• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
MeneerWiet

Voeding autoflowers

Recommended Posts

Beste kwekers,

Ben nu al 4 weken bezig met het groeien van 5x auto northern light en 5 x auto white widow. Maar wanneer is het verstandig om groeivoeding toe te voegen. Denk er aan om een beetje plagron alga toe te voegen. Maar hebben  ze wel voeding nodig? Wanneer weet ik of ik en hoeveel ik moet toe voegen?

Sommige zitten vgm al in de voorbloei 

20190804_142401.jpg

20190804_142414.jpg

20190804_142418.jpg

20190804_150235.jpg

AF hebben niet veel nodig. Zodra je ook maar iets van geligheid ziet o.i.d. zou ik gewoon beginnen met voeden. Voorlopig hebben ze het volgens mij prima naar hun zin. Meestal hoef ik pas te voeden tijdens de bloeifase terwijl ik op aarde kweek die al in de 3de ronde zit.

Heb de planten tot nu toe nog geen voeding gegeven, volgens mij hebben ze nog niks nodig tot nu. Ze groeien gewoon lekker door. Heb voor het geval dat plagron alga grow en bloom gekocht. Nu heb ik wel het idee dat de 1 vingerige gekartelde bladeren onderin een heel klein beetje vergelen. Dus denk dat ik onderhand een keer kan gaan beginnen met voeden, maar weet het niet zeker. Alleen welke alga is het slimst grow of bloom?

edit: ze zitten volgens mij nog in de voorbloei

20190809_192433.jpg

20190809_192411.jpg

20190809_193330.jpg

Dat onderste blad kan je vergeten, dat valt toch af.

Maar stilaan beginnen voeden is niet verkeerd, probeer met een lage dosis eerst en zie wat de plant doet.