• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
La Buena Hierba

La Buena Hierba ....is weer terug van ff weg geweest

Recommended Posts

sorry  wat bedoeld u nou eigenlijk met dat ik mij  gemakkelijk van af maakt zo?

en webwinkel online is en wel prima vind? 

dacht dat wij als guerilla groep (bv wiet61 vos buitenlucht en  andere ) beginnende buitenkwekers beste willen bieden kwa hulp bv soortjes die we testen tot en met  voeding aarde mix en zelfs velen gratis zaden opgestuurd van onze kant om beginnende buiten kwekers te helpen.

zelf heb ik nu bijna 2 jaar ernstige gezondheid problemen gehad (en nog steeds beetje) daarom jammer genoeg  niet veel online op forums geweest 

mijn reactie zelf op NL verhaal was meer dat ik het vreemd vond dat iemand op andere forum vroeg of ik daar ook terug kom ..... ik ben daar ook gewoon namelijk ?

probleem voor mij is gewoon tijd soms .ik heb eigen bedrijven dus veel hard werken  en nog mijn gezondheid gewoon weinig tijd soms .

ik had zelf niet het gevoel dat ik mensen laat zitten maar weet u meer dan hoor ik het graag om het op te lossen 

groetjes LBH

• Like 1

nee was ik .

karel was ff een practical joke .

ik blijf je hier wel volgen beste man .

ooh ik heb je nu op afn ook weer terug gevonden .

dan heb ik niks gezegd .

sorry lieve forumvrienden:veeljoint:

laters 

Edited by Tune
Schelden hoeft niet

Weer wat geleerd vandaag @itikaki, niet te snel conclusies trekken.

Mensen uitschelden is echt laag en al helemaal als het dan ook nog een grap moet zijn? Mij hoor je niet lachen..

Had dan idd niks gezegd. Kritisch zijn is goed maar kan ook via pm in eerste instantie. Als je dan alle feiten hebt en je vind dat je mensen moet 'behoeden voor', is dat jou goed recht. Maar dit is geen porum zo. 

Typisch  .NL... 

• Like 2

18 minutes ago, karel kweker said:

Nee ik dacht dat ik op zicht wel humor had.. maar hier kan ik weinig mee

Het slaat twee keer nergens op Karel , Hij valt je aan in mijn ogen .

En schelden mag schijnbaar , Er hebben er voor minder een ban gehad , ik weet wel wie het is hoor .

Hij woonde in de polder , en growde 

Als dat een grap was wil ik dat wel elke keer zo erop zetten , ik denk dat ik er zo niet meer op kan .

Als je fansoen hebt schrijf je zo iets niet op een forum .

• Like 2

Itikaki een waarschuwing gegeven voor schelden op andere leden.

Graag terug inhoudelijk verder met de plantjes.

• Like 4
  • Thanks 1

Vandaag wezen brainstormen bij LBH , er zit weer veel in planning dit jaar , ook de soort voor Blackbutt ,

Die zouden we vorig jaar maken ,maar door de tempraturen was het niet gelukt .

Nu komt er een mooie uit van een santakruising , die maken we ter nagedachtenis van hem , ze heten dan ook zo , 

we verwachten er veel van , word een hele mooie kruising die hier verkrijgbaar is , voor niets natuurlijk .

OOk heb ik zaden gekregen van de NDB , ik hoop dat die uitkomen , ik heb twee soorten van hem gekregen , een van de twee is heel vroeg .

Nu hopen we maar dat die uit gaan komen  ,dan is de strain gered .

Verder komen er nog veel meer stains aan bod , alles hier te volgen .

• Like 3
  • Thanks 1

Owww tof dat jullie nog bezig zijn met die soort ter nagedachtenis van BlackButt.

Kijk ik zekers naar uit. zo een toffe kerel dat het was.

• Like 2

On 26-2-2019 at 15:30, Tune said:

Owww tof dat jullie nog bezig zijn met die soort ter nagedachtenis van BlackButt.

Kijk ik zekers naar uit. zo een toffe kerel dat het was.

Ik heb de man maar en keer mogen ontmoeten,maar het was een zeer toffe kerel met veel 

grapjes .

