• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Domingo88

De oude stek...

Recommended Posts

10 hours ago, kebab said:

Ik zou graag eens een foto zien van hoe Julie een tunnel maken. 

Ik zal volgende week een foto voor je maken kerel.!!!!!

• Like 2

Ik zou het nog wat groter graven dat gat waar je water uit schept , het is namelijk

zo op als je wat planten gaat zetten , en dat gat loopt zo vlug niet vol .

NOg een tip voor je , je hebt toch zeker die spot niet bij zo,n mast waar de stroomleidingen over lopen , 

die word namelijk bij gehouden, eens of twee keer per jaar word gekeken of alles wel goed is , dan klimmen ze daar in.

En dan zien ze je spot liggen .

Dan ben je het zeker kwijt , ik  hoop het niet voor je , zeker niet als je al veel werk heb gedaan .

• Like 1
  • Thanks 1

2 hours ago, wiet61 said:

Ik zou het nog wat groter graven dat gat waar je water uit schept , het is namelijk

zo op als je wat planten gaat zetten , en dat gat loopt zo vlug niet vol .

NOg een tip voor je , je hebt toch zeker die spot niet bij zo,n mast waar de stroomleidingen over lopen , 

die word namelijk bij gehouden, eens of twee keer per jaar word gekeken of alles wel goed is , dan klimmen ze daar in.

En dan zien ze je spot liggen .

Dan ben je het zeker kwijt , ik  hoop het niet voor je , zeker niet als je al veel werk heb gedaan .

De “waterput” loopt echt snel vol kan er rust continu water pakken👌  Ik Had deze plek al jaren op t oog. Ben in de buurt op gegroeid en weet dat ze hier niet elk jaar controleren. Ze kunnen ook niet bij deze palen komen dan moeten ze een half bos en een hele hele grote bramenstruik om ploegen met een bulldozer 😂  maar bedankt kerel👍🏻  

OOO dan is het zeker goed voor je , daar lopen ze niet doorheen als het goed is , 

laat ze maar mooi weg blijven :veeljoint:

zo,n watergat is nooit weg , dat wil ik ook wel hahahahahahah 

• Thanks 1

On 23-5-2019 at 17:15, Domingo88 said:

De “waterput” loopt echt snel vol kan er rust continu water pakken👌  Ik Had deze plek al jaren op t oog. Ben in de buurt op gegroeid en weet dat ze hier niet elk jaar controleren. Ze kunnen ook niet bij deze palen komen dan moeten ze een half bos en een hele hele grote bramenstruik om ploegen met een bulldozer 😂  maar bedankt kerel👍🏻  

kheb ook wel eens zo'n diep gat gegraven....naar het grondwater....maar die waterstand zakte met meer als 1 meter in de zomer.....dus ik had  een action zwembadje van 2500 liter  van ong 20 euro onder een boom gezet en gevuld met water uit de put....en afgedekt met plastic tegen verdamping.....misschien een tip voor je....

ik moet zeggen... twas toen een natte zomer...dus veel plezier had ik er toen niet van...maar twas wel een prettig idee.

goed bezig !!   respect !!

• Thanks 1

Hallo mede groene vinger vriendjes. 

Ik zou nog wat foto’s plaatsen van een paar tunnels die er gemaakt zijn enkel niet de hoofd ingang😉

onder tussen zijn er nog 4 velden bij gekomen waar ieder een 100 stuks autoflowers komen te staan. 

Je kan er enkel via de tunnels komen. En ook moet je door meerdere tunnels gaan wil je op de velden komen🤔😏

Dit keer geen verhaal. Enkel wat foto’s 

42211D66-81A1-494D-AA0E-0E0B9875A479.jpeg

1D8BE7B5-6A87-465F-A5C8-58DF85CAA6ED.jpeg

35802A17-8D6D-44F6-9BA6-4D9BEA22C2A0.jpeg

785A0EED-F0A6-4F23-86A0-269CABD8B213.jpeg

F83F3888-ADE0-4A45-8D1F-80914BEC7236.jpeg

8C795682-129C-4300-A9B4-1F6C57F97CAE.jpeg

4F2DDAF5-4C70-44BE-B06D-0E708E70D7DB.jpeg

0EC01714-9A8F-4CC6-9848-3704FA96BF06.jpeg

22291F05-6040-4499-A111-0CFDEFCD5B46.jpeg

• Like 3
  • Thanks 2

Das mooi man, vette tunnels plantjes alles!

Dat wordt nog wat.

400 autoflowers...wauw!^_^

Succes intussen,

Love

• Like 1
  • Thanks 1

21 hours ago, Jay Green said:

Das mooi man, vette tunnels plantjes alles!

Dat wordt nog wat.

400 autoflowers...wauw!^_^

Succes intussen,

Love

We gaan ons best doen. Ik kon de zaden voor een redelijk prijs kopen. En aangezien er veel gerookt word😂 🤦🏻‍♂️ 

Ook wil ik weer een deel gebruiken voor Ico-lator.  Een slaap mutsje zeg maar🙃🥴

nu alles in gang zetten. 

Word vervolgd 

• Like 2
  • Haha 1

mooi gedaan hoor....een listige ingang is van groot belang.....bij elke spot vind ik dat weer een uitdaging.....want niet elke truuk is toepasbaar op elke plek...

ik ga er maar vanuit dat rippers gefrustreerde growers zijn.....of boswachters..natuurfanaten.. die wel zien wat natuurlijk is... en wat niet....en ze dan op een dwaalspoor proberen te zetten..

heerlijk topic!

succes !

voske

• Thanks 1
  • Haha 1

Thnx mensen!!! Ik heb de hoofd ingangen goed verstopt😏.  

En op elke plek zit een “soort van vlucht route”.  waar de laatste meters nog dicht zijn. zo dat ze van buiten af niet gezien kunnen worden. Maar mocht er blauw komen zo weg ben. 🙂

Word vervolgd 

• Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 2

Kan jij daar nog steeds water aan uit de grond , dat zal vlug over zijn denk ik .

• Like 1

On 29-6-2019 at 17:44, wiet61 said:

Kan jij daar nog steeds water aan uit de grond , dat zal vlug over zijn denk ik .

Water genoeg kerel. Zal van de week weer wat fotos maken als ik er kom

• Like 2

Heuj, hij leeft nog! Was al bang dat we niks meer zouden horen. Ben heel benieuwd naar je foto’s.... had je nou alleen autoflower Velden? Ze zagen er de laatste keer al mooi uit. Kan heel wat leuks brengen als het een beetje mee zit.

• Haha 1

On 29-6-2019 at 17:44, wiet61 said:
On 6-7-2019 at 17:23, boswandeling said:

Heuj, hij leeft nog! Was al bang dat we niks meer zouden horen. Ben heel benieuwd naar je foto’s.... had je nou alleen autoflower Velden? Ze zagen er de laatste keer al mooi uit. Kan heel wat leuks brengen als het een beetje mee zit.

Natuurlijk leven we nog. Maar de laatste paar maanden is t gekkenhuis jongens. Eindelijk een nieuwe boerderij gevonden. En heb te horen gekregen er nog een kleine bij gaat komen🥴. Al met al ik heb niet stil gezeten.  Heb autoflowers staan en nog een veldje old skool😎 Van t weekend gooi ik er nog 100 de grond in. En zal dan ook de andere spots een bezoekje brengen. Nog even geduld mensen😂

Gefeliciteerd Domingo. Best grappig hoe je het verteld....alsof je er niets mee te maken had  :D

• Thanks 1