• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Milieudelict

Aardbei in de problemen...

Recommended Posts

Ik heb zelf (ecologische )potgrond gemaakt op basis van tuinaarde, compost, zand en kokos en op recept van Velt maar een paar dagen na het verpotten van mijn aardbeien ontstonden deze bladsymptomen.

Nou lijkt het mij gewoon een behoorlijk voedings overschot en de compost die ik gebruikt heb rook ook heel sterk naar mest.

Nu twijfel ik tussen spoelen of de grond verder vermengen met zaai en stek grond en ik ben er benieuwd naar de ideeën en tips van jullie.

Het is echt zonde want ze stonden nog in 1litet potjes lightmix en deden het best goed en gaven al weken de lekkerste aardbeien.

20190414_111140.jpg

20190412_210436.jpg

20190414_111146.jpg

20190414_111155.jpg

goede compost ruikt niet naar mest, heb je deze gekocht of eigen brouwsel.

compost ruikt juist lekker men zegt ruikt naar bosgrond.

mijn eigengemaakte compost ruikt i.i.g niet naar mest.

je ziet in dit forum dat er steeds meer gebruik wordt gemaakt van een fertometer welke je in een beetje natte grond steekt ,je kan dan simpel aan de kleur van het lichtje of de ec waarde juist is of juist niet.

deze grond zal een te hoge waarde hebben(denk ik).

je kan de plantjes nu wel buiten planten,de onze staan er al mooi voor,ze kunnen wel een beetje nachtvorst hebben.