• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Mr. Green

O.M.G. Mr. Green zijn plannen.😂😂

Recommended Posts

Voor velen van ons is het seizoen al begonnen, dat uit zich van stekken zoeken en voorbereidingen voor guerrilla kweek, en planten

voorgroeien voor buiten, binnen en voor de kas (als ze er al niet instaan) enz. enz.

Zo ben ik ook met met mijn voorbereidingen bezig geweest voor dit seizoen, wat ga ik doen of eigenlijk wat ben ik van plan dit jaar.

1) Een kweek in mijn kas bestaande uit : Scrog (150 x 80) met 1 x Outlaw - Amnesia en misschien 1 Bubble gum dat moet ik nog

nog even bekijken, anders komt de Outlaw alleen in de (ik dacht 55 liter) speciekuip te staan. verder komt er in de kas

2 x Quick one AF in 20 liter airpot (zelf gemaakte) en komt de Bubble gum niet in de kuip dan gaat ze in een 35 liter airpot (zelf gemaakte).

2) Guerrilla kweek in eigen tuin : 1 x Quick one AF in een 20 liter zelfgemaakte airpot, waarom? omdat het kan.

3) Een kweek in mijn 1 x 1 x 2 meter tent : 4 x Outlaw - Amnesia ook in een scrog.

In de kas zouden een Outlaw - Amnesia, een Bubble Gum een AK47 en een Big Bud komen maar de AK47 en de Big Bud hebben het niet gered,

ik had er van allebei maar 1 ( en daar baal ik het meest van) daarom heb ik besloten om er 2 x Quick one bij te zetten, daar heb ik er 3 van dus

die zijn gelijk op, kan ik ze tegelijkertijd mooi uit proberen zowel binnen als buiten. Deze Quick one schijnt vrij snel te zijn, maar dadelijk meer

over deze soort en ook de andere soortjes die ik ga zetten.

Wat ik al eerder zei, ben ik de afgelopen weken ook druk geweest met de voorbereidingen, zo heb ik een scrogrek gemaakt voor in de kas,

4 scrogrekjes voor in de tent die samen 1 m/2  bedekken, ook heb ik de luchtinlaat van de tent verbeterd, het was 120 mm en nu is het 125 mm.

Dit keer geen slang maar een bocht van zink en alleen de bocht, schijnt minder luchtweerstand te geven, heb weerskanten een soortement filter

gemaakt van een oude nylonkous (met dank aan de vrouw 😂😂, de tent staat altijd in het donker, dus van licht inval, in de licht uit periode ben

ik niet bang.

Even wat foto's van de scrogrekken en luchtinlaat,

840704849_4scrogrekkas254.thumb.jpg.b8aae19df3aafea2c6ea6413c5ec750f.jpg

874188964_6scrogrekkas254.thumb.jpg.2affb342a87c242fdb174342de115cb5.jpg

Scrogrek voor in de kas.

719892389_5scrogrekkas254.thumb.jpg.a4e561d6a26b5179458dcef87e8a0442.jpg

En gelijk op wieltje, dat dan weer wel. 😂😂. Kan ik hem rijden waar de zon op dat moment in mijn kas staat (kas staat wat ongunstig)

En nu een paar foto's van de scrogrekjes voor in de tent,

296344508_5scrogrek15.thumb.jpg.9aae075210f8f7e60f9862b8363dd872.jpg

Het gaas staat er naast en gaat er op als ze groot genoeg zijn.

695016250_4scrogrek15.thumb.jpg.df6fc3b7d78a8f4ada90c33b2be317e6.jpg

Heb dus 4 rekjes die samen 1 m/2 meter beslaan.

379684538_7luchtinlaat125mm15.thumb.jpg.183bd2edd16bfd1cd114a84fc3b2e21f.jpg

Kan het nog allekanten op draaien dus kijken wat het beste werkt.

Ook even wat foto's van het buiten kweekje, althans dat moet het worden😁,

730096893_5guerrilla35.thumb.jpg.1bead59ed4d45d5b8eec1571611ddb73.jpg

Een mooi plekje tussen het riet, omringt door gaas zodat het riet er buiten blijft en ik de plant

eventueel aan de zijkanten kan vastbinden. Het riet wordt zo'n 1 meter 50 hoog dus voor dit

plantje perfect dacht ik. En de buren zullen het plantje nooit te zien krijgen.

