• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
shamrock

shamrock in town

Recommended Posts

Hoi,

ik ben shamrock,

begin veertiger, grote tuin en een paar kweekjes al gedaan. Ik ben wat je zou kunnen noemen een "luie kweker": als de zaadjes in de grond zitten zit mijn werk er wel op. Mijn ervaring  kwa kweken bestaat uit een paar (buiten-)rondes, met Henkes Lolland (heerlijk wietje) en twee jaar geleden Heribei en Manitoba Medicine x Guerilla Gold. Vandaag heb ik de zaden te ontkiemen gelegd, ben weer terug naar Deense genetica gegaan aangezien ik er goede ervaringen mee heb. Soorten deze kweek: Wild Super07, Leb27s, Danish Gold en Heribei. Alles gaat over 2 weken de volle grond in. Zal daar een apart topic van maken.

Gr

Welkom Shamrock.

Succes dit jaar en ik kijk uit naar je verslag.

Die Leb27, Wild Super7 en Danish Gold moet ik ook nog liggen hebben.

• Like 1

Welkom!

Wie werkt er in 2019 nou nog met Denen! Jij dus:P 

Heb weinig positiefs gehoord over de Deense soortjes, maar als jouw ervaring er goed mee is dan snap ik de keuze. 

Ik kijk zeker met je mee als je een verslag bij houd!

• Like 1

21 hours ago, boswandeling said:

Welkom!

Wie werkt er in 2019 nou nog met Denen! Jij dus:P 

Heb weinig positiefs gehoord over de Deense soortjes, maar als jouw ervaring er goed mee is dan snap ik de keuze. 

Ik kijk zeker met je mee als je een verslag bij houd!

Ja ik heb de negatieve verhalen ook gehoord, fluffy toppen en herma's. Maar mijn eigen ervaringen zijn anders, de Henkes Lolland wat ik heb gekweekt waren beauties, vroeg klaar en helemaal niet fluffy. De wiet was ook erg lekker, echt een sativa positive-vibe gevoel.

Daarna wilde ik meer indica, vandaar de Heribei en Manitoba Medicine. Vooral die laatste is erg goede wiet, maar heb nog een aantal jars staan dus daarom sla ik hem over dit jaar.  De Heribei smaakt prima, maar is niet erg sterk (wellicht komt dit doordat die op een minder vruchtbare plek stonden, of wellicht omdat er meer CBD inzit). 

Paar foto's van mijn laatste kweek: 1 = Topje Manitoba x GG (denk ik).

2= 2 Heribeis en wat er over is van #3, de donkergroene plant rechts is een Hollands Hope x Guerilla Gold die te lang moest bloeien en vol met rot kwam te zitten. Hier heb ik ook nog zaden van maar dan heb je echt een prachtige nazomer nodig. 

3= rijpe top van de Manitoba x GG, deze planten had ik al opgegeven, door slakken opgevreten toen ze klein waren. Na mijn vakantie zag ik echter 2 grote planten staan. Sterke soort dus. En goeie wiet. 

Van de Henkes (2016) heb ik helaas geen foto's meer, maar ze staan wel op wielforum.nl. 

IMG_20171010_135015.jpg

IMG_20170920_161952.jpg

IMG_20170929_124541.jpg

• Like 2