• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Romsel

CBD

Recommended Posts

Hallo luitjes,

sinds 2012 kamp ik met problemen in mijn oren. Veel pijn, geknetter, drukkend gevoel, noem het maar op. Mijn buis van eustachius lijkt spastisch, op hol geslagen. 

Veel ontstekingsremmende neussprays geprobeerd en laatst ook Gingko Biloba. Helaas heeft dit geen positieve effecten gehad.

Vorige week vrijdag heb ik twee potjes CBD capsules 5mg gehaald. In een potje zitten 30 capsules.

Een potje kost € 20,60 maar het was 1+1 gratis, dus in feite € 10,30 voor 30 capsules.

Dat komt neer op 17 cent per capsule, zeg maar 35 cent per dag.

Sinds ik de capsules slik, heb ik amper meer last van mijn oren.

Misschien is het een placebo, maar het voelt gewoon weer normaal. Ik ben zeker van plan dit te blijven slikken. 

Een optie is natuurlijk zelf gaan vapen of olie maken.

Maar is het wel de moeite waard om zelf CBD te gaan kweken/vapen/olie maken?

Economisch gezien en daarnaast alle tijd en moeite die je erin moet steken.

Dan is het net zo makkelijk om die capsules te kopen toch?

Wat is jullie visie erop?

Tja....moeilijk.

Ik rook enkel voor recreatief gebruik en niet medicinaal.

Vroeger ging ik altijd naar de shop voor mijn wiet maar sinds jaren kweek ik het zelf.

Ik moet zeggen dat het me buiten het financiële plaatje ook veel betere kwaliteit van wiet heeft opgeleverd.

Verder is er het aspect van het kweekvirus, het heeft me serieus gebeten.

Tussen 2 kweken in weet ik niet wat gedaan en ben ik aan het denken hoe/wat/waar ik de volgende kan doen.

Het is een totaal ervaring zeg maar en je krijgt er op het einde nog een mooi product van.

Ik kan me inbeelden dat het voor medicinaal gebruikers ook zo is.

Het is een leuke hobby om te doen....echter wil je het risico niet nemen of vind je het een heel gedoe dan zijn CBD capsules een mooi legaal alternatief.

En als die helpen...hey why not.