• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Bij wie is zijn planten wel eens weggehaald door ome agent ?

😡

Heel vaak... Volgende week bijzondere zitting..ik had laatste keer 50 en moest 2000 betalen aan crimi winst plus officiële brief met waarschuwing van onze burgemeester dat als binnen 5 jaar weer meer als 5 heb slotje op huis komt voor 3 maand en werkstraf gehad van 40 uur op lokale speeltuin.. Was wel nuttige taakstraf want wel nuttige leuke fun gehad gedaan met kids.. Maar is voor eigen en niks crimi aan...laatst weer controle gehad en had er netjes 5 maar toch gevorderd en meegenomen zonder vervolg. Nu hebben ze me weer opgeroepen om er over te praten op de rechtbank of ik die boete van 2000 nog moet betalen volgende week dus hoop dat ze me keer matsen... Ik doe niemand kwaad en zit niet in de handel en is voor me eigen en enkele naasten.. Heb nu uit nood overal in buitengebied ons mooie medicijn uitgeplant en hoop op die manier toch nog in ons eigen te voorzien.. Tis gewoon Hardstikke krom allemaal pff

pfff wat een verhaal zeg!

moet vast heel frustrerend zijn als je elke keer je energie in de planten steekt en de politie het weer komt verpesten.

en die boetes zijn ook belachelijk hoog.

wel slim dat je ze nu in het buitengebied hebt.

Waren het binnen of buitenplanten waar je op gepakt bent?

18 hours ago, Wittewieven said:

Heel vaak... Volgende week bijzondere zitting..ik had laatste keer 50 en moest 2000 betalen aan crimi winst plus officiële brief met waarschuwing van onze burgemeester dat als binnen 5 jaar weer meer als 5 heb slotje op huis komt voor 3 maand en werkstraf gehad van 40 uur op lokale speeltuin.. Was wel nuttige taakstraf want wel nuttige leuke fun gehad gedaan met kids.. Maar is voor eigen en niks crimi aan...laatst weer controle gehad en had er netjes 5 maar toch gevorderd en meegenomen zonder vervolg. Nu hebben ze me weer opgeroepen om er over te praten op de rechtbank of ik die boete van 2000 nog moet betalen volgende week dus hoop dat ze me keer matsen... Ik doe niemand kwaad en zit niet in de handel en is voor me eigen en enkele naasten.. Heb nu uit nood overal in buitengebied ons mooie medicijn uitgeplant en hoop op die manier toch nog in ons eigen te voorzien.. Tis gewoon Hardstikke krom allemaal pff

Misschien toch maar extra oppassen met het posten op het internet je weet nooit wie er meeleest namelijk.

Oom agent kan ook gewoon een accountje maken en alles meelezen. Maar zolang je geen persoonsgegevens prijsgeeft zal het wel goed zijn lijkt me.

In ieder geval wel flink balen ja...
Hoop dat het mee gaat vallen voor je, dit gun je geen enkele hobbyist!!

• Like 2

Als iemand mij ip wil achterhalen en mijn adres om een paar plantjes onder de zon zodat ik weer bij de echte crimi organisaties moet aankloppen daarna moet ie die doen wat ie niet laten kan en zeg tegen hun dat ze goed bezig zijn en vooral zo moeten doorgaan👍👍 als iemand er last van heeft OK... Als de schatkist benadeeld word OK.. Als ik mijzelf of anderen schade berokkend OK... Ik sta waar ik voor sta en de zeer nabije toekomst zal uitwijzen hoe walgelijk dit kromme beleid altijd al is geweest... F the system! 

• Like 9

Ja, een paar jaar geleden zijn ze bij mij langs geweest. I had twee planten in de achtertuin staan. Het was begin oktober, ze waren zo'n 2 meter hoog en begonnen lekker te ruiken. Op een vrijdagmiddag hoor ik via buren dat er die ochtend politie bij mij aan de deur is geweest. En ze zijn omgelopen om achter te kijken. Ik heb de planten die middag gelijk geoogst maar wel een paar onderste topjes laten zitten. Die konden nog even.

Een week later kom ik vrijdagmiddag thuis en ligt er een envelop van De Politie op de mat. De brief vermelde dat ze, na melding hadden geconstateerd dat er wietplanten in mijn tuin stonden. De planten waren in beslag genomen en voor meer informatie kon ik contact opnemen met Het Bureau. Ik loop mijn achtertuin in om te kijken wat er gebeurd is. De planten zijn uit de grond getrokken en de laatste toppen zijn er af. Die vind ik op een tuinstoel, ietsje verder in de tuin. Netjes geoogst, alleen nog de grote bladeren verwijderen en bij de rest ophangen. Op zolder.

Ik heb mazzel gehad. Deze agenten hebben ook wel gezien dat deze planten voor 95% geoogst waren en het was met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat die toppen op de zolder van bewuste woning hingen te drogen. Misschien hadden ze geen zin in al het papierwerk voor twee planten. Of zagen ze de zin er niet van in. Ik heb geen contact opgenomen met Het Bureau.

In de tussen tijd heb ik nagedacht over wie het bij De Politie gemeld zou kunnen hebben. Mijn directe buren wisten het en hadden geen bezwaar. De halve straat wist het! Maar, dat jaar zijn de buren rechts, verhuisd. Dat was een huurwoning en dus kwam er een inspecteur van de woningbouwvereniging langs voor inspectie en de oplevering. Die zal de planten gezien hebben en direct gemeld. Dus moest de politie iets doen ook al wisten ze dat het zinloos was. Denk ik!

• Haha 3