• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Adje

Voorstellen

Recommended Posts

Hi m'n mede blowers/kwekers 

Ik zal mezelf ff netjes introduceren hoe het ook hoort vind k.

Mn naam is Adje en ik ben 37 lentes jong.ik ben al tijdje aan het plannen geweest om mn eigen kleine hokje te bouwen en zo doende ben ik ook op deze geweldige forum terecht gekomen.al tijdje kijk mee met de forum en ik vind dat hier wel paar toffe en slimme gozers bij zitten en ik hoop gewoon kennis op te doen zodat k efficiënt en correct mn 80x80 operatie kan runnen en gewoon lekker genieten met mn mede mens thats it.

Hey Adje,

Welkom op het forum, moet je het kastje nog bouwen? of ga je voor een tentje? 

Er is hier op het forum genoeg info te vinden en anders post je maar een topic met vragen, zijn genoeg mensen die je wel willen/kunnen helpen :) 

Maak er iets leuks van hier op het forum :) 

14 hours ago, karel kweker said:

Hey Adje,

Welkom op het forum, moet je het kastje nog bouwen? of ga je voor een tentje? 

Er is hier op het forum genoeg info te vinden en anders post je maar een topic met vragen, zijn genoeg mensen die je wel willen/kunnen helpen :) 

Maak er iets leuks van hier op het forum :) 

Ik ga voor de tent 80x80x180 heb inmiddels mn lichtjes binnen van Rubol josephine 135watt na dat ik je verslagen heb gelezen en van paar anderen was ik om wat rubol betreft en voor de rest doe k rustig aan, stuk voor stuk mn tentje compleet maken.

Wat ik alleen niet snap en misschien dat iemand me wijzer kan maken. als ik mn josephine aansluit op mn davni timmer en mn lamp gaat aan gaat ie dan aan op volle 135watt of wordt dat opgebouwd? want ik denk niet dat het echt goed is voor de lamp als ie gelijk bam op 100% gaat of zie ik dat verkeerd.

On 21-7-2019 at 03:03, Adje said:

Ik ga voor de tent 80x80x180 heb inmiddels mn lichtjes binnen van Rubol josephine 135watt na dat ik je verslagen heb gelezen en van paar anderen was ik om wat rubol betreft en voor de rest doe k rustig aan, stuk voor stuk mn tentje compleet maken.

Wat ik alleen niet snap en misschien dat iemand me wijzer kan maken. als ik mn josephine aansluit op mn davni timmer en mn lamp gaat aan gaat ie dan aan op volle 135watt of wordt dat opgebouwd? want ik denk niet dat het echt goed is voor de lamp als ie gelijk bam op 100% gaat of zie ik dat verkeerd.

Gewoon knallen maat kan prima

4 hours ago, AlleenMaarHaze said:

Gewoon knallen maat kan prima

Je hebt helemaal gelijk maat ga ik ook doen.dankje wel voor je antwoord