• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Hallo medekwekers,

Ik heb afgelopen weekend de laatste HH omgehaald. Uiteraard ook gelijk geknipt! ligt nu te drogen!

Van de eerste HH had ik geloof ik een gram of 60-70! 

Verwacht dat de 2e HH dit ook ongeveer zal halen. Een top opbrengst? Nee dat niet, lekker is het wietje wel!

een foto vlak voor de om ging:

HH.thumb.jpeg.e8c0de22a0a5be5d8bd82f5d7cc92ecd.jpeg

Al met al voor mij een redelijk goed jaar buiten! Ik heb de potten vol en kan weer ff genieten van mn eigen rokertjes! 

tot een volgende keer

Hodjob

• Like 2
  • Thanks 1

waw...zo laat zeg....17 nov.....maar toch in je net.:wub:......dit.waren toch de  fem HH van dutch-pasion? ( dutch passion  geeft aan eind sept/wk 1 okt )

wanneer had je ze ontkiemd?

On 17-7-2019 at 18:20, hodjob said:

1860948340_WhatsAppImage2019-07-17at18_13_38.thumb.jpeg.a11a3eac9611ad69e81a5850de35653a.jpeg

@DeVos dit is een foto van een post van mij van 17 juli.  Ze is niet erg laat ontkiemd. ze heeft er gewoon wat langer over gedaan. door het extreem warme weer heeft ze misschien even stil gestaan?? ik weet het anders ook niet. De toppen van deze zijn zelfs nog iets harder/compacter dan de eerste HH.  Ik ben benieuwd hoe ze zal smaken.

• Thanks 1

On 28-4-2019 at 11:51, hodjob said:

Update:

Na een moeizame zijn we nu toch echt los. De afghanen hebben het niet overleefd. 

De afghanen hebben plaats gemaakt voor de Hollands Hope. 

Naast de HH heb ik zaden ontvangen van @wiet61 nogmaals dank hiervoor. 

Ik zal even kijken welke soort ik wil houden.  Zoveel keus.. 

wat foto's:

de HH:HH1.thumb.jpeg.d665440482ca3ef889656158d86a0299.jpeg

HH.thumb.jpeg.c4317176f55f8111d9c213694218b589.jpeg

Soortjes van @wiet61:

wiet61.thumb.jpeg.a7430519630d511ebc41986467efda9a.jpeg

Tips zijn altijd welkom,

Hodjob :stoned-smiley:

kzie nu je post van 28 april......dus aan de ontkieming datum heeft het zeker niet gelegen..............:o

Ik hou het maar op de degeneratie van een roemrucht buiten ras......( dat zien we helaas vaker bij de grote zaden merken....)

in de jaren 90 was DE originele ""Hollandse Hoop"".......gewoon klaar medio september.

alles wat later klaar is als 1 oktober....is de naam ""buitenwiet""....zeker niet waard..........

• Like 2