• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Je planten zien er hongerig uit......donker groen is voldoende voeding....licht groen is te kort......geel= telaat...( ik doe dr niks aan...de plant laat ze vanzelf wel vallen)

( per camera lijkt het af en toe erger als het is....)

ja hoor gewoon gebruiken canna terra Vega ..( op maken...maar niet bij gaan kopen daar zijn die binnen voedingen veels te duur voor )....daar zit vooral N in......wat er nu aan mest in je plant gat zit....is echt zo goed als niks...en het is te laat om organisch  bij te voeden...dus je moet wel chemisch....

probeer de CHEM NPK korrels te halen met zo hoog mogelijk PK.

Meestal kom je tegen....10-12-18   maar er is ook 15-15-15  en 7-14-28.

ps ...mocht je weten dat het het 1 dag later keihard gaat regenen....dan de korrels gewoon strooien rondom de plant.( maar niet tegen de stam )..in het wortel bereik.....( wat buiten het wortel bereik komt....spoelt snel uit in de bodem.. en dus is verloren...)

Hey ik kwam zojuist op de spot aan en er waren inderdaad wat bladeren geel, deze heb ik afgeknipt.. Ik heb voeding bijgegeven en ik had nog koemestbkorrels liggen en heb hiervan 2 eetlepels in een 1.5 literfles water gedaan met wat bitterzout en de canna terra vega 1 liter voedingswater per plant.. moet nik og npk korrels halen, of is dit goed zo? Ik hoop dat het zo verder goed gaat, heb flink gesnoeid en de dames hebben mooie paarse topjes! 

Voor mij de eerste keer dat ik zoiets zie, erg mooi vind ik.. Ik verwacht geen grote oogst maar voor deze eerste keer ben ik tot nu erg tevreden.. Er kan nog altijd een hoop mis gaan maar we blijven het positief inzien haha! 

IMG_20190913_152810.thumb.jpg.a7ffdc6fdb4474b3d7d048a62aa1b395.jpg

IMG_20190913_212618.thumb.jpg.988efd554e109706939b940c5fb7c831.jpg

• Like 1

Goeiemorgen, 

Deze week was niet zo'n best weer, gelukkig wel wind en ong 15/20 graden.. Maar overwegend nat.. Ik ga zondag kijken naar m'n dames.. 

Als het zo blijft kan ik dan beter 1 of 2 weekjes vroeger oogsten? Of moet ik het risico nemen en ze af laten bloeien?? 

Wat zouden jullie doen? 

Goeiemiddag, ik heb de 2 kleine dames een kleine week terug toch geoogst, ze hadden allebei beginnende rot in de hoofdtop, na een weekje drogen heb ik gister een lekker stickie gedraaid om alvast te proeven, ik vind het een erg aangenaam wietje voor overdag, of stiekem voor je werk hahaha.. De grootste nog een weekje laten staan, ze hangt nu lekker te drogen en ze gaat net als de paar topjes die ik niet ga roken nu lekker een weckpot in om ff af te rijpen.. 

Wat ik nu rook is denk ik nog niet helemaal af, dus ik verwacht de grote dame nog ietsje beter! Compliment voor @outdoorking het was geen bijzonder grote opbrengst met de 3 plantjes die het gehaald hebben, maar ik zal er zeker weten van genieten met het vrouwtje! 

Eerste guerilla voor mij, volgend jaar doe ik sowieso weer mee, al is het voor het plezier wat ik eraan heb. 

Ga me nog eentje wikkelen jongens, bedankt voor het advies enzo! 

15702872911997603242655193788350.thumb.jpg.4364396f3b24bd67dc77693e57007d5b.jpg

• Like 2
  • Thanks 1

Mooi wietje heb je daar gekweekt.

Daar mag je trots op zijn.

En geen shag/tabak in je stickie , maar puur , dat is perfect. 

Geniet ervan.

;)

• Like 1

Hier alleen puur ja, ofwel gerookt ofwel gegeten/gedruppeld.. Ik zal dan ook alles van deze plantjes gebruiken, afgezien van de grote stengels.. 

Dankjewel! 

• Like 1

IMG_20191005_135533.thumb.jpg.07335664c6c461efd6274d8922541551.jpg IMG_20191005_135530.thumb.jpg.3bddf7829b9bfddfc6b02d6c9ba9bfe9.jpg

Misschien nog een fotootje om het af te leren haha, dit was de hoofdtop van de grote dame, ze hangt nog ff lekker te stinken en gaat dan nog een maandje de pot in.