• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
kebab

Kebab kweek 2019

Recommended Posts

Hallo. Dit jaar zijn we er ook weer klein schalig bij. Weer op de oude spot. Een maand geleden heb ik daar weer de grond omgespit en wat kippenmestkorrel toegevoegd. Vandaag gingen we met 3 plantjes er naartoe. 

Bij de route naar de spot kwam ik 9 gaten tegen die waren gegraven. Een andere kweker dus op de loer. Mijn spot is niet gevonden denk ik. Zal ik een foto hier plaatsen van die spot en hopen dat iemand misschien hier meeleest? 🤔

Nouja bij aankomst hingen de plantjes (GG x hash plant fem) erg slap. Ze waren nog neit echt goed geworteld, maar oké vooruit. Een plantje heeft het onderweg helaas niet gered en is geknakt. 😫 

IMG_20190511_134140.jpg

IMG_20190511_140102.jpg

IMG_20190511_140058.jpg

IMG_20190511_140049.jpg

IMG_20190511_140046.jpg

IMG_20190511_140039.jpg

• Like 1
  • Thanks 1

Verder ben ik nog 2x sweet purple aan het ontkiemen deze komen op een andere spot. Verder ga ik nog wat cbd whitewidow autoflowers in de tuin kweken. 

• Like 1

waarom laat je ze niet iets langer voorgroeien, ze zijn nu wel erg gevoelig.

ze hebben dan net iets meer te vertellen.

had je die breuk waarschijnlijk ook niet gehad

maar veel succes dit jaar.

Ja ik had ze iets langer voor moeten groeien idd. Maarja ik was ongeduldig en wilde ze sneller op de spot hebben. Ik dacht liever nu. Nu het nog af en toe regent. 

• Like 2

Succes met je grow. Hopelijk komt die andere niet in je vaarwater.

Ja dankje Tune. Hoop het ook. Vandaag weer even langs geweest en de gasten die er zijn gegraven zijn nog niet gevuld. Het tuingereedschap ligt er ook nog steeds. 

Helaas is er weer eentje gesneuveld. De kop lag er langs. Er zat nog een klein steeltje in de aarde. Heb er geen foto van helaas. Ik denk niet dat het een slak was aangezien ik de blauwe korrels strooi. Een muis zou kunnen. Maar ik denk dat het een vogel is geweest. 

Heb het gaas maar gebuikt om als dakje te gebruiken. 

Verder ben ik nog sweet purple zaden aan het ontkiemen. 

IMG_20190518_153903.jpg

IMG_20190518_153901.jpg

IMG_20190518_153851.jpg

IMG_20190518_153823.jpg

Sweet purple  klinkt goed...erg benieuwd.:-) Laatst rookte ik een Jointje met een oude hippie, 60 jaren oud. Wat wel grappig was dat ie zei dat hij het liefst binnenwiet rookt omdat de buitenwiet van tegenwoordig niet meer zo lekker is, hij refereerde hierbij aan een oud soortje de purple, vandaar. 

Zelf rookte ik toen nog niet, dus kan ik er niet over meepraten. Nu zag ik bij coffeeshopverslagen het soortje purple (als buitenwiet) wel op de menulijst van een Shopje in Leeuwarden.... Dan ga ik me zelf afvragen, zal dit nog het originele soortje kunnen zijn? 

Volgens de growshop was dit een oude soort en nog steeds populair onder oude hippies. Maar of dit de echte is. Ik weet het niet. 

Ja, dat was vast een vogel !
Op die manier vorig jaar ook veel verloren.. Kopje eraf gebeten van het stammetje en verder niks.. 
Pure baldadige vogels..

8 hours ago, Whereyousmoke said:

Sweet purple  klinkt goed...erg benieuwd.:-) Laatst rookte ik een Jointje met een oude hippie, 60 jaren oud. Wat wel grappig was dat ie zei dat hij het liefst binnenwiet rookt omdat de buitenwiet van tegenwoordig niet meer zo lekker is, hij refereerde hierbij aan een oud soortje de purple, vandaar. 

Zelf rookte ik toen nog niet, dus kan ik er niet over meepraten. Nu zag ik bij coffeeshopverslagen het soortje purple (als buitenwiet) wel op de menulijst van een Shopje in Leeuwarden.... Dan ga ik me zelf afvragen, zal dit nog het originele soortje kunnen zijn? 

? Huh..
Purple was de eerste buitensoort die hier te krijgen was.. een jaar of wat geleden ja.. (20+?) daarna toch flink verbeterd.
Zeker de laatste decennia is er heel veel goede buitenwiet op de markt toch ;)