1657931888_3guerrilla35.thumb.jpg.622197ec2ce3d0ffd05bf2093e63f202.jpg

Compleet met een anti slakken airpot 😂😂😂

2099911078_1guerrilla35.thumb.jpg.33b2233cc0500af15f23aab89d3a5e06.jpg

Zelf gemaakte airpot omwikkeld met koperdraad (schijnt te helpen tegen slakken 😁👍) We gaan het meemaken.

Nu even iets over de soortjes die ik ga zetten oftewel die in de planning zitten,

Outlaw - Amnesia : 80% Sativa,  Genotype: Super Haze x Amnesia,  Zaadbedrijf :  Dutch Passion

Deze komen in de kas maar ook in de tent en is bij uitstek geschikt voor de scrog methode, in de kas ga ik deze ook verduisteren, althans

dit ligt in de planning. 😂😂

Bubble gum : 55% Indica,  Genotype :  Mexican Sativa x Columbian Gold x Afghani Indica,  Zaadbedrijf : FSO

Deze komt samen met de Outlaw in 1 kuip te staan, en anders in een 35 liter zelf gemaakte airpot.

Quick One :  30% Ruderalis, 60% Indica en 10% Sativa,  Genotype :  ?,  Zaadbank :  RQS

Dit soortje zou er 8 tot 9 weken over doen van zaad tot oogst 🤔, maar dat moet ik eerst nog zien, ze zou dan een opbrengst geven per plant (buiten)

van 100 tot 150 gram bij een hoogte van max. 1 meter. Ben benieuwt. 

Dat was het kweek gebeuren, maar ik heb nog meer plannen dit jaar, ik wil bij wijze van test iets doen wat ik op internet een keer ben tegen gekomen.

En dat leek me wel leuk om eens uit te proberen, en wel het scheiden van de mannelijke en vrouwelijke zaden, en dan hebben we het hier natuurlijk

over de reguliere zaden maar dat begrepen jullie wel.😁.

Ik hoor Jullie haast denken, dat kan niet, of kan dat dan, of misschien wel wat een bull shit, en gelijk heb je maar dat wil niet zeggen dat het niet kan.

Daarom ga ik dat deze zomer eventjes voor jullie uit testen en hoeven jullie dat niet te doen 😂😂😂

Want zeg eens, het zou toch eens waar zijn, en het lukt je daarmee altijd meer vrouwtjes dan mannetjes, of misschien wel alleen vrouwtjes te ontkiemen 

dan zijn jullie mij daar vast eeuwig dankbaar voor 😂😂. maar alle gekheid op een stokje 100% zal het waarschijnlijk nooit zijn, maar de zekerheid dat je

meer vrouwelijke zaden zal ontkiemen dan mannelijke zou dan toch fijn zijn of niet.

En dan als laatste loop ik met de gedachte om toch nog eens een Space bucket te bouwen, wel een wat luxere maar dat zal waarschijnlijk in het najaar

worden, want ja ik moet mij toch niet gaan vervelen 😂😂😂.

Dit zijn mijn plannen voor dit jaar, de verschillende kweekjes zal ik apart in een topic gooien zodat het lekker overzichtelijk blijft.  Dus wordt vervolgt, maar

dan wel in de bijbehorende rubriek. IK BEN ER KLAAR VOOR.

685571994_GroetImageMrGreen.png.0021d044e1678b13b43d245e2c179038.png

Je bent er weer druk geweest mr green! ziet er weer top uit! 

ik ga je leuke plannen natuurlijk weer volgen!

succes :stoned-smiley:

• Thanks 1

43 minutes ago, edjuhhh said:

Ik houd ervan!

Lekker knallen.

En mag ik vragen welke cobs je in je tent hebt hangen?

Dat mag, ik heb de Citizen CLU58 - 1825 C4 440 watt kit  3500K 90 cri

• Like 1

Succes met je plannen Mr Green.

Dat van mannelijke en vrouwelijke zaden ben ik ook eens tegen gekomen.

Je zou het kunnen zien aan de basis van het zaadje, iets met de vorm van waar het zaadje aan de plant heeft vast gehangen.

Leuk dat je wil testen. Ik ben zekers benieuwd naar je bevindingen.

• Thanks 1