• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Bongify

Hasj roken in vaporizer

Recommended Posts

Heeft iemand van jullie ervaring met hasj roken in een vaporizer? Wij hebben een nieuw product, Vape Wool, op voorraad wat speciaal daarvoor is gemaakt! (Wij zijn by the way ook de goedkoopste leverancier van Vape Wool ^_^)

• Like 1

Nee rook al een tijdje met de davinci IQ.

Maar hash in een vape lijkt me erg ehhh plakkerig worden😂

Daarom die wol ook @Kura die absorbeert de olie terwijl ze uitgedampt wordt.

In de mighty zijn en voor dat doel (veel te dure) liquid pads verkrijgbaar uit soort van staalwol ofzo.

Beste,

Hasj verdampen via een vaporizer kan..... Alleen zit er teveel plantmateriaal in de hasj om die direct te dampen, geloof niet dat een vaporizer dat fijn gaat vinden trouwens..... :D

Om hasj te dampen kan je het beste de hasj eerst te persen via de techniek genaamd Rosin Tech, onderstaand filmpje op YouTube is een leuke opsteker danwel een leidraad.

https://www.youtube.com/watch?v=QGeZw99CXiU

(Tip: gebruik een goede lijmtang om voldoende druk uit te oefenen op je stijltang en let op de temperatuur van je stijltang!)

De concentraat die er dan overblijft stop ik dan in de vaporizer, ik gebruik zelf de Mighty ;-) 

En zoals Testament al aangeeft heb ik deze geprobeerd met de door S&B apart te leveren dab padjes van staalwol, dat is puur..... Maar het liefst doe ik het op een bedje droog plantmateriaal in een capsule en daarboven een klein bolletje hasj concentraat, dekseltje erop en dampen maar...  :smiley-smoking-bong:

Dit moet wel op een hoge temperatuur gebeuren om te zorgen dat je concentraat lekker meegaat. Wel moet ik dan iets vaker de bovenkamer goed schoon houden maar ach .... als dat alles is... 

Dus het kan toch.......... veel plezier met persen :D