• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Bierbud

Bier is hier!

Recommended Posts

Hey allemaal, 

Ik ben bier en nu eindelijk hier. 

Keek al een langere tijd mee op het forum en werd nu tijd om maar eens mee te mogen schrijven en vragen. 

Heb wat ervaring met tuin planten en binnen blijft het ook net onkruid. 

Tijdje terug kreeg ik weer de tik om wat te gaan spelen dus besloot ik een micro tent van 60x60 en een 267watt werkelijk verbruik COB led te kopen. 

4x 50watt 2700k

1x 50watt full spectrum 

Hier staan 3 kera seeds skunk.

11l atami light mix

Canna voeding 

Bloombastic 

Hier kunnen jullie wel wat vragen van mij over gaan verwachten even eens wat verslagen van mij. 

DSC_1677.JPG

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Rizla
      27/11 het resterende zaadje van de Royal AK auto RQS in de filter gestopt en 2 dagen later was ze wakker. Tijdens de zomer stond er 1tje van buiten en ze deed het goed behalve dat de toppen erg fluffy waren... potentie en smaak zaten zeker goed. Dus nu geven we haar nog een kans in de darkstreet 60 onder de Spectrabox 90w. Ze zal er samen staan met de "pink crystal " van Growers Choice. Als ze naar het tentje verhuist komt ze in 14l lightmix en zal er met de Terra lijn van plagron gewerkt worden.
      De kweekkastjes van Ikea doen het trouwens erg goed om voor te groeien.

• By Canna grower
      Ik ben Canna grower en ben ruim 2 jaar aan het kweken , en al vele jaren geïnteresseerd.
      Ik heb eerst een aantal rondes AM scrog gedraaid op hydro (steenwol) en ben nu net over gestapt naar Santa Maria in een sog opstelling.
    • By Fredjestoney
      Hallo mensen,

Ik ben fred en wil graag mijn volgende kweek met jullie gaan delen.
      Dit zijn de zaden die k heb uitgekozen.

03-02-2020
      De zaden heb ik in een pot met water gestopt op
      Ongeveer 24 uur later heb ik ze aangetikt en gekeken of deze naar de bodem zakte.
      Dat deden ze allemaal dus zijn ze een natte koffiefilter in gegaan en opgehangen aan de binnenkant van een kastje.

04-02-2020

Terwijl k een paar dagen wacht tot ze wortel schieten.
      Maak k me tent nog even schoon en hang alles op zn plek, de plantjes hebben voorlopig toch alleen voornamelijk licht nodig.

Mijn setup is als volgt :
      1.20 x 2.40 x 220 phantom kweektent
      12 x 50 watt cree COB led 
      1 x 1200m3 afzuiger
      1 x 1500m3 filter

De planten gaan wonen in 1 grote airpot, die bestaat uit 4 x 38 liter airpot.

Als groei medium gebruik k een mix van batmix , compost en lightmix. (60-15-25)

08 -08-2020
      Vandaag zijn de mooie zaadjes uitgekomen  tijd om ze te planten.

De pot s ook gevuld vandaag dus dat komt goed uit.
      Dit s hoe t er nu bijstaat nu slleen geduld en liefde dsn komt het helemaal goed.
      De zaadjes zittenin de grote pot nu dus we gaan t zien

Mvg fredje
  • waterpijp-bong.nl
  • Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 144 Guests (See full list)