• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sunshine

Bloeiweek 4 moeder?

Recommended Posts

Hallo luitjes

ik heb een aantal amnesia haze dames ( uit stek) in mijn bloeitentje staan.  De dames zijn 33 dagen 12/12

Er staan een aantal zeer mooie sterke planten tussen met zeer veel toppen per stengel .  Echt  toppers 

mijn vraag is : is het mogelijk stekjes te nemen van deze bloeiende superplant , en die stekjes weer te laten groeien om te dienen als moederplant?

zodat ik mijn hele Tent telkens kan vullen met deze mooie pheno...

best apart dat een paar van de stekken zo anders is als de rest:huh:.....ze komen neem ik aan van dezelfde moeder?........

het kan ook dat de stekkenboer meerdere moeders heeft natuurlijk.....maar die komen dan normaal gesproken ook al van 1 oermoeder......ze zouden dus allemaal zusjes van elkaar moeten zijn....:rolleyes:

kheb wel eens een mooie zeer vroeg bloeiende NBD met wortels proberen te reveggen onder hpi 23.5/0.5...helaas lukte niet......even wel...maar ging weer bloeien......toen nog terug gesnoeid...maar helaas....twas een te vroege pheno blijkbaar....

• Like 1

Van bloei terug naar groei komt voor, maar niet altijd succesvol.

Je kan het proberen.

Ik laat wel eens een uitgebloeide plant die ik mooi vind na de oogst met een paar takjes onderaan weer onder 18 of 24 uur licht staan (meestal 24) om deze te "reveggen" lukt bij mij zon 1 op de drie plantjes dat ie weer aan een tweede leven begint;

IMG_20190506_150845.jpg

IMG_20190506_150833.jpg

IMG-20190405-WA0015.jpeg

De nieuwe groei komt trouwens dan uit de afgebloeide topjes dus wel paar toppies laten zitten aan de onderste takken😉 niet alles meteen oproken😂