• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
MeneerWiet

even voorstellen

Recommended Posts

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben een jongen van 24 jaar oud. Sinds dit jaar ben ik redelijk veel wiet gaan roken. Dit tikt natuurlijk hard aan qua geld die je besteed in de shops. Hierdoor ben ik gaan nadenken en heeft uiteindelijk een vriend mij overgehaald om eens mijn eigen wiet te gaan kweken. Ik woon nog thuis, maar het mag van mijn lieve ouders. Buitenkweek was de 1e optie aangezien dit niet veel geld kost. Verder was het mijn eerste kweek dus wilde ik bekijken of het iets was voor mij. De buitenkweek heb ik ongeveer nu afgerond met de KLEINSTE auto amnesia haze planten ooit (zie foto's). Aan 2 planten zitten toppen waarvan je nog geen 1 joint kan draaien. Waarschijnlijk zijn ze zo klein gebleven omdat er te weinig zon was de afgelopen maanden en weet ook niet zeker of ik de goede voeding heb gebruikt (andere factoren zoals temperatuur kunnen ook een negatieve rol spelen). Nu vind ik kweken opzich hartstikke leuk, maar buitenkweek is niks voor mij. kan al die factoren niet beïnvloeden zoals licht, water, temperatuur enz. Heb de afgelopen week flink wat zitten zoeken op internet en op dit forum over de binnenkweek. Daardoor heb ik besloten binnen te gaan kweken.

Aangezien ik nog veel vragen heb over binnenkweek, heb ik maar besloten op dit forum een account aan te maken. Ik hoop dat ik tips en informatie hier kan verkrijgen (en natuurlijk een leuke tijd :P). 

Heb ook al enkele ideeën over mijn binnen setup met een tent, maar hier zal ik in een ander topic over beginnen.

gr. MeneerWiet

20190622_205037.jpg

20190622_205023.jpg

Welkom op Weedforum, 

De eerste tip die ik je wil geven koop een fertometer ;) 

Waarschijnlijk heb je de planten veel te vroeg te veel voeding gegeven waardoor de wortels niet goed hebben kunnen ontwikkelen met ook het gevolg dat de plantje ook erg klein blijft. ;) 

Nou veel plezier op het forum, en we zullen je zeker wel wat gaan helpen :)