• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sunshine

Amnesie week 3 probleem

Recommended Posts

Hallo tuinders

ik zie iets vreemds aan mijn amnesia dames wat ik nog nooit eerder heb gezien.

de dames groeide goed, tot de bloem erin kwam . Normaal start de bloei met mooie witgele overeind staande haarballetjes...

maar deze topjes voelen een beetje droger aan... ruiken minder sterk als je ze aanraakt( geen hars op je vinger)

ze zien er ook raar uit , en als je goed kijkt zie je zwarte haartjes erop. Het lijkt totaal niet op hoe het hoort te ontwikkelen

Maak me ernstige zorgen...

is het een schimmel? Iets geslacht technisch? Help

iemand suggesties?

gr

5B88DB94-87CB-48D0-B583-548BCC719240.jpeg

8A349A42-A549-499F-9C9B-DDAC6C0EA078.jpeg

5332996C-FC26-4CC2-96BD-246B5FC39059.jpeg

8DC3A75A-0E63-4D59-82B4-53A3FDD5445C.jpeg

AFA1AD75-24F0-48CD-B9FA-33B3C7B9033C.jpeg

hoe zien jullie dat er spint in zit? ik heb hier gelukkig nog geen ervaring mee.

Ik vrees dat je met spint zit Sunshine.

De mindere ontwikkeling kan daar aan liggen maar ik vrees dat er nog meer aan de hand is.

• Like 1

De amnesias zijn stekjes

er zit inderdaad spint in. Maar dat is tegenwoordig standaard hier jammer genoeg .  

De spintplaag is nog niet zover ontwikkeld dat er zichtbaar web zit.

Ik heb ze behandeld tegen schimmels en spint ... 

Ik geef ze nog een week als het dan niet bijtrekt zit er niets anders op als overnieuw beginnen

ik heb nog nooit zulke topvorming gezien zo uitgedroogd met zwarte verschroeid/verschimmelde haartjes erop en ik draai al weer een tijdje mee