• Like 2

16 hours ago, wiet61 said:

Ik heb de man maar en keer mogen ontmoeten,maar het was een zeer toffe kerel met veel 

grapjes .

EEn grap snapte ik pas toen ik naar huis reed na een uur of 5 a6 bij piraat geweest te zijn op zijn meeting .

NIks als grapjes over zijn zwarte reet , ik snapte er weinig van , maar toen ik naar huis reed schoot het me te binnen .

Hij hete blackbutt op het forum hahahahahah , ik lag uren erna in een deuk ,nu elke keer als ik de naam zie denk ik daar aan .

En dan lach ik weer .

• Like 5

3 minutes ago, boswandeling said:

En je rookt nieteens :P

Ja juist hahahahahahah 

• Haha 2

Dat zijn mooie haasjes met de echte structuur van een Sativa al die door gekruise haze soorten van tegen worden in en in compact niks sativa´s in te vinden meer indica met een haas geur.....

Where are the original strains...... please bring them back LOL

K2..........

top44....... 

OMG

• Like 1

3 hours ago, Wegpiraat said:

Dat zijn mooie haasjes met de echte structuur van een Sativa al die door gekruise haze soorten van tegen worden in en in compact niks sativa´s in te vinden meer indica met een haas geur.....

K2..........

top44....... 

OMG

Hee maatje ben je er weer , we hebben je gemist , ik kom eerdaag even langs bij je .

Ik hoop dat het je beter gaat nu .

Wat betreft de strains zal ik eens voor je gaan kijken ,of LBH ze heeft weet ik niet ,maar 

ik kan je vertellen dat hij heel veel wel heeft hahahahahahah 

En deze man gunt iedereen alles , das een goeie eigenschap .

• Like 1
  • Thanks 1

1 hour ago, wiet61 said:

Hee maatje ben je er weer , we hebben je gemist , ik kom eerdaag even langs bij je .

Ik hoop dat het je beter gaat nu .

Wat betreft de strains zal ik eens voor je gaan kijken ,of LBH ze heeft weet ik niet ,maar 

ik kan je vertellen dat hij heel veel wel heeft hahahahahahah 

En deze man gunt iedereen alles , das een goeie eigenschap .

He vriend ik probeer de draad weer eng sinds op te pakken en wat vaker online heb een boel bij te lezen poe poe

Mentaal wel wat beter echter blijf ik nog her en der een moker slag krijgen en dat hakt er wel in word je beetje depri van als er even wat goed gaat en vervolgens je weer keihard terug getrokken word thats life 

Heb me eens laten vertellen door een behoorlijke oude zot in het stekkenvak de orginele k2 cut van de jaren 80/90 uitgestorven is er zal best nog een old scool hipie zijn die hem op zolder heeft

Er zaden van kopen reg en selecteren is uit mijn macht ik weet wel dat als die weer op de markt zou zijn die een hoop mensen trekt vooral de oude garde rokers lol

Bent altijd welkom heb nog best wat bij te praten met je..

Groene groet piraatje

• Like 2
  • Thanks 1

On 20-3-2019 at 13:59, Wegpiraat said:

K2..........

top44....... 

OMG

hoi ik heb nog wel contacten met de oude klonen van bv A5 , AG 13 ,C5 ,HPH enzo zal vragen voor je wat ze nog meer hebben van de oude genetica

ook heb ik nog heel oude zaden liggen van top 44 zal ff in de zaadbakken zoeken )duurd wel ff ik heb heeeeel veel in de koelkast liggen ,en ik moet er tijd voor hebben.

peace LBH

• Like 2

2 hours ago, La Buena Hierba said:

hoi ik heb nog wel contacten met de oude klonen van bv A5 , AG 13 ,C5 ,HPH enzo zal vragen voor je wat ze nog meer hebben van de oude genetica

ook heb ik nog heel oude zaden liggen van top 44 zal ff in de zaadbakken zoeken )duurd wel ff ik heb heeeeel veel in de koelkast liggen ,en ik moet er tijd voor hebben.

peace LBH

Hoe kom je daar nou bij ,je hebt tijd zat en veelste weing zaden in je bakjes .;):veeljoint:

• Haha 3