• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
growerschoice

Terug van weg geweest

Recommended Posts

Na een tijdje druk met werk en een paar minder fijne omstandigheden te hebben gehad krijg ik weer wat meer tijd vrij om hier weer wat actiever te worden.

Misschien is het ook al op gevallen dat er een paar nieuwe soortjes bij ons bij zijn gekomen.

Een aantal er van doen het ook goed buiten en we hebben nog wat nieuws wat we dit jaar voor het eerst buiten gaan proberen.

Ik zal kijken of ik hier zelf ook een kweekverslag van bij kan houden.

Het gaat om deze soorten:

Purple Dosi punch

Tropical cookies

Een nieuwe die nog een naam moet krijgen met een Amerikaanse soort gekruist met een ruderalis hybride.

Mochten er mensen zijn die deze soorten ook graag willen uitproberen dan wil ik ze bij deze graag beschikbaar stellen voor een aantal growers die hier ook een verslag van willen bijhouden.

Reacties kunnen gewoon in dit topic gezet worden.

• Like 3

semi auto en auto`s mogen deze kant altijd opgestuurd worden,ik wordt langzaam aan een luie grower.

Ik wil graag eens een buitensoort testen. Deze komt dan wel op een guerilla plek. 

Leuk! In het najaar zou ik de Purple dosi punch wel willen testen en er een kweekverslag van bij houden!

hierbij wil ik me ook wel weer aanmelden

na een tijdje weg geweest tezijn geweest wil ik ook weer eens wat gaan op zetten

greets jengen