• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
nibor de boer

ik zal mij even voor stellen

Recommended Posts

hey allemaal 

ik ben nibor derden en man van 33 jaar van het antwerpse 

ik ben nooit een voorstander geweest van wiet eerlijk gezegd was ik er zelf beetje tegen !!!

maar alles is pakweg 6 jaar geleden verandert mijn vrouw is ziek geworden ( kanker ) we zijn er nog altijd tegen aan het vecht .

dus heeft onze oncoloog zelf voor gestel voor zelf wiet olie te maken maar wel alles op eigen risico .

dus ben ik hier nu met begonnen er zijn 2 Fieten die ik nu al zie . mijn vrouw is van de antidepressiva af een van de pijn stiller . toch al en wonder want dit hadden wij niet kunnen dromen  

maar kwa genezing staan we nog heel ver af zelfs na 6 jaar .

dus nu weten jullie allemaal waarom ik van gedacht ben verandert en waar ik het voor doe .

wat kan ik jullie nog vertellen hmmm vraag maar als je nog iets wilt weten !!!!

ik wil ook nog even karel de kweker bedanken want hij heeft mij mee in gang gezet 

IMG_20190310_121822.jpg

• Like 3

Hey man welkom op het forum.. 

En mij hoef je echt niet te bedanken, ik zie het als mijn burger plicht andere mensen op weg te helpen om hun eigen te voor zien waar de overheid duidelijk steken laat vallen. 

Kijk hier wat rond lees wat en start je eigen verslag :) dan kunnen we allemaal genieten van jou planten en kan je zo nu en dan ook nog eens wat tips en tricks krijgen van de andere kwekers op dit forum :) 

• Like 1
  • Thanks 1

Welkom nibor bij wf ,dit is wel een leuke forum veel leer voer en je kan leuke kweekjes bij houden ,waar je dan terug kan kijken dan weet je altijd je start datum ,groetjes rob ,en ja zit er ook op had 1kweek gedeeld toen  kreeg ik spint en toen een dochter en nu rust fust we posten ook weer net topic begonnen amnees onder CITIZEN CLU048-1212C4 200W KIT RUBOL+DRIVER en op omnipotent  ,

• Thanks 1