• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
shamrock

Welke wiet heeft standaard vrij hoog CBD percentage?

Recommended Posts

Er zijn natuurlijk speciale CBD soorten gekweekt, maar zijn er ook strains die van zichzelf een relatief hoog CBD gehalte hebben? Volgens mij geldt dit voor de meeste hasjsoorten en Libanon in het bijzonder. Nu heb ik zelf de soort Heribei gekweekt, ik vraag me af of en hoeveel CBD hier in zit (aangezien het bekend stond als een medicinale wiet). Ben zelf erg geïnteresseerd in CBD de laatste tijd, maar vooral in combi met THC. 

Kennen jullie soorten wiet met standaard een hoge (of middelhoge) concentratie CBD? 

6 hours ago, shamrock said:

Er zijn natuurlijk speciale CBD soorten gekweekt, maar zijn er ook strains die van zichzelf een relatief hoog CBD gehalte hebben? Volgens mij geldt dit voor de meeste hasjsoorten en Libanon in het bijzonder. Nu heb ik zelf de soort Heribei gekweekt, ik vraag me af of en hoeveel CBD hier in zit (aangezien het bekend stond als een medicinale wiet). Ben zelf erg geïnteresseerd in CBD de laatste tijd, maar vooral in combi met THC. 

Kennen jullie soorten wiet met standaard een hoge (of middelhoge) concentratie CBD? 

Nieuwe Dame Blanche  NDB....Een vroeg buiten soortje was ook getest met hoge CBD...op een andere forum een paar jaar geleden....

• Like 1

6 hours ago, DeVos said:

Nieuwe Dame Blanche  NDB....Een vroeg buiten soortje was ook getest met hoge CBD...op een andere forum een paar jaar geleden....

Deze is vrij moeilijk om aan te komen toch? Jammer dat ik het niet kan (laten) testen want ik vermoed dat er in de Heribei ook wel een redelijk percentage CBD zit....

Er is wel een manier om goedkoop thuis CBD te testen. Je krijgt geen waarden terug, maar als je een hoge en lage CBD varieteit hebt is het makkelijk om er zelf een schaal in te zien:
https://steemit.com/cbd/@thecleangame/diy-8-minute-home-cbd-indicator-test-clear-and-accurate-results

voor THC bestaat er een gelijkaardige kleurtest die gebruik maakt van chemische vanille

• Like 1
  • Thanks 1

CD 1 ,Candida heeft zeer hoog CBD (15% of hoger)gehalte en een laag THC <1%.

deze heb ik nu ook staan.

hey

er zijn enkele leuke soorten bij dinafem op ratio 1/1 tot 15% en 15% 

bij mij werkt amenesia CBD en CRITICAL goed voor pijn en buzz

vind die critical auto wel goed met 1/2 ratio voor overdag 

plop plop 

shaoled

ps... ga deze zomer een moeder critical met een met een DiNAMED CBD plus krossen 

we zien wel wat eruit komt :)

• Like 1