• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Stoney

4 x Power Plant en 1 x SSH onder 15x1212 citizen

Recommended Posts

Nieuwe ronde is weer begonnen!

Vorige week de zaadjes van Hyseeds ontkiemt en die hebben een weekje ofzo lang licht gehad. En vrijdag zijn ze de grote bak ingegaan en gelijk op 12/12.

Vorige ronde had ik gewoon die aarde van de Hornbach en omdat ik eigenlijk nergens witveen kon vinden (weet ondertussen dat je dan de Canna Bio Professional moet hebben) heb ik die gewoon weer gehaald. Is weer met 160L aangevuld.

Qua voeding ga ik door met die van @SpeesCees en alleen als de fertometer t aangeeft. 

Verder heb ik een nieuw armatuur gemaakt en die nu wel op 4 punten opgehangen. Ik heb t armatuur zo gemaakt dat ik ze via X en Y as kan verplaatsen. Dus mocht een plek wat meer of minder licht nodig hebben dan kan ik vrij easy aanpassen.

De SSH

15576653949957672891440479101194.thumb.jpg.72b4cb84739b1d8a9dc3f7bd7da7844e.jpg

De PP

15576654080021374061764515230149.thumb.jpg.3608b997d493e11446906014f55f0569.jpg

Het armatuur 

15576654199015098466964483842503.thumb.jpg.c3e1e8733bc07d169e24d1414da84427.jpg

Moet alleen nog ff een nieuwe grote fan halen want 2 vd 3 willen t niet meer doen nadat ze een paar dagen uit hebben gestaan 😁

Inderdaad een mooi armatuur, draadjes misschien nog wat fijner wegwerken.

Ik schuif aan.

Succes

• Like 1

ja door potnagels ziet t er gelijk beter uit he lol

Hopelijk levert t ook meer op nu de cobs wat dichter bij elkaar zitten :)

ik zou de fan verplaatsen zodat ze mooi tussen de groeven van de heatsinks ook door kan blazen.. ;) 

Maar voor de rest mooie setup toch? ja hoe dichter je de leds bij elkaar zet hoe meer licht druk (op die plek) .. 

Dat ziet er idd heel erg netjes uit @Stoney heel leuk armatuurtje wat je daar in mekaar geknutseld hebt .

Dus laat maar knallen die dametjes!!

Mijn stoeltje staat alvast ;-)

• Like 1

Mooi man :) met die clipfans had ik ook altijd ruzie als ze effe uit hadden gestaan. Soms hielp wd40 wel eens.. of een hamer 😋

• Like 1
  • Haha 1

10 hours ago, karel kweker said:

ik zou de fan verplaatsen zodat ze mooi tussen de groeven van de heatsinks ook door kan blazen.. ;) 

Maar voor de rest mooie setup toch? ja hoe dichter je de leds bij elkaar zet hoe meer licht druk (op die plek) .. 

Ja ik had ook nog zo'n grote maar die was er ook mee opgehouden... Morgen maar es bij de growshop kijken of ze er 1 hebben, werkt toch beter dan die kleine dingetjes.

Die groeven is een goeie, had ze eigenlijk 90gr gedraaid moeten hebben, maar dan kom ik weer niet uit met de kabeltjes... Aan de andere kant, zo heet worden ze geeneens, je kan je hand er makkelijk op laten liggen zeg maar. dus nog geen 40gr denk 38gr ofzo

Mooi strakke setup.

Succes kerel, ik volg graag.

• Like 1

ja ze gaan idd lekker. Alleen nog wat afgezuurd water gegeven... heb ook niet t idee dat ik snel voeding nodig zal hebben met deze aarde. Fertometer gaat het vanzelf wel aangeven :)

Zo vroeg in de volle aarde zal wel helpen met die flinke groei van ze :) 

Ze zaten aan de 6e node op 1 na, dus die zijn getopt. Die ene komt morgen wel..