• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Groene rob

amnees onder CITIZEN CLU048-1212C4 200W KIT RUBOL+DRIVER

Recommended Posts

Dacht dat ik hem al geposte had maar denk niet juist ,Amnesia bulk seeds op 1/3 cocus 2/3 ligtmix ,en we gaan op omnipotent ,deze ronde ,heb me afzuiging nog niet helemaal hoe ik het wil hebben dus dat kom nog heb al softbox goed gemaakt me ouwe vertrouwde stille 😉  maar we laten ze klein beetje voor groeien ze staan in 11 liter potten en gaan denk ik later over naar grotere kast  die nog gebouwd word maar misschien ook niet ik heb nog wel tijd om tedenken de afzuiger komt er buiten me temp is nu 22 en er buiten 19 graden  ,dus nog wel lekker ,uhm wou dat ik meerdere foto,s tergelijk kon selecteren 

DSC_2620.JPG

DSC_2621.JPG

DSC_2619.JPG

• Like 1

De slangen ga ik veranderen en er komt softbox bij  deze was fluister stil in de softbox maar heb update uitgevoerd heb hem in de rubbers gehangen en geluid dempend materiaal exstra aantoegevoegd en ben dik tevreden 

1552472304966366640910.jpg

• Like 1

2 hours ago, Groene rob said:

Ja dat was ook van hier weg zo frame kreeg foto door van een lid ,en dacht ja de perfecte juiste maten 20 /80 😂 

Daar doe we het tenslotte voor, om andere Growers te helpen, ik ben er blij mee.👍

Ziet er netjes uit Groene rob.

Van nacht was de afzuiger uit gevallen was 1buis afzuiger met thermostaat 27 graden van morgen 😭zo da's weer teen slag maar nu ik nog geen juiste slang had gaan we weer wat proberen pff maarja  er is 1slap de rest valt mee 50% lv 

Afzuiger doet het wel weer maar daar gaan we niet op wachten 

• Sad 1

Hey hoi, 

Zitten je planten nog in de groei? of heb je de klok al op 12/12 staan? 

Als je ze nog in de groei hebt dan zou ik de planten over zetten in grotere bakken en ze dieper in de aarde zetten net dat de eerste blaadjes boven de aarde zitten.

Sowieso zou ik de lamp een stuk naar beneden hangen, de plantjes zijn nu te veel op zoek naar licht, daarom heb je ook strek in je planten.. 

Ze staan er net 2dagen in Karel en is van een paar liter pot naar 11 gegaan dus is net opstart ik laat ze eerst op 18 uur staan tot ze redelijk zijn en dan pas op 12/12 ,

En ja kwam er achter dat een meter kabel net niet genoeg was 😊 maar opstart is altijd even kijken nu ,ik had van die troep monky fan voor de tent net nieuw en nu al allebij herrie en gekraak maar heb geen bon van ze ,ach ik haal wel weer zo vierkante en hang in boven in ,dat is beter dat koelt de rest ook goed