• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sarah1970

Tweede buitenkweek

Recommended Posts

Hallo, ik ben begonnen met mijn tweede kweek. Ik heb zes zaadjes geplant:

3 x Royal Bluematic

2 x Amnesia Haze

1 x Auto Fresh Candy

Ze zijn nu twee dagen boven de grond. Ik hoop dat ik iig de opbrengst van vorig jaar ga halen. Zie mijn vorige kweekverslag. Ik gebruik weer Plagron Lightmix. Ik heb de potten bewust niet helemaal tot de rand gevuld zodat ik ze eventueel nog kan verstevigen.

Ik heb vorig jaar heel veel tips en advies gekregen, ik hoop dit jaar ook!

IMG_20190512_100934.jpg

IMG_20190512_100952.jpg

• Like 2

ze zijn i.i.g goed gelabeld,veel succes.

het zonnetje doet het al aardig.

• Like 1

14 hours ago, Buitenlucht said:

Leuk Sarah, we kijken graag met je mee :) 
Die hazejes ga je verduisteren?

Vr.gr

Hoi, hoezo? Moet dat dan? Heb ik vorig jaar iig niet gedaan. Zijn allemaal autoflower zaadjes.

14 hours ago, fsmidt said:

ze zijn i.i.g goed gelabeld,veel succes.

het zonnetje doet het al aardig.

Yep, dan kun je je niet vergissen. ;-) En ook om de potten niet te heet te laten worden in de zon!

succes met deze ronde, hopelijk verbrijzel je je oogst van vorig jaar :lol:

Voor nu zou ik het witte folie wel om de potten weg halen dat de aarde lekker kan opwarmen in de potten.

• Like 1

On 13-5-2019 at 12:45, Sarah1970 said:

Hoi, hoezo? Moet dat dan? Heb ik vorig jaar iig niet gedaan. Zijn allemaal autoflower zaadjes.

Ohhh, ja als het allemaal autoflowers zijn dan hoeft het niet nee :P sorry hahaha

• Haha 1

Hallo, hier even een foto update. Volgens mij gaat het goed.... Ik heb  ze net water gegeven, daar waren ze wel aan toe zo te zien. Deze foto's even snel met de telefoon gemaakt dus niet heel scherp.

IMG_20190521_150038[1].jpg

IMG_20190521_150051[1].jpg

IMG_20190521_150101[1].jpg

IMG_20190521_150047[1].jpg

IMG_20190521_150057[1].jpg

IMG_20190521_150105[1].jpg

Gaan mooi. Enkel het plantje op de 4de foto. Even bekijken wat de nieuwe bladeren doen.

Goedemorgen, er gaat iets niet goed.... Ik geef teveel of te weinig water. Drie lijken er goed te gaan maar die op de laatste drie foto's niet. Iemand enig idee wat het probleem is?

A1.JPG

A2.JPG

A3.JPG

A4.JPG

A5.JPG

A6.JPG

Er zit een soort van spinnenweb rond de plant.

Kijk eens voorzichtig aan de onderkant van de bladeren. 

Lijken me beestjes.

Nee dat zijn van die pluizen die rond waaien in de tuin momenteel. De vochtigheidsmeter geeft 10 (max) aan, zou ik dan teveel water hebben gegeven? Even stoppen met water geven?

39 minutes ago, Tune said:

Grond ziet er idd vochtig genoeg uit.

Wat raad je aan? Even geen water geven? En dan allemaal of alleen die laatste drie? Of kan er iets anders aan de hand zijn? Er zitten geen beestjes op.

Zou zelf opkweken in kleinere potten de volgende keer, daar heb je iets meer controlle op de watergift.  In dit stadium fout gaan is vaak door te nat. Persoonlijk giet ik bij verpotte niet meteen als de nieuwe aarde vochtig is.

Ja, laat ze maar even droogtrekken. Niet gortdroog (een blok) maar dat het potje redelijk ligt aanvoelt en dan per dag wat doseren naar behoefte. Weinig blad is weinig verdamping.

Hoi, de fertometer geeft aan dat ik voeding zou moeten geven. Volgens mij ben ik vorig jaar later begonnen, toen ze al een stukje groter waren. Wat denken jullie, toch nu al starten?