• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Gisteren de lamp in gebruik genomen en nog ff aarding van de sink naar de driver voorzien.

20190320_172303.thumb.jpg.c95ac497f176aa4d23053058a833f313.jpg

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By Mr. Green
      Space bucket 2.0 de Bubble

Mede Growers,  

Ben met een nieuwe teelt in de Space bucket 2.0 begonnen, hier een verslagje tot nu toe, het is
      even een dagelijks verslagje, kunnen jullie zien wat ik de afgelopen dagen heb ondernomen om
      het plantje te krijgen waar ze nu is. Daarna wordt het weer een samenvatting van de week. Ik
      ben wat lang van stof af en toe, maar dat weten jullie nu wel. 😂😂😂

12 - 9,
      Vannacht de Bubble gepoot die ik van Hodjob heb gekregen om groot te brengen, het plantje ziet
      er een beetje vreemd uit, net of ze een gebrek van het één of ander heeft maar dat is speculatie,
      ga het in ieder geval goed in de gaten houden. In het begin zal ik haar wat verwennen met een
      douche met N toevoeging, misschien knap ze daar al een beetje van op, maar daar ze waarschijnlijk
      deze week nog geen water krijgt zal ze het even met alleen een N toevoeging in de plantenspuit
      moeten doen. Als ze dadelijk voeding gaat krijgen begin ik gelijk met een EC van 1.1, mocht het teveel
      blijken dan meet ik dat snel genoeg.
      Temperatuur 25 om 21, (licht aan, licht uit).

En daar gaan we weer, dit keer de Bubble gekregen van Hodjob.  Datum 12 - 9

13 -9,
      Vandaag voor het licht uitging even Met N gespoten, alvast een emmer met voedingswater gemaakt
      met een EC van 1.1 en een pH van 5.7, morgen even nameten en eventueel bijstellen, wil het 6.0 a 6.3 hebben,
      het loopt altijd wel iets op dus zal ik er niet al teveel aan hoeven doen denk ik.
      Temperatuur 25 om 22, (licht aan, licht uit).

14 -9,
      pH stond vanmiddag op 6.0 dus prima, zal het over een aantal dagen en in iedergeval voor ik water geef nog
      even nameten veel zal het nu niet meer stijgen, zolang het niet boven de 6.3 komt vindt ik het prima. Heb ook
      een beetje Cal-Mag toegevoegd mocht daar het probleem liggen van het rare blad van het plantje, wel een
      klein beetje 2 ml op 10 liter water.
      Temperatuur 25 om 21, (licht aan, licht uit).

15 - 9,
      Geen water gegeven nog steeds nat genoeg, wel even met de plantenspuit N gespoten, de verhouding is
      trouwens 1 ml op een liter water. De LV kan ik nog even niet meten want ik heb even geen metertje over om
      onder de lamp te meten, morgen komt er een metertje in.
      Temperatuur 25 om 23 (licht aan, licht uit).

16 - 9,
      Vandaag even een halve liter water gegeven, niet omdat het nodig was maar om even wat extra voeding en wat
      Cal-Mag te geven, kijken of ze wat opknapt. Vandaag een LV metertje er bij gelegd zodat ik de LV en de temperatuur
      onder de lamp wat makkelijker kan aflezen, de temperatuur kon ik al meten maar digitaal is toch wat makkelijker,
      met het ingebouwde metertje kreeg ik een redelijke indicatie maar zit boven de lamp dus niet heel nauwkeurig.
      Temperatuur 25 om 21 (licht aan, licht uit) LV 53 om 50% (hoogste, laagste).

17 - 9,
       Vandaag geen water en dat verwachte ik ook wel na de watergift van gisteren, de komende dagen zal ze
      wel niets nodig hebben. Heb vanmiddag een kleine luchtbevochtiger geplaatst voor de luchtinlaat omdat
      de LV nog maar op 47% stond. Na controle s’avonds om half 12 stond hij al op 57% dus al een stuk beter dan
      die middag.
      Temperatuur 25 om 21 (licht aan, licht uit) LV 57 om 47% (hoogste, laagste).

5 dagen later, raar gemêleerd blad 🤔maar misschien hoort het wel 😁,    Datum 17 - 9

Datum 17 - 9

Klein luchtbevochtiger geplaatst voor de inlaat, werkt goed zo.   Datum 17 - 9

18 - 9,
      Vanavond alleen wat N gespoten met de plantenspuit, is wel de laatste keer vandaag, je ziet de vochtmeter
      meer naar het rood gaan dus binnen niet al teveel tijd gaan ze water vragen laat ze eerst even wat opdrogen
      nu kunnen de wortels een beetje gaan zoeken. Denk dat ik van het weekend voor de eerst keer echt water
      ga geven, het plantje groeit best wel aardig maar het blad blijft er een beetje raar uitzien, ook het nieuwe blad
      is nog niet geheel vrij van dat gemêleerde blad. De LV gaat mooi nu.
      Temperatuur 25 om 24 (licht aan, licht uit) LV 63 om 55% (hoogste, laagste).

19 - 9,
      Geen water nog, ze krijgt ook geen N meer, temperatuur en LV aardig op peil.
      Temperatuur 25 om 24 (licht aan, licht uit) LV 65 om 55% (hoogste, laagste).

20 - 9,
      Gaat mooi, nog geen watergift, de LV is mooi stabiel al moet ik de luchtbevochtiger wel in de gaten houden,
      wil nog wel eens wat zakken en dat komt omdat ik vergeet hem bij te vullen, zakt niet dramatisch (55%)
      maar als ik er beter oplet kan ik het rond de 60% houden. Het is maar een kleine luchtbevochtiger met een
      tank inhoud van +/- 1 liter dus zo leeg.
      Temperatuur 25.2 om 22.5 (licht aan, licht uit) LV 65 om 55% (hoogste, laagste)

Groeit lekker, alles redelijk onder controle.   Datum 20 - 9

Wat het blad mankeert weet ik niet 🤔 maar ze groeit wel.   Datum 20 - 9

21 - 9,
      Nog steeds geen water gegeven, LV loopt iets op dus zal hem af en toe uit zetten en als hij weer gezakt
      is tot net onder de 60% hem weer aanzetten. Ga even kijken of ik er een tijd klok tussen kan zetten zodat
      hij als het licht uitgaat ook uit gaat, als het licht uit is mag hij wel wat wegzakken de LV is dan toch wel
      op peil en zal niet erg hard wegzakken.
      Temperatuur 25 om 23.5 (licht aan, licht uit) LV 69 om 55% (hoogste, laagste)

22 - 9,
      Wederom geen watergift, wel vandaag de Bubble getopt, klein topje dus misschien wel gefimt.
      Was wel de luchtbevochtiger weer eens vergeten, resultaat LV naar 53% gezakt.
      Temperatuur 25.7 om 24.5 (licht aan, licht uit) LV 62 om 53 % (hoogste, laagste)

Vandaag getopt/gefimt moet nog even afwachten wat het is geworden 😂😂 Datum 22 - 9

begint al weer ergens op te lijken 😁😁  Datum 22 - 9

Zo het begin is er weer, vanaf nu probeer ik weer wekelijks een update te plaatsen 👍 mezelf
      kennende moet dat haast wel gaan lukken. 😂😂😂

• By King Scrog NL
      Hallo beste leden,

Hier ben ik dan weer, even super druk gehad zoals gewoonlijk. Maar we gaan weer aan de slag. 🤠👍

Dit keer is mijn selectie de heilige Santa Maria F8 geworden, ik wil uiteindelijk 4 de mooiste en de beste planten behouden en de rest offer ik helaas op. ✂️⚰⚱

Ik ben 5 September weer begonnen met ontkiemen, en na 24 uur uur waren alle zaden met volle succes open. Waarna ze als volgt in hun groei potten gingen. 

De zaden zitten 1 dag in hun potjes 0,7cm begraven en gelijk op 12/12 ook, hopelijk komt er morge wat leven boven de grond. 🤗

Volgende week begin ik weer met het maken van wekelijkse videos, maar er moet eerst wel leven zijn dus wacht ik nog even af. 

En dit is foto van vandaag, helaas nog geen kopje boven maar daar maak ik mij zeker niet druk om.

Keep Blazing & Stay Amazing.
      Groeten, Freddy Roots Aka King Scrog NL 💚✌
    • By Milieudelict
      Dag mede forumers!

Ik heb weer een nieuwe ronde opgestart en besloten om toch maar weer een leuk verslag bij te houden. Zelfde setup als voorheen en 1 voor mij nieuwe soort. Hier volgd alle info...

Wat er dit keer gekweekt wordt:
      Northern Lights van Zamnesia
      Grandaddy Confidential Kush van Seedstockers.

De setup etc:
      Mijn eigen diy ledlamp natuurlijk, boven elke dame schijnt een 100Watt lichtbundel van2 dicht op elkaar geplaatste cobs van cree 3000K.
      200Watt in totaal dus.

De pot inhoud bestaat uit 30liter Plagron Lightmix per pot en we voeden met de 100% Terra lijn van Plagron.
      Dus powerroots, zyme, grow, bloom en green sensation.

De plantjes zijn nu 2 weken oud hoewel de (grootste) Northern Lights 3 dagen eerder kwam dan de Grandaddy..

En wat zijn die andere 2 planten??
      Nou 1 kunnen jullie wel raden lijkt me haha dat is een zelf opgekweekte ananas en de 2e is een citroen welke ik vanuit zaad ben begonnen. Ze pasten er zo nog net bij en aangezien de andere citrussen het voor het raam toch een stuk slechter gingen doen vond ik het zonde om deze ook weg te zetten.

Oja en ik heb de tensiometer ook weer afgestoft.

Wordt vervolgd!!!

• waterpijp-bong.nl
  • Who's Online   5 Members, 0 Anonymous, 41 Guests (See full list)