• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Hoe ziet de rest van de plant eruit?

Waar zijn deze bladeren gesitueerd? Onderaan, midden of bovenaan de plant?

Meet je ook je ec?

Op de laatste foto lijkt het net of bijna ieder blad verbrande puntjes heeft.

Mischien is je voeding aan de hoge kant?

Op welk medium kweek je?

Ik kweek op een light mix van bio bizz. Geef ze allemaal dezelfde voeding. Werk met het Sannie-systeem. Dus voor zover ik weet geen PH en EC meten. 

Ik ga in ieder geval stoppen met voeding geven aan die ene dame. Ben benieuwd of dat enige verbetering zal opleveren. 

Probleem is dat je nog voeding in je bodem zit die ook nog word omgezet, dus je zal eerst een verergering zien voor je het verbeterd ... 

Regen en demi water wordt erg lastig! Of ik moet speciaal demi water gaan kopen. Wel vreemd, dat 1 van de 5 planten er maar last van heeft, maar de één is de ánder niet.

Ja sommige planten zijn gevoeliger als anderen, ook al is het de zelfde soort... Binnen een soort heb je dan ook weer verschillende phenotype, die verschillen in behoefte.. 

En het kan ook zijn dat je voeding in de ene pot sneller vrij komt of omgezet wordt door de bodemleven. 

Zelf gebruik ik altijd een fertometer om overzicht te houden van de EC in de pot

• Like 1

Smaak komt met de tijd..
Uitwerking wordt ook met de tijd beter.. Omdat cannabinoïden worden omgezet in THC o.a.

De lekkerste wietjes laat ik zeker een maand of 3 minimaal rijpen voor ik ze ga roken (als ik er niet veel van heb).
Maar snap dat je daar niet op wachten kunt. Maar pas dán kun je echt een goed oordeel vellen.

Mvg

Helemaal met je eens! Dit was meer een test mbt de werking en of deze al voldoende gerijpt is.

Ik ben wel van plan een gedeelte te curen in potten, puur om het verschil te ervaren.

Helaas wel meeldauw gespot, vermoedelijk meegenomen uit het bos o.i.d. ergste verwijderd en nu goed in de gaten houden. Hoorde ook dat met een natte spons weghalen mogelijk is.

• Like 1

Thanks! Ruikt ook heerlijk.

Zie jij ze ook? Of was ik weer eens overbezorgd?20190720_203756.thumb.jpg.b42900cc57fd967040b2f7374a9f432e.jpg

Wordt in ieder geval een lekker rokertje, test topje was zeer lekker.

De Newyork Diesel van wietzaadje.nl (gratis) doet het wat minder. Deze is wel meer Sativa dus zou nog kunnen komen aangezien deze langer moet bloeien.

20190703_164839.jpg