• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Mr. Green

Nieuwe Kraamkamer voor alles wat ik voor wil groeien😉

Recommended Posts

Ja mede Growers, deze week even een nieuwe kraamkamer gemaakt voor alles wat je voor wil

laten groeien, en met name natuurlijk ons geliefde plantje:).

Hiervoor even een kast omgebouwd die ik bij de tent binnen heb staan dus het leven wordt weer

even wat gemakkelijker. Wat heb ik hier voor gebruikt, nu ik kwam bij Tuinadvies een groeilicht

kweekbak tegen (in de aanbieding) met twee groeilampen F24 T5 24W HO (high output 6400k)

Hier wat specificatie's: 

ca. 67 cm x 40 cm x 43 cm (L x B x H)
Kleur:
zwart (ook in het wit)
Specificaties:
  • vermogen: 48 Watt
  • 6400 Kelvin = ideaal lichtspectrum voor optimale groei
  • reflecterende lampkap behuizing die het licht optimaal naar de planten richt.
  • binnenafmeting bak: ca. 61 cm x 39 cm

Deze kweekbak heeft een platform waardoor je een waterreservoir vormt van 8 liter water, het mee-

geleverde vloeidoek zorgt er voor dat het water de potten en bakjes die er op staan automatisch van

water voorzien gedurende een langere periode ( dit hoef natuurlijk niet gebruikt te worden, maar met

name voor groente en kruiden is het wel fijn) en misschien voor het wiet plantje ook wel.

Verder is de kweekbak volledig in hoogte verstelbaar tot een max. van 38 cm vanaf de onderkant van

de kweekbak. dus ideaal voor de eerste voorgroei lijkt mij.

Hij is te bekijken via deze link, https://www.tuinadvies.nl/tuinwinkel/product/666/kweekbak-met-groeilicht-zwart

Oke dit is het uiteindelijk geworden, binnenkort uittesten, ga een paar Monster Dwarf autoflower zaadjes voorgroeien

voor de Space bucket.

kraamkamer1.thumb.jpg.341383903192114bc3f9c99cd308f438.jpg

De legplank van de kast naar beneden geplaatst.

kraamkamer2.thumb.jpg.8ac5e4a79221b2fcf768df678c896674.jpg

Stroom aangelegd.

kraamkamer3.thumb.jpg.4d9b42a9732287ea220e1b3b5fd43df0.jpg

Nodige spullen erin.

kraamkamer4.thumb.jpg.08261e238e99cadb28cb2d86f1ec0d28.jpg

En er is licht.

kraamkamer5.thumb.jpg.1bcfc396fb818ebfb3534aa492d215c8.jpg

De vloeimat.

kraamkamer6.thumb.jpg.20c86b15927819291840cb07782c0fc8.jpg

Poppetje gezien kasje dicht.

Op naar het volgende project, een teeltje in de Space Bucket, zie jullie dan weer.

Gr. Mr. Green.

• Like 1

Dat ziet er een leuk kweekbakje uit. Ik kijk uit naar je kweekjes hierin.

Laat zekers iets weten.

• Like 1

Bedankt Tune, gaat natuurlijk hoofdzakelijk om voorteelt maar de foto's komen hier op het topic

dus hou ze in de gaten, en ik ben zelf ook benieuwd, wil ook de bevloeiingsmat gaan gebruiken

voor de wiet zaailingen kijken hoe dat uitpakt (begin uiteraard met eerst 1 plantje) ben voorzichtig:P.

• Like 1