dat er teveel zaad in zat om er een eerlijk oordeel over te geven. Maar ik had haar wel geproefd, volgens mij was het niet verkeerd (zo uit m’n hoofd) Misschien gooi ik dat zaad wat erin zat nog n keertje..

Love

• Like 1

21 hours ago, Jay Green said:

Btw, iemand hier ervaring met “Moby Dick” (foto, fem) op gg? Die is nieuwe voor mij.

1500gr buiten zegge, zal wel aan mij liggen, maar dat klinkt wat overdreven niet?

tja die van dinafem bedoel je:D

das een cross tussen white widow en haze......nou... dan weet je het wel......met sinterklaas klaar:D......en niet in oktober in nl....wel in spanje waarschijnlijk....en 3.5 meter zeiden ze......nou zo groot hoef ik ze niet...:lol:

hahaha...schrijven ze dr nog bij dat het een makkelijk plantje is.....tja....rot makkelijk denk ik....:lol:

wel en plantje die lang in de groei bijft....dus leuk om stekken van te trekken...maar niks voor buiten volgens mij...

• Sad 1

:(

Nou lekker dan..

Kan er ook nog wel bij.

tZal wel weer zo’n matig jaartje tussendoor worden (moet je ook eens hebben he, voor t contrast ofzo:wacko:)..

Gelukkig nog wel wat green poison en purple achter de hand...:D

Iemand nog tips voor deze laat startende? 
:stoned-smiley:

love

• Like 1

nu ontkiemen:D

verduisteren op guerilla?...kan makkelijk nog...

mja ...met moby dick...weet je het nooit.....met een indian summer 2020....:D die info staat gewoon op dina fem site...

ik kwam op 10 nov 2019 2 planten tegen tijdens het spotten....die waren bijna oogst klaar....en 0.0 rot....dus het kan echt wel....met veel geluk uiteraard...

2019 ...toen regende het van 20 sept tot 15 oktober...daarna werd het beter....

hoeveel moby heb je ?

• Like 1

Nu niks meer.

Ben wezen kijken of ervan wat was aangeslagen bij de GDspot, blijkt dat de hele spot (en daaromheen) uitgedund is (bepaalde boompjes omgezaagd etc).. Het stomme is, dat alle dames er nog onaangetast in staan...

Dus ben bang dat ik op een wildcam sta ofzo:(

Wat nu?

Laten schieten zegt mij verstand..

en hopen dat het daarbij blijft.

Maar eerlijk, heb ook ideeën om toch te checken aan het eind..

Dubioooo!

Tips zijn welkom.

Love

• Like 1
  • Sad 1

tkan zomaar zijn dat ze ze niet gezien hebben......hoeveel staan er?

heb je geen bles merken op de bomen gezien bij het uitzetten:huh:?

toch fijn dat ze voor wat meer licht gezorgd hebben......;)

• Like 1

Ja, maar nee, als je er eenmaal staat ontkom je er niet aan het te zien (gaas op heuphoogte etc). 10 fem kuilen, met Moby Dick en Green Poison. Nu alleen nog een paar losse gaten over, 4 wel te verstaan.
Geen markeringen gezien, maar het waren dan ook voornamelijk berkjes van max 4cm..die tussen de dennenboompjes stonden, op en om de spot, achtergelaten om te verteren na het uitdunnen..

Zou het wat zijn ze uit te graven en elders te planten, of zouden jullie eerder nieuwe zaden ontkiemen voor de andere “oude spots” van vorig seizoen? @Bazterd had aangegeven dat ie daar geen probleem mee zou hebben, het wordt alleen wel krap qua tijd nu, denk ik, vandaar dat ik het hier vraag.

niet geschoten is altijd mis.....ik zou beide doen...heb geen ervaring met uitgraven...maar tzou kunnen met het vocht wat er nu valt en nog gaat vallen....een paar weken geleden zou het kansloos geweest zijn denk ik...

• Like 1

On 16-6-2020 at 10:39, Jay Green said:

Ja, maar nee, als je er eenmaal staat ontkom je er niet aan het te zien (gaas op heuphoogte etc). 10 fem kuilen, met Moby Dick en Green Poison. Nu alleen nog een paar losse gaten over, 4 wel te verstaan.
Geen markeringen gezien, maar het waren dan ook voornamelijk berkjes van max 4cm..die tussen de dennenboompjes stonden, op en om de spot, achtergelaten om te verteren na het uitdunnen..

Zou het wat zijn ze uit te graven en elders te planten, of zouden jullie eerder nieuwe zaden ontkiemen voor de andere “oude spots” van vorig seizoen? @Bazterd had aangegeven dat ie daar geen probleem mee zou hebben, het wordt alleen wel krap qua tijd nu, denk ik, vandaar dat ik het hier vraag.

Ooeeeiiii... das klote om te horen Jay :(

Ik zou ze lekker laten en dan op t eind terug om te kijken.. en wmb gooi je op de andere ouwe spots nog wat, maar das aan u natuurlijk!

• Like 1
  • Thanks 1

Ik ken wat mensen die voor de natuurbeheerders onderhoudswerkzaamheden doen en die ook regelmatig wietplanten tegenkomen.. Geloof me, meer mensen dan alleen op de forums doen aan deze hobby. De meeste laten ze staan omdat ze het leuk vinden om te zien (zeggen ze), maar er zijn zeker ook mensen bij die aan het eind van de zomer zelf even kijken of er wat te oogsten valt.. 

• Like 2

tja...ik vond wat kweekspullen ergens in de winter...potjes gieter emmer etc...maar had niks bij me om te vervoeren....dus later kom ik terug........en toen hadden boswerkers dus met opzet eroverheen gereden en de zooi stuk gemaakt en laten liggen.....:wacko:

belachelijk uiteraard:unsure:......

ik wilde de zooi opruimen......want wat niet weet ...wat niet deert....denk ik maar altijd....

uiteraard was dit vast niet iov de boswachter......het zijn ook maar ingehuurde bedrijven.....die per klus kunnen inschrijven...

idd...overal in nl is al eens gekweekt.....overal kom je zooi tegen....vaak van jaren geleden....te zien aan de data op bierblikjes etc...

• Confused 1

On 19-6-2020 at 17:16, Bazterd said:

Ooeeeiiii... das klote om te horen Jay :(

Ik zou ze lekker laten en dan op t eind terug om te kijken.. en wmb gooi je op de andere ouwe spots nog wat, maar das aan u natuurlijk!

Heb wat Purple (doet t altiet) op de TST gegooid, en misschien dan toch naar de TS..met wat af’s fzo..

Al is dat wel erg laat ivm die schimmel daar..

Als ze dan toch weten van de GD, misschien vooraan in het gebied een wildcam verstoppen..? 
Zijn toch 10 kuilen..

Wat vinden we daarvan?

• Like 2

ka me niet voorstellen dat ze alles uit de kast halen voor 10 planten....die trekken ze dr gewoon uit....

mja een ripper kan je wel vast leggen....al zie je maar 2 benen dan weet je genoeg....zet de cam op een plastic zak iod...wat de aandacht trekt.....

en als je cam weg is....dan weet je ook genoeg...

• Like 1

Nou, de GD spot is voorbij, landgoedbeheer had het ontdekt, en ik hun, maar wel met dom geluk en net op tijd. Daarover kan ik verder niets kwijt natuurlijk, maar daarna ben ik direct wezen kijken bij de TST-spot.. en daar eenmaal aangekomen bleek dat de plantjes daar niet verder waren gekomen dan zo’n 15cm, gestresste zooi was het, dat wordt ook niks meer.

Dus game over hier voor 2020.

Catch you on the flipside!

Love

• Sad 2

damm....tzit je niet mee...maar je ben er mee weg gekomen.....dat scheelt....;)

maar gelukkig is dr altijd weer een nieuw voorjaar met nieuwe kansen....:huh:

• Thanks 1