• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Beginnertje200

1 x Amnesia XXL af & 1 x Jack Widow XXL af

Recommended Posts

1 hour ago, boswandeling said:

Altijd jammer maar het hoort er bij.... zeker met autoflowers. Goed dat je het snel verwijderd hebt, al

zie ik op de foto nog wel een stukje rot zitten. Of is dat het stuk dat je weg hebt gehaald?

Dat is wat ik heb weggehaald. Het was echt nog maar minimaal maar liever dat dan geen oogst haha. Misschien moet ik dat puntje ook nog verwijderen. 

1 hour ago, Buitenlucht said:

Bij planten van mij waar de steeltjes van begonnen te rotten in zo'n vroeg stadia heb ik niks kunnen oogsten.
2 jaar terug bij mij bij de Guerilla Gold kruisingen.. paar bloeiharen en de steeltjes en alles begonnen al te rotten..
Hoop dat het bij jou niet zo afloopt.

Hoop ook van niet anders wordt het flink balen en wachten tot volgend jaar. Dan ga ik wel andere soortjes bestellen denk ik. 

• Like